10 Ekim 2011 Pazartesi

KALP DOLUSU PASTA :)

Bir yıldönümü pastası daha... Uzun zamandır görüşemediğimiz ablalarımdan biri yaptığım pastaları görünce pembeli,kalpli,fotoğraflı olan pastadan yana kullandı tercihini tabi ben hemen atladım ablacım istersen biraz değiştirip benzerini yapayım diye.... Düğün fotoğrafını gönderdi bana ve gerisi aşağıdaki gibi tamamlandı... Umarım beğenirsin... Ailenle birlikte pastanız gibi bembeyaz ve altın yıllar diliyorum şimdiden size.... SEVGİLER... 




Bu arada bloğuma yorum göndermek isteyen fakat bloğu olmadığı için gönderemeyen arkadaşlarıma sesleniyorum gerekli çalışmalar yapılmıştır sorun giderilmiştir artık gönderebilirsizniz :)
SİZLERİ SEVİYORUM...



HERKESE SENDROMSUZ PAZARTESİLER :)

21 yorum:

  1. çok güzel görünüo .. ellerinize sağlık ..

    YanıtlaSil
  2. ellerinize sağlık.çok zarif olmuş.şeker hamurunu hazır mı kullanıyorsunuz?*

    YanıtlaSil
  3. Harika olmuş tatlım,çok zarif görünümlü bir pasta.Ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  4. beyaz beyaz ne kadar güzel olmuş..o zaman şimdiden sipariş vermek istiyorum 14 aralık için...
    ama sipariş :))

    YanıtlaSil
  5. İkiböcekbirçiçek;Hoşgeldin teşekkürler...


    Zeyzey;Hoşgeldin,teşekkürler,evet...


    Aktüelmoda;Teşekkürler canım benim,iyiki yapmışım değişikliği o zaman:)

    YanıtlaSil
  6. Tabiki Bahriye'cim memnuniyetle:) 14 Aralık?

    YanıtlaSil
  7. harika bir pasta olmuş:)
    ellerine sağlık canım...
    takipteyim bundan böyle...
    bende beklerim sayfama sizi:)
    gönül dolusu sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  8. birtutamkekik öncelikle hoşgeldin canım:) Çok teşekkür ederim.Senin yemek ve sunumlarında şahane ben üyen olmuştum zaten takipteyim:)
    Bolca sevgiler....

    YanıtlaSil
  9. Çok şık çok güzel bir pasta olmuş.
    Ellerine sağlık.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. Ne kadar şık bir pasta olmuş, ellerinize sağlık.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  11. Sevgili Hayat Cafe ve Tuzekmek çok teşekkürler çok incesiniz...
    Benden de sizlere kucak dolusu Sevgiler...

    YanıtlaSil
  12. merhabalar:))
    bloğunuz çok şirinn:))
    pastanıza da bayıldım doğrusu ellerinize sağlık..
    kocamaann sevgiler benden..
    her zaman beklerim ve gelirim artık:)

    YanıtlaSil
  13. Selam,

    Aslında benim için çok sakıncalı bir bloğunuz var doğrusu. Baktıkca pastaları yiyesim, ama kimse ile paylaşasım gelmiyor içinden. Ellerinize sağlık, Sevgilerimle....NURDAN

    YanıtlaSil
  14. Teşekkürler Kalp Kurabiye hoşgeldin ve her zaman beklerim.Bendede bolca sevgilerrrrr...

    Sevgili Nurdan sizede yaparım kimseyle payaşmazsınız hem :) Sevgiler....

    YanıtlaSil
  15. Ne güzel. Pek zevkli :)

    YanıtlaSil
  16. Soğol Ahu'cum Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  17. Nefis bir pasta olmuş, bende ilk defa bugün şeker hamuruyla kaplanan kalp pasta denemiştim. Keşke önce size baksaymışım. Siz çok daha güzel süslemişsiniz. Beyaz olması çok hoş olmuş. Ben iki renkli yapmıştım, tabii ki çok amatörce. Şeker hamurunu yerleştirirken azıcık kopmalar oldu, acaba ince açtığım için olabilir mi?
    Size kolay gelsin, elinize sağlık

    YanıtlaSil
  18. Hoşgeldin ıhlamurcun teşekür ederim..
    İnce açılmış olmasıda olabilir fakat kalında olsa ilk etapta yaşanabilen olaylar...Pes etmek yok yapmaya devam :)
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  19. merhaba,içlerinden en çok bunu beğendim.Tam bir gelin pastası.

    YanıtlaSil
  20. Hoşgeldiniz Ebru Özgün çok teşekür ederim:)

    YanıtlaSil