25 Ekim 2011 Salı

Papatya Pasta...




GÜNAYDINLAR

Elifi'in iki yaş doğum günü için annesi ile yapılan telefon görüşmesinin sonucunda ortaya çıkan bir pasta karşınızda;
Öncelikle fotoğraflı,2 rakamlı,kare,büyük ,papatyalı vs.gibi konuşmalar yapıldı . Daha sonra Elif'in annesi fotoğraf olayından vazgeçti pastanın üzeri papatyalı birde fotoğraf çok boğar diye...
Benim beynimde bu cümle yer edinmiş olacak ki; tasarlamış olduğum pasta yapmaya başlayınca şekil değiştirdi...Papatyalarını üç yana yaptım,ön kısmına yazı yazacağım için düz yaptım üstünede iki rakammını ekleyip fazla papatya olmasın diye biraz serpiştirdim.... Ve benim sevdiğim uğur böceği detayını unutmamak  lazım... 


Elif Minel yeni yaşının sağlık ve mutluluk dolu yıllara vesile olması dileği ile İYİKİ DOĞDUN ELİF!..
 HERKESE SEVGİLER

18 yorum:

  1. Çok güzel olmuş yaa... Eline sağlık.. (^_^)

    YanıtlaSil
  2. Yok böyle bir şey... Çok çok güzel. Görünce içim açıldı. Yakından görebilseydim daha mutlu olurdum tabi :)

    YanıtlaSil
  3. Teşekür ederim canım :)
    Doğru söylüyorsun öyle fotolarla olmuyor dimi...
    Yaparım kargo sana afiyetle yersin öyle olur mu :D

    YanıtlaSil
  4. Olmaz mı bayılırım :))

    YanıtlaSil
  5. İzmir ve pastanın pasta olarak ulaşma ihtimalini pek düşünemiyorum ama...
    Bir kurabiye sepeti hediye çekilişi planlıyorduk fakat olanlar malum pek havam kalmadı...İlerleyen haftalarda yaparız dedik.İki talihli olsun o zaman biri sen diğeri?

    YanıtlaSil
  6. benimki frambuazlı pasta olsun. ya da yaban mersinli. :) bi de chocolate chip cookies. ikisine de ölürüm.

    ah ah yani şimdi siz pasta ve kurabiye mi yapıyorsunuz. kıskandım işinizi.

    :)

    YanıtlaSil
  7. Selam,

    Beğendiğinize sevindim ama, sizin yaptıklarınızın yanında benimki ne ki. Asıl yaratıcı olan sizsiniz diye düşünüyorum. Ayrıca ben yine bu pastaya bayıldım.... Tablo gibi gözüküyor. Sevgilerimi bıraktımm... NURDAN

    YanıtlaSil
  8. İstemen yeter. Almış kadar oldum :) Ellerine sağlık canım.,

    YanıtlaSil
  9. HOŞGELDİN DEEPTONE :)


    TEŞEKÜR EDERİM NURDAN'CIM :)


    AHU'CUM BAKINIZ SIRADAKİ POSTA :)

    HEPİNİZE SEVGİLER...

    YanıtlaSil
  10. Bu ne güzel bir pasta içim açıldı.Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  11. kaçtır bu güzelliği çok beğendiğimi yazmak istiyorum ama hep bir şeyler çıktı...yazamadım... ba-yıl-dım buna...ellerine sağlık canım...acemiliğin buysa ustalığını düşünemiyorum...
    minik elif'in de doğum günü kutlu olsun...

    YanıtlaSil
  12. ben içinde uğur böceği olan herşeyi çok seviyorum.ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  13. Bende bende hoşgeldin Oya çok teşekürler...

    YanıtlaSil
  14. 3 kelimeyle "Pasta Benim dünyamdır!".

    not: uğur böceği güzelmiş gerçekten.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benimde amatörce hobim :)

      uğur böceğini sevdiğiniz isminizden belli oluyor zaten çok teşekkürler :)

      Sil
  15. bildiğiniz en lezzetli çilekli pastanın tarifi var mıdır sayfanızda? link vb varsa çok memnun olurum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. malesef :((( hiç pasta tarifi yayınlamadım henüz sadece şekil itibari ile mevcut :)

      Sil