21 Kasım 2011 Pazartesi

DOSTA PASTAAAA:))

Evett hasta bir haftayı geride bıraktıktan sonra sağlıklı ve güzel bir haftaya başlangıç yaptık :)
Çocukluk arkadaşım,gençlik arkadaşım,yaşlanma evresi arkadaşım ve inşallah yaşlılık arkadaşım olacak sevgili Birsen'in doğum gününü pazar günü kutlamış bulunmaktayız...
Pasta ile ilgili birkaç alternatif sunmadan önce mickey mouseli bir pasta gözüme ilişti bunu yapıp gitmeliyim dedim sonra evli barklı koca kıza bunu mu yapıcam dedim :))))) Bir karasızlık süresinden sonra en iyisi bir  sürpriz olmasın, seçimi ona bırakmalıyım diye düşündümmm.....
Neyse gösterdim pastaları ama inanın hiçbir yorum yapmadım gelen cevap; MİCKEY MOUSE  idi :)))))) Dedim tanıyorum işteee yaaaaaaaaaa :))))))) Hastalığımdan dolayı onu yapamadım böyle bir pastada karar kıldım ama söz onuda yapıcam ilerleyen zamanlarda :)))) (ımmmm belkide minik bir yüreğe inşallah yani :)...
Pasta sürpriz olmadı belki ama benim ona sürprizlerim elbette oldu....Aslında pastada oldu ne beklerken ne çıktı....Gelemiyeceğim dedim pat kapı gittim, hediyen yok dedim pat kapı kurye hediye getirdi:)))İnşallah hergünün böyle olur. Seni çok seviyoruz tüm sevdiklerinle birlikte nice nice güzel yıllara..............................





Çok gülücüklü olmuş farkettim....Hepimizin haftası böyle geçsin inşallah :))))

23 yorum:

  1. Ellerinize sağlık,
    şirin bir pasta olmuş:)
    sizede mutlu haftalar...

    YanıtlaSil
  2. Pembe Bloğum çok teşekürler :))

    YanıtlaSil
  3. yazdığın ilk cümle gerçekten çok güzeldi çok hoşuma gitti çok mutlu oldum, allahtan bi mani gelmezse tabiki yaşlılık arkadaşında olucam... aklımdan çok şey geçiyo fakat kelimelere dökemiyorum... insanın dostum diyebileceği bi kişinin olması gerçekten çok güzel... micky mause pastasına gelince inşallah dediğin gibi minik bi yüreğe olur belki... "SÜPRİZLER" için denilebilicek bişey yok zaten herşey çok güzeldi, tekrar eline koluna yüreğine sağlık... Bu arada bende fark ettimki ne kadar çok "..." yazmışım kelimelerin kifayetsiz keldığı yerde kaçış noktalarım oldu sanırım ... bende sizi çok seviyorum nice beraber yıllara :)))))))))

    YanıtlaSil
  4. canım benim iyi olmana sevindim...bu hafta hepimiz için güzel başladı öyle de devam etsin...özellikle hastalıklar uzak dursun...
    bence de birsen için tam bir süpriz geçidi olmuş...senin aracılığınla şimdiden ben de kutlamış olayım birsen'in doğum gününü...
    ve tüm kalbimle inşallah :)))

    YanıtlaSil
  5. MERHABALARRRR BAYILDIM BU BLOGA..HEPSI BIRBIRINDEN GUZEL ENFES PASTALAR SIZDE COK TATLISINIZ...MAŞALLAHHHHHH

    YanıtlaSil
  6. harika olmuş ellerinize yüreğinize sağlık :) sık sık takip ettiğim bloglardansınız

    YanıtlaSil
  7. çokkkk güzel olmuş, bayıldımmm...

    YanıtlaSil
  8. Cok güzel asil bir pasta olmus...ellerine saglik canim.
    Sevgiyle kal

    YanıtlaSil
  9. Kocaman bir aminnnnnnnn Birsen'cim..



    Bahriye'cim süpersin ya anladım ben seni :)))))


    Marifet Ellerimizde çok tatlı şeyler yazmışsın güzel bakan güzel görür derler ya öpüyorum seni...



    Yemek dünyam çok teşekürler bende seni sık sık takip ediyorum :)


    İsoon çok teşekürler canım :))


    Pasta Sarayım senden böyle yorumlar almak ne hoş teşekürler sevgiler kocaman kocaman...

    YanıtlaSil
  10. çok güzel, çok şık , çok hoş çok çok çok çokk.... harikalar yaratmışsın gene ellerine kollarına sağlık arkadasınada nice güzel yıllar diliyorum :) bu arada anlamadım bir minik mi bekleniyor yoksa bu doğum günümde dileğidim herşey tuttu önce senden kazandığımız kurabiyelerimiz ardından blogda dilediğim bir minik eklensin aramıza sözüm sizinde tutar umarım çok çok güzel senelere

    YanıtlaSil
  11. Çok güzel görünüyor, elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  12. ellerine sağlık çok şık omuş,siyah beyaz ve pembenin uyumuna bayıldım doğrusu,sevgiler..

    YanıtlaSil
  13. Çok güzel ve zarif olmuş.Çok beğendim. Ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  14. Her zamanki gibi çok hoş canım. Mickey Mouse da süper olur eminim. Yakında pasta ve kurabiyede rakipsiz olursan şaşırmayacağım :) Ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  15. çok çok güzel.ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  16. geçmiş olsun iyileşmene çok sevindim :) pastan da her zaman ki gibi şahane olmuş :)

    YanıtlaSil
  17. pasta güzelimmm ne kadar keyifli bir yazı buu ..ay o pasta degil sanki mücehver vallahi gözüm kaldı ya çok güzel tasarlamışsınn elerin dert görmesin cnm :)

    YanıtlaSil
  18. Kuzeyimle Dolu Yıllar çok çok teşekür ederim canım evet kurabiyelerdeki yorumunu görünce bende çok şaşırmıştım inşallah uğurlu yılın bu yıl :) şimdilik bir minik yok benim temennimdi :)

    Ege Teşekürler canım :)

    Anne Eli Gibi çok teşekür ederim...
    birde canım seni izleyemiyorum ama googlden buldum sonra umarım doğru bulmuşumdur.... ;)

    Pembe Kekik o zarif yorumun için çok teşekür ederim sana....

    Ahu'cum çok sağol canım şımartıyorsun beni ama çok yol katetmem gerek çokkkkk :))

    Buket çok sağol canım;)

    Yıldız ne yalan söylim bende çok ama çok sevindim :)Teşekür ederim canım...

    Mavi'cim benim çok sağol ya bayılıyorum sana :)

    YanıtlaSil
  19. harikulade bir görüntü:)))))) benden de gülücükler gelsin

    YanıtlaSil
  20. Arkadaşına uzun sağlıklı bir ömür dilerim..
    Harika bir pasta olmuş harika !
    Ellerine sağlık canım
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  21. Susam Çörekotu aldım gülücüklerini süpersin sevgiler...

    Hayat Cafe canımsın ya çok teşekürler bendende bolcana bolcana sevgiler...

    YanıtlaSil
  22. çok güzel görünüyor eminim tadıda öyledir.
    ellerinize sağlık...
    takipteyim sizde ben takip ederseniz çooook sevinirim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merinin mutfağından
      çok teşekkür ederim beğenmene sevindim :)
      gelirim elbet gelmem mi hiç yaa :))

      Sil