10 Aralık 2011 Cumartesi

KALP PASTA



Merhabalar buradan hatırlayanlarınız vardır ...Şeker kızı Buse'den sonra güzel eşinin doğum günü için hazırladığım bir pastadır kendileri...Karar bana bırakılmıştı,buna benzer birşeyler gösterdim böyle yaparım diye..Sen karar ver, işin içine girince değiştirmeden olur mu hiç?
Diğeri yoğun güllü, kalp, yine 'seni seviyorum' yazan bir pastaydı...Bende başladım pasta yapmaya yaparken son anda tek ve yapraklı bir gül ortaya çıkıverdi....
Sonuçtan memnun kalındığını duymak paha biçilemez:)




21 yorum:

  1. çok şanslıymış bence o. Çok ince ve güzel olmuş işçiliği sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. ne kadar guzel olmus bu pasta. yeni kesfettim blogunuzu. hemen takibe aldim!
    Cupcake tadinda kalin~

    http://gonchagoncha.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. Ellerine sağlık çok hoş olmuş gerçekten.Sanat yapıyorsunuz resmen...

    YanıtlaSil
  4. ziyaretiniz için teşekkürler,pasta ve kurabiyeler harika görünüyor,ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  5. merhaba
    harika görünüyorrrr elinize sağlık

    sevgiler

    YanıtlaSil
  6. bende seviyorum cnm seni:) döktürmüşsün gene malaşh sana çok güzelllll olmuş içi neli?

    YanıtlaSil
  7. muhteşem görünüyor, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  8. ÇOK GÜZEL OLMUŞ CANIM ,ELLERİNE SAĞLIK..

    YanıtlaSil
  9. Olmazzz böyle şeeyyyy. Aşk mı rüya mıııı :)) Şahane. Çok zevkli. Emeğine sağlık canım benim :)

    YanıtlaSil
  10. Geçen gün yorum yaptım ;ama görünmüyor... :(

    YanıtlaSil
  11. Öyle güzelki, bir gün bende yapabilecekmiyim merak ediyorum.

    Ellerine saglık :)

    YanıtlaSil
  12. Tombul Tarifler çok teşekürler canım..

    Goncha Goncha çok teşekürler bende takibinizde olacağım:) NE güzel bir dilek...Sevgilerimle..

    Hobi Nehrinde Seyahat çok teşekürler canım o kadar değilde uğraşıyorum kendi çapımda işte...Görünmüyor dediğin yorum budur umarım:)

    Dilek Mutfakta teşekürler canım..

    Muko teşekürler bendende sevgiler...

    Mavi teşekürler canım karamel ve cevizli:)

    Noblesse teşekürler canım...

    Anne Eli Gibi sağol canım...


    Ahu'cum ay yerim yorumnu ben senin:)

    Aslı'cım tabikide yapabilirsin yeterki iste....

    YanıtlaSil
  13. ama bu kıyılıp kesilip yenilmezzzkii:))
    ellerine sağlık canım muhteşemm bi çalışma olmuş..
    sevgilerimle..
    :)

    YanıtlaSil
  14. Sen yaparsın ortaya kötü birşey çıkarmı..:))
    Ellerine sağlık canım..
    Müthiş güzel görünüyor yine..
    Öpüyorum.
    İyi haftalar.

    YanıtlaSil
  15. yine yine harika olmuş canım...ellerine sağlık...bu kadar kısa sürede o kadar güzellikler yaptınki...bir sonrakilerini sabırsızlıkla bekliyorum :))

    YanıtlaSil
  16. Birtutamkekik kıyamamışlar gerçekten canım birgün sonra kesmişler:))))


    Hayat Cafem teşekürler tatlım ;)sanada cici haftalar...

    Bahriyecim ağır ağır ilerliyorum bakalım neler olucak:)teşekürler bitanem

    YanıtlaSil
  17. Çok şık ve zevkli olmuş ellerine emeğine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  18. Çok romantik bir pasta olmuş. Ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  19. Çeşnici Handan çok teşekürler canım...

    Seda'nın Günlüğü çok teşekür ederim..

    YanıtlaSil
  20. süper ötesi ya

    YanıtlaSil