11 Ekim 2011 Salı

İYİKİ DOĞDUN KARDEŞŞŞŞŞ :)

MERHABALAR !!!!

İYİ Kİ DOĞDUN İYİ Kİ KARDEŞİM OLDUN!!
Kardeşin doğum gününe bir hafta vardır henüz fakat plan çoktan hazırlanmıştır.Bir hafta sonra tatilde olacağından dolayı hediyeler alınmış,pasta tasarlanmış(son anda değişiklik yapılmış),gün belirlenmiş,gelecekler haberdar edilmiş,tüm hazırlıklar tamamlanmış fakat kardeşe hiç çaktırılmamıştır.... Onun için büyük bir süpriz olmuş çünkü hiç anlamamış kendi doğum günü için ufak defek kalan işleri tamamlamış olmasına rağmen; neden çünkü o akşam onlara misafir gelecektir güya:)... Akşam olduğunda biz geldik(güya ben yardıma geldim), diğer misafirler ondan habersiz bahçede toplandı ve misafirleriniz gelmiş bahçeye inmişler hadi gidelim dediğimde ve aşağı indiğimizde şok olan bir kardeşşşşş:)

MUTLU YILLAR TÜM SEVDİKLERİNLE BİRLİKTE...

Bu arada temmuz ayına ait bir pasta ve anı :) Pastanın başına gelenler ise hamur yırtılınca ve pasta büyük olunca son anda uydurduğum şekil:))) Neyseki yetişti :))  
 birde pastanın üzerindeki harfler kendisinin,kızının ve eşinin baş harfleri...


HERKESE BOLCA BOLCA SEVGİLER:)

10 yorum:

  1. GÜLNAZ YİĞİT11 Ekim 2011 23:04

    ABLALARINNNN BİTANESİİİİİ EN GÜZELİİİİİİ :))))
    GÜZELLLL PASTAMMM VE DOĞUM GÜNÜMDE HAZIRLADIĞIN SÜRPRİZ İÇİNNNNN SONSUZ TEŞEKKÜRLER İYİKİ VARSINNN ABLACIMMM BİLİRSİN BEN PEK GÜZELLL ŞEYLER YAZAMAM DAHA GÜZELLL PASTALARI HEP BİRLİKTE YEMEK DİLEĞİ İLEEE :))

    YanıtlaSil
  2. kardeşinin doğum günü kutlu olsun pastası çokk güzel olmuş

    YanıtlaSil
  3. Mutlu yıllar dilerim :)

    YanıtlaSil
  4. Favorisi lütenisa olanlardanım ben de.. hemşerimiyiz? Bg... Pastaların güzel olmuş, evde yaptım deme pastalara fotoyu nasıl koydun diye soracağım yoksa.. (^_^) Seni izliyorum, Ellerine sağlık pasta yapmaya devam.. CiCi KaLL.. (^_^)

    YanıtlaSil
  5. TATLI kuzum benim sende iyiki varsın...Laf aramızda yazının sonuna doğru iniyorum...Pastaları hep birlikte yapmak dileği ile diye ezbere okudum geri döndüm dankkk...
    Ama neden herkes yemeyi tercih ediyor:)

    Çok teşekür ederim CANAN sevgiler...


    Teşekürler AHU bolca sevgiler...


    Acemi Cadı hemşeriyiz :)Pastalar evden ama fotoğraf olayı dışardan:)İnşallah devam..Bolca sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. allah nice güzel doğumgünleri kutlamayı nasip etsin size...kesinlikle çok güzel bir süpriz...gülnaz'cım çoooook şanslısın :))

    YanıtlaSil
  7. Amin canım benim hep birlikte inşallah... Öpüyorum...Bende sizler gibi dostlarım olduğu için çok şanslıyım:)

    YanıtlaSil
  8. Kardeşinin doğum günü kutlu olsun.
    Uzun ve sağlıklı bir ömür diliyorum.
    Pastada çok güzel görünüyor.
    Ellerine sağlık canım..
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. Kardesinin dogum günü kutlu olsun saglik li huzur dolu yillar diliyorum.pastalar cok güzel ellerinize saglik hayirli aksamlar canim .

    YanıtlaSil
  10. Sevgili HAYAT CEFE ve TATLILAR GÜLCANDAN çok teşekkür ederim güzel temennileriniz için.Bolca SEVGİLER benden ikinizede... Beğenmenizede çok sevindim bu arada:)

    YanıtlaSil