31 Ekim 2011 Pazartesi

KİMLİK PASTAM,1 YAŞ KURABİYEM VE İLK MİMİM

Pasta maceramıza gelince fıstığın yani Buse'nin babası kızıma; kimlik şeklinde işte buse,birgül,güneş figürlü bir pasta yapabilirmiyiz dedi.....Ben hemen bir taslak oluşturdum estetik görüntü bana ait olucaktı çünkü...
Onay alındı :) ve sonuç.....
Kızımızın adı Buse Birgül
Soyadı Güneş
Pastadaki espiriyi anlamanız açısından önemli çünkü :)




Bunlarda pastaya uygun olsun diye yaptığım kurabiyelerim....




Sevgili Deeptone beni mimlemiş ama malesef aklıma gelen bir şarkı yok :) Genelde karışık tüm şarkıları dinlerim, sürekli takılı kaldığım bir parça yok umarım anlayışla karşılarsın sevgiler benden...




Buse'cim son olarak ailen ile birlikte kendin kadar şirin bir ömür diliyorum....

24 yorum:

  1. Kurabiyeler insanın iştahını açıyor

    http://pinkyfashionbeauty.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. süper olmuş! gerçekten çok espirili

    YanıtlaSil
  3. ayy harika olmuş ya bayıldım.Bu güzel kızı koymayın fazla buralara nazar değer:))

    YanıtlaSil
  4. Pınky Fashıon teşekkürler canım...



    nnn çok teşekür ederim canım hoşgeldin bu arada...

    Butik Merve çok mersi canım siz hele birde kendisini görseniz çok şeker maşallah ailesi ile birlikte mutlu bir yaşam diliyorum kendisine hızlı hızlı postu yazarken dileklerimi unutmuşum :)

    YanıtlaSil
  5. ahhh ne kadar güzel çok beğendim çok yaratıcı tebrik ederim;) nice güzel, sağlıklı, başarılı yılları olsun bebişinin;)
    http://editorist17.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. Kızınızda çok güzelmiş, maşallah.pastası da süper

    YanıtlaSil
  7. heuheuehuh birgül buse günşe süper olmuş :) blogunu izlemedeyim ebnmkine de beklerim :)

    YanıtlaSil
  8. Hoşgeldin Esra'cım Buse değerli bir abimizin kızı çok severim kendisini :) Teşekürler...

    Ihlamur'cum çok teşekür ederim canım sanırım kelimeler yanılttı :)))


    Hoşgeldin Goncanınsepeti bende takibindeyim ;

    YanıtlaSil
  9. buse birgül'ün doğum günü kutlu olsun...tıpkı kendisi gibi pastası da çok şeker olmuş...kimlik pasta fikri çok yaratıcı :))
    bunları görünce uykusuz gecen saatler unutulmuştur değil mi? ellerine sağlık canım :))

    YanıtlaSil
  10. Teşekür ederim canım evet kesinlikle emek gerektiriyor ama mutlu olan minik yürekler görmek insana ayrı bir mutluluk katıyor.. ;)

    YanıtlaSil
  11. Ellerinize sağlık.Pastanın Rengi de kendisi de çok güzel olmuş.Mutlu,sağlıklı yıllar dilerim kızınıza.

    YanıtlaSil
  12. Pasta ayrı güzel kurabiyeler ayrı güzel..
    Hangisine bakacağımı şaşırdım.
    Ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
  13. Ah, harika!!! Küçük kız büyüdüğü zaman da bu pastanın resmine baktıkça gülümseyecek sayende :) Ellerine sağlık.,
    Bana gelince, kızım için hazırladığın nefis kurabiyelere bayıldımmm... Biraz önce geldi. Henüz yemedim çünkü birazdan kuzuşumu okuldan alacağım ve ona sürpriz yapacağım. Paketini yatağının üzerine koydum. Pembiş kurdele de koymuşsun. Ennn sevdiği renk :)) Tekrar teşekkür ediyorum ve seni çokkk öpüyorum. Ellerine emeğine sağlık :)))

    YanıtlaSil
  14. Pembe Kekik çok teşekür ederim benim kızım değil ama :)


    Aylin çok teşekürler tatlım :)


    Hayat Cafe çok teşekür ederim canım çok mutlu oldum :)

    Ahu'cum canım ne demek bal şeker olsun fıstığıma ;) Minicik bir yüreğin mutluluğu hiçbirşeyle değişilmez benim için :) öpüyorum canım..

    YanıtlaSil
  15. Dediğiniz gibi isimleri yazınca anlaşılıyor pastadaki espri :)) çok güzel düşünülmüş ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  16. Teşekkür ettim Hobihane takibindeyim :) Sevgiler benden..

    YanıtlaSil
  17. ayy inanmiyorum fikkir harika :) hic aklima böyle birsey gelmedi :)) ellerine saglik cnm yaa resimdeki kizin herhalde?? masallah onuda yerim pastayida :)böyle bir pasta yapip anaokuluna yani is yerine götürsem cocuklar herhalde saldirirlar :))

    http://guzelgulozyigit.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  18. ay ay bu pasta harika olmuş benim torumunda önumuzdeki gunlerde doğum gunu bizde düşünüyoruz değişik birşey amasiz bize uzaksınız

    YanıtlaSil
  19. Sevgili Güzelgül hoşgeldin tatlım kesinlikle saldırıyorlar emin olabilirsin :) yapıp göndermek isterdim ama malesef mesafeler :)
    Sevgiler canım...


    Sevgili Ören Anne hoşgeldin öncelikle memnuniyetle yapar ve teslim edebilirim :) Bende ördükleriniz ile ilgili iletişime geçmek istiyordum sizle :)

    YanıtlaSil
  20. Çok teşekkür ettim canım o senin güzel bakıp güzel gören gözlerin...

    YanıtlaSil
  21. Tatlım bunlar çok güzel olmuş,eline sağlık.

    YanıtlaSil
  22. Teşekürler Ebru'cum öpüyorum :)

    YanıtlaSil