13 Ekim 2011 Perşembe

BJK PASTA,İYİKİ DOĞDUN FERDİİİİİİİ :)

GÜNAYDINLARRRRR HERKESE :)

Tüm sevdiklerinle birlikte mutlu ve huzurlu bir ömür diliyorum....
Kardeşimin eşi için hazırlamış olduğum bir pasta.....
Kardeşimin benden bir kalp pasta isteği vardı fakat bir türlü kısmet olmadı...
Sen kalp pasta istiyordun yapalım mı dedim,sonra birde istersen takımlı  pastada yapabilirim birkaç alternatif gösterdim ...
GELEN CEVAP :) Erkek pastası ya takımlı olsundu :))) Amma güldürdü beni ya...

HERKESE HAYIRLI GÜNLER

12 yorum:

  1. tek kelimeyle süper ,ellerine sağlık tatlım,ayrıca görüntünün dışında lezzeti de mükemmeldi.tadı damağımızda kaldı......:)))

    YanıtlaSil
  2. Teşekür ederim bitanem..Devamı gelsin diyorsun yani :) Yapar yapar yeriz bol bol o zaman:)

    YanıtlaSil
  3. ellerine sağlık canım...bunu da çok ama çok beğenmiştim...görüntüsü süper...tatı da eminim öyledir...

    şey! kem küm ben de kenardan sizin aileye mi katılsam acaba :))))))

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim tatlım benimmm...
    AAAA zaten ailedensinn(iniz) :))
    Öpüyorum :)

    YanıtlaSil
  5. Hakikaten tan erkek pastası ve müthiş güzel..
    Ellerine sağlık canım
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. Hayat Cafe Teşekkürler tatlım :)

    YanıtlaSil
  7. Yerdenuzak Hoşgeldin canım :)

    YanıtlaSil
  8. harika görünüyor çok güzel olmuş ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  9. Teşekürler tombul tarifler hoşgeldin :)

    YanıtlaSil
  10. OĞLUM 7 YAŞINDA VE FANATİK BİR BEŞİKTAŞLI DOĞUM GÜNÜDE YAKLAŞIRKEN BANA FİKİR VERDİ,SİTENİZ ÇOK KEYİFLİ,SIKI BİR TAKİPÇİNİZİM ARTIK

    YanıtlaSil
  11. AA bende beşiktaşlıyım canım ohh harika bir sürpriz olur oğluna o zaman Allah bağışlasın çocukların çok şeker:)

    YanıtlaSil