28 Aralık 2011 Çarşamba

MAGNUMMMMMMM SÜRPRİZİM!!

Tatlılarla devam edeceğim demiştim ya gerçekten de öyle oldu tatlı mı tatlı bir post sizleri bekliyor:)
Hatırlarsınız Cartedor'un güzel sürprizinden burada bahsetmiştim....Evettt sıkı durun şimdide  bir paket Magnum göndermez mi, hemde içinde neler var neler!!! Bilen bilir benim Magnum sevgim, çikolatasından ve dondurmasının kıvamından dolayı herzaman ayrıdır...
İyide bunu Magnumun bilmesine çok şaşırdım doğrusu:)
Çok mutlu ve  keyifli bir yeni yıl hediyesi oldu benim için teşekkürler MAGNUMummmm!




Ama biraz laflayalım öyle anlatacağım;takip edenler bilir, yoğun bir dönemdeyim,oraya yetiş buraya yetiş derken mümkün olduğunca aranızda olmaya çalışıyorum ki inşallahta olacağım...Cumartesi bir pasta siparişim var o yapılacak,bloğumda yayınlamam gereken yığınla tarifim fotoğrafım var,sene sonu iş yoğunluğu vs.vs. ama çok mutluyum hayatı dolu dolu yaşamak güzel...Yeni bir yılda yeni bilgisayarımla(sorun vardı ya 12 dilek için bekeletiyorum almayı:)  sizlerle olacağım inşallah bol bol yorum bırakıp takip edeceğim...Ayy konu çok dağıldı, çok kısa sürede çok güzel arkadaşlarım oldu, onlara çok ama çok teşekkür ederek sonlandırayım konuyu...Dimi sizde diyorsunuzdur, bırak şimdi bunları pakete geç pakete...Yok dur geçene kadar bir iki bişey söylim dermişimmmm :)Başlıyorum başlıyorum:)
Yorgun Altınay'ın telefonu çalar;paketin geldi teslim alıyorum canım derler,bendenizde al canım al kitaplarım gelmiştir derim telefon kapatılır.Ne alaka demeyin anlatıyorum işte :)
Telefon tekrar çalar dondurma gelmiş alıyorum diye...Ben; dondurmaaaa, dondurma mı öle kala kaldım biraz...Canım Sibelim, gel gel der çok güzel bişi bu....
Sonrası malum paketimi, yanındaki yazılarımı inceleyeceğiz.. bir şaşkınlık süreci, bir çırpıda herşey incelenir ama tabiki, aferim bize:)


Fotoğraflardaki dondurma mı desem:)ne dondurması dondurmalar:)



Bu güzelim yeni yıl dileğini mi desem:)




Magnum Mİni haz önerilerini mi desem:)









Ya bu kartla momento ile  gelen güzel hediye seçeneğini size bırakmalarını mı desem,desemde demesem de, sonuç harika bir sürpriz oldu beni kendime getiren:) 
Sevdiklerinize nasıl hediye alsam,nasıl değişik olsa diye düşünmeyin; bırakın o düşünsün hangi hediyeyi seçsem diye....Nasıl harika ama dimi?
Resim,dans,yoga kursları,kişisel bakım,karting,paintball vs diye devam eden birçok seçenek,sevdiklerinize düşen tek iş karar vermek:)











Mutluluğum yeterince belli oldu sanırım,hepsini kucak kucak sizlere yolluyorum,sevgiyle kalın....

16 yorum:

  1. off diyorum bayılırım ben bunlara bi tane aldım gidiyorum:)
    teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. iyi günlerde ye ama hasta olma olurmu. Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. yine harika bir süpriz,taptatlı bir yeni yıl hediyesi :))
    teşekkürler magnun...güzel süprizinden biz de payımızı aldık :))
    canım benim,dilerim 2012 hep iyi yüzünü gösterir sana...aklından geçen tüm dilekler en hızlısından dahil olsun hayatına...
    ve sen hep yaz...tariflerin haricinde de bolca yaz olur mu?...seni okumayı seven birileri var biliyorsun :)))

    YanıtlaSil
  4. Ahterce afiyetler olsun sana:)
    ricaaaa:)

    YanıtlaSil
  5. Tombul Tarifler oyy düşünceli arkadaşım benim kıyamam sana...bendende kocaman sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. Bahriyem o enerjini gül yüzünü gördükçe beni mutlu ediyorsun:)
    Amin diyelim hemde en büyüğünden,
    hep birlikte inşallah birde ne güzel olur ama:) Hayırlısı ikimiz adınada herşeyin:)

    YanıtlaSil
  7. ne güzel bir hediye kıskandım.bende magnum sevenlerdenim.afiyetler olsun.

    YanıtlaSil
  8. Balböcüklerim dimi çok güzel...
    Sevgiler canım

    YanıtlaSil
  9. Çok kıskandımmm bende istiyommm:(((

    YanıtlaSil
  10. Baharatın kızı duyacaklardır artık sesini bence canım:)

    YanıtlaSil
  11. mAGNUM'UN EN KÜÇÜK BOYUNU KAHVENİN YANINDA ÇİKOLATA YERİNE İKRAM EDİYORUM, SÜPER.sİZDE KEYFİNİ ÇIKARIN, İYİ YILLAR.

    YanıtlaSil
  12. Cnm arkadaşım pasta köşesi blogger yazarı;) bir sorum olacak acaba bu magnumdan gelen hediyeler için üye olduğunuz yada teklifte bulunduğunuz bişey varmı? Yani nasıl size böyle ürün paketi hediye ettiler merak ettim:):) Bir kac blog arkadaşıma daha gitmiş acaba üyelik karşılığındamı geliyor ? yada çekiliş felan mı?

    YanıtlaSil
  13. Ihlamurcum hiç denememiştim açıkçası hemen denemeliyim çok teşekkürler,mutlu yıllar...

    YanıtlaSil
  14. Yemekdünyam; Excel Danışmanlık 'tan iletişim adresi istemişlerdi, vermiştim.Ama herhangi bir anlaşma vs.birşey yok kriterlerini de bilmiyorum,haberimde yoktu zaten geleceğinden büyük bir sürpriz oldu.Bu postuda sadece teşekkür mahiyetinde yazdım...Yazmak zorunluluğum yoktu.Ama çok ince bir düşünceydi teşekkürlerimi dile getirmek istedim canım.Mutlu yıllar diliyorum...

    YanıtlaSil
  15. magnum. benim gibi çikilata hastası için rüya şeylerden biri. dondurma sevmem ama magnum yerim. karadutlu.

    ama anlamadım yine. pasta siparişi diyorsun. yani böle bi işin olmalı. böle hediyeler de geldiğine göre. beni kandırdın sen.
    :)

    YanıtlaSil
  16. Deeptone ne diyim şimdi ben sana hııı?

    YanıtlaSil