29 Kasım 2011 Salı

GÜLLÜ PASTA



Merhabalar sevgili kuzenim Hafi'nin doğumgünü pastası...Kuzencim aradı; pasta kırmızı olsun dedi.Ben hay hay  şöyle mi böyle mi???? derken lafı ağzıma tıkadı renk kırmızı olsun, sana güveniyorum dedi... Bende tamamdır Haficim dedim ve yaş kemale erdi nasıl bir pasta yapsam diye düşünmeye başladım dermişim....Şaka tabi ya daha gencecik iki fıstık annesi kendisi...Otuz kaç oldun Haficim?....Canım benim ya kızmaz ki şimdi bana da... Ablacım tekrar ailen ve tüm sevdiklerin ile birlikte iki bıcırık kadar tatlı bir ömür diliyorum....

 

İşte sonuç böyle oldu :)

SEVGİLERİMLE....

27 yorum:

  1. tek kelime: MUHTEŞEM
    hatta benim doğum tarihim dee .... :))

    YanıtlaSil
  2. Ellerine sağlık canım,çok güzel olmuş.Artık ben de tadına bakmak istiyorum bu nefis şeylerin :)

    YanıtlaSil
  3. Ne kadar ince işçilikli! Süper görünüyor, eminim tadı da öyledir:)) elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  4. Tibetin Annesi çok teşekkürler...

    Esotron aaa iyiki doğdun diyelim o zaman tabi buradan olmaz gelicem blog ziyaretine...

    Aktuel Modam yarama tuz bastın.. canım Sibel'de söylemiştim birgün gidelim oturmaya diye bari sen ayarla gelirken bir sürprizle gelelim:)

    Elişi Defteri aynı şeyi senin yaptıkların için düşünüyorum...Teşekürler..

    YanıtlaSil
  5. ellerine sağlık canım...görüntü muhteşem,çok şık...eminim tadı da çok güzeldir...pasataya bağlanan kurdela nasıl güzel bir hava katmış...detaylar herzaman can alıcıdır :)))

    YanıtlaSil
  6. tek kelimeyle mükemmel,kuzenininde doğum günüsü kutlu olsun,ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  7. Bahriye'cim kesinlikle aynı fikirdeyim :)) Severim detaylarıı:)


    Anne Eli Gibi çok sağol canım teşekkür ediyorum kuzenim adınada :))

    YanıtlaSil
  8. wow! müthiş... insan kesmeye kıyamaz :)

    YanıtlaSil
  9. teşekkür ederim sevgili kuzicim ellerine sağlık çok güzel bir pasta:))) ama tabi yaşım konusundaki detaylar pek hoş değil bilare :)))) detaylara değiniriz allah sanada banada böyle güzel tatlı bir hayat nasip etsin işallah emeğine sağlık senin zevkine her zaman güvenirim zaten :)))


    anne eli gibi çok teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  10. gözlerime inanamadım sayfa açılınca, nasıl bir emek, harika bir görüntü, ellerin dert görmesin.

    YanıtlaSil
  11. Bir demet gül.Harika görünüyor.Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  12. çook güzel gül demeti olmuş sanki bayıldım ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  13. Çok güzeler gerçekten.
    Sizi tebrik ederim ancak bu kadar güzel olur güller..

    YanıtlaSil
  14. bunu yemeye kıyama zınsan..süper ötesii

    YanıtlaSil
  15. Tarçın kuzenim kesti valla çatır çatı :))))))

    Canım kuzenimm ooo sen bizi kaç kere cebinden çıkartırsın biliyorsun kızdırayım biraz dedim:)


    Noblessecim teşekürler canım senin yaptıklarında benim düşüncelerim bilmem anlatabildim mi:)

    Pembe Kekikcim çok teşekürler...

    Aylincim hem bir demet gül hem pasta birtaşta iki kuş:)

    Emine Kaya'cım sonsuz teşekürlerim gelsin sana...

    YanıtlaSil
  16. Fatoşun Mutfağından çok teşekürler canım öyle bir yedik ki sorma gitsin:)Her zerresine kadar...

    YanıtlaSil
  17. Güller harika görünüyor, elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  18. Amanııııın bu ne yahu ?
    Bak,bak doyamadım..
    Muhteşem,harika,süper,olmuş..
    İnan bittim şu an..:)))
    Emeğine sağlık canım yaa..:)))

    YanıtlaSil
  19. nasıl muthıs bır pasta bu boyle..ellerınıze saglık gercekten..sanat eserı gıbı yenı kesfettım blogunuzu :) takıpteyımmmmmm

    http://zeysfashionroom.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  20. Ege teşekürler canım...


    Hayat Cafem oyy oyy teşekür ederim talım benim...

    Zeys Hoşgeldin diyorum ki zaten ben sana çoktan hoşgelmiştim takibindeydim yani :)teşekürler...

    YanıtlaSil
  21. saol kuzicim vala eşim bile 8 yıllık evlilikte bir kez gülle geldi sen koca bi demet yaptın teşekkür ederim hayatım ellerin dert görmesin :)


    tarçıncım ama sonuçta yemek gerek :))çok da lezizdi

    YanıtlaSil
  22. HA ha güzel yerden yakaladın kuzencim herzamanki gibi...Ne demek afiyet bal şeker olsun:)

    YanıtlaSil
  23. gerçekten acayip güzel gözükoyor...kesin tadıda süperdir...ellerine sağlık...takipteyim :))

    YanıtlaSil
  24. MINI'S DESIGN IDEAS hoşgerldim canım çok mersi ;)

    YanıtlaSil
  25. süper görünüyor :)
    ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  26. İlahi tatlar çok teşekkürler:)

    YanıtlaSil