1 Ekim 2011 Cumartesi

HERKESE MERHABALARRRRR!!!!

İlk açılışımı ilk pastam olan barbi pasta ile yapmak istiyorum.Sebebine gelince Almi'nin(prensesim için vermiş olduğum uğraşlar beni çok mutlu ediyor) barbi pastalara olan hayranlığı bende ''neden kendim yapmayayım düşüncesini oluşturdu.'' Onun içinde gözlerinin içini güldürebilen güzel bir doğum günü süprizi olduu... Bu arada ilk derken pastam elbette ilk değil;


pasta,kurabiye bunlarla hep haşırneşirimdir. Sadece şeker hamurlu ilk pasta maceram,diğer pastaları ilerleyen günlerde paylaşmak dileği ileeeeee... Derken unutmamam gereken birşey var blog tasarımını yapan Aysen Mutlu'ya sonsuz teşekkürler...(bu arada onun ilk tasarımı ve blog benim ilk bloğum, umarım birbirimize uğurlu geliriz :) veeeee desteğini hiçbir şekilde esirgemeyip hatta blog açma nedenim olan kardeşim ve http://keremlianlar.blogspot.com/  sonsuz sevgi ve teşekkürlerimi iletiyorum......
HERKESE SEVGİLER!!!!

9 yorum:

  1. öncelikle hayırlı olsun canım...hoşgeldin aramıza...dilerim herşey gönlünce olur...bloguna payıldım...sizin gibi enerji veriyor...aysen'e de kocaman tebrik...çok başarılı :))

    YanıtlaSil
  2. Hoşgeldin aramıza canım,hayırlı olsun bloğun :) Ablam bahsederdi şöyle kurabiye böyle pasta vs vs göreceğiz artık onları demek :))Ama bu güzel pastaları sadece 1 fotoğrafla göstermek olmaz,tutorial postlar yap mutlaka..Sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. çok sağol birtanem iyiki varsın :)
    dimi pasta görünce insana enerji geliyor zaten,Aysen'dende sana kocaman bir teşekkür geldi..
    öpüyorummmmmmm:)

    YanıtlaSil
  4. çok teşekkür ederim canım:)hoşbulduk... Sibel'im benim çok sağolsun utandırdı beni şimdi :) tavsiyenede mutlaka uyacağım canım:))
    Sevgiler....

    YanıtlaSil
  5. bloğunuz hayırlı olsun, pastalar çok hoş görünüyor, umarım tariflerini de verirsiniz:))
    sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  6. Yeni leziz bir blog daha katilmis blog dünyasina ne güzel :) Hosgeldin.
    Insallah diledigin gibi güzel paylasimlar yasarsin buralarda.

    Bloga ilk girince arka resim dikkatimi cekti hemen, cok güzel secim olmus ;)
    Pastalar blogdan daha güzeller :)

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Elişi Defteri çok teşekürler,bolca sevgiler....


    Kelebek Gibi ne güzel ifade etmişsin çok mutlu ettin beni çok çok sevgiler..

    YanıtlaSil
  8. Pasta Köşesinin her köşesini karıştırdım, defterim ve kalemimle mutlu mesut ayrılıyorum buradan :) İyi ki rastlamışım sana diyerek de teşekkür ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim çok mutlu oldum ki ben şimdi:)))
      ben sana çok teşekkür ederim tatlı düşüncelerin için:))
      sevgilerimle...

      Sil