18 Ekim 2011 Salı

EVLİLİK YIL DÖNÜMÜ PASTASI

Bir evlilik yıl dönümü pastamız daha...Birol Abimiz evlilik yıl dönümünde eşine süpriz yapmak istiyordu...Fotoğraflı bir pasta mı olsa,öyle mi olsa,böyle mi olsa derken... Tercih bana kaldı ve bende doğaçlama   bu pastayı yaptım. Evliliklerinin 2.yılını temsilen 2 rakamını süsledim,nazar değmesin diye nazar boncuğu yaptım ve eşine olan sevgisini ifade şekli olarak birçok kalp kullandım....


ALLAH BİR ÖMÜR BOYU MUTLULUĞUNUZU DAİM ETSİN BUSE'MİZ İLE BİRLİKTE...




BU ARADA YORUM YAPAMIYORUZ DİYEN ARKADAŞLARIM BİR HESABINIZ OLMASA DAHİ YAPABİLİRSİNİZ ANLATIYORUM :)
Yazının altındaki yorum gönderi tıklıyorsunuz 
Yorumunuzu açılan pencereye yazıyorsunuz
Bir kimlik şeçinden Adı/URL yazanı tıklayıp
Adınızı yazıp,yorumu yayınla diyorsunuz 
 Ve final yorumunuz benim onayımdan sonra sizler tarafından okunabilir hale geliyor :)

HERKESE BOLCA SEVGİLER,İYİ HAFTALAR... 




8 yorum:

  1. Ne iyi oldu bu açıklaman arkadaşım, ben de arkadaşlarıma yorum bırakmaları için tarif etmek isterdim ama hesapları olmadan nasıl yorum bırakacaklarını bilemedim, mersi canım bu iyi oldu.. Bu arada pastan güzel olmuş unutmadan onu da yazayım eline sağlık.. CiCi KaLL.. (^_^)

    YanıtlaSil
  2. Ne demek Acemi Cadım öğrendikçe paylaşıyoruz hep beraber öğrenicez inşallah :) Teşekür ederim canım bolca bolca sevgiler benden sana...

    YanıtlaSil
  3. ne güzel bir süpriz olmuş...altınay'cım bizim yıldönümümüze birkaç gün kala bu postu sevgili eşime mesaj atarmısın ? belki bazı süprizler şekillenir aklın da :)))
    fotoğrafta çok gözükmemiş ama fiyonk detayı da çok şık duruyor...yine ellerine sağlık canım...

    YanıtlaSil
  4. Tamam bitanem mesaj alınmıştır...İlgili mercilere iletilecektir :)
    Teşekür ederim :)

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel olmuş ellerine zevkine sağlık.

    YanıtlaSil
  6. Hoşgeldin Çeşnici Handan çok teşekür ederim:)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. Ne guzel pastalar boyle. Takibinizdeyim, sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Hoşgeldin Zencefil; ilk etapta senin bloğunu inceleyememiştim şimdi inceleyebildim senin pastalarınada bayıldım...
    Bendende bolca sevgiler :)

    YanıtlaSil