7 Ekim 2011 Cuma

KALP PASTA

İlk tecrübeyi atlattıktan sonra kardeşimin yaklaşan evlilik yıl dönümü için pasta tasarlamıştık.Kalp olmasını istiyordu fakat son gün ben feci bir şekilde hastalanınca umutları suya düştü. Bende sen merak etme elimden geleni yapacağım dedim ama gerçekten kendimi çok kötü hissediyordum.Herşeye rağmen ben seni hiç yarı yolda bırakır mıyım? Kalp pasta hazırlayamadım ama hazır pasta taban ile elimden geleni yaptım.... Fotoğraflı yapalım dediğimde pek uğraşmak istemedi. Bende ondan gizli fotoğraf hazırladım ve tasarımı da uydurdum işte sonuç.....
Evliliklerinin beşinci yılını temsilen beş gümüş kalp yaptım ve fotoğrafa çerçeve yapıp pastanın üzerine ekledim.....kardeşimin tepkisi görülmeye değerdi ben gerçekten böyle birşey beklemiyordum dedi refleks olarak; bende tabi saoll ya dedim iyi motive ettin :) şaka bir yana mutluluğu herşeye değerdi canım benim ya...
Mutluluğunuzun katlanarak arttığı nice nice beş yıllar diliyorum ve sizi çok seviyorum....

6 yorum:

  1. Hasta halinizle bunu yaptıysanız bir de sağlıklıyken neler yaparsınız acaba..bence harika olmuş ellerinize sağlık geçmişler olsun:)

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim çok tatlısınız...
    Hoşgeldiniz sevgiler:)

    YanıtlaSil
  3. sonuç;süper olmuş...işte sendeki bunu seviyorum...sevdiklerini yarı yolda bırakmayışını...sen yazmadan önce 5 gümüş kalbin 5. yıllarını temsil ettiğini anlamamıştım...çok iyi fikir..
    *nice güzel yılları olur inşallah...

    YanıtlaSil
  4. Ayy çok duygulandırdın canım şimdi oturup ağlarmışım :) Güzel temennilerin için sağol...

    YanıtlaSil
  5. pasta kraliçemm bu gece blogunda yatmaya geldim:)) kaçırıdğım konulara ve bakarken ne kadar güzel olduklarını düşünürken bu konuyu tıkladım
    ne kadar içtensin ailenden herkese pasta yapmışsın ya kalbin ne kadar güzel sesin maşaşlh sana
    o güzel ellere nazar degmesin
    bende bugün iki tane pasta yaptım bir yastıkta pastası ama henüz eklemdim güzelim
    canım pasta çektikçe gelicem buraya:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay hoşgeldin sefalar getirdin mavimmmm :)
      sende öylesin mavim herkese bişiler yapıyorsun hiç boş durmuyorsun amaaa ...
      aaa paylaş ama ya uçarak gelicem çok merak ettim ki:)
      gel gel birtanem senin mekan burası zaten :)

      Sil