30 Aralık 2011 Cuma

MUTLU YILLAR

HERKSE MUTLU YILLAR DİLİYOR ve kar yağmasını istiyorum:)


26 yorum:

  1. yağcak işallah yaa bende çok istiyorum yeni yılık ilk günü kartepeye gidicem çünkiii:D iyi senelerr!

    YanıtlaSil
  2. Mamba ohhh benim yerime de eğlen olur mu:)mutlu yıllar...

    YanıtlaSil
  3. Sezobigo teşekkürler canım sana da mutlu yıllar:)

    YanıtlaSil
  4. keşke yağsa canım...burda karın keyfi bir başka oluyor,biliyorsun :)))

    YanıtlaSil
  5. Evet yağsın ve bu soğuk artık biraz kırılsın :(
    Güzel ve mutlu bir yıl diliyorum.

    YanıtlaSil
  6. sizede mutlu sağlıklı nice nice güzel yıllar

    YanıtlaSil
  7. biçok yere yağdı zaten.

    yaa dur daha çok erkenden dilemişsin. anlaşılan yok olacaksın bir süre pek yoğun leydi.
    :)

    YanıtlaSil
  8. Mutlu yıllar tatlım :) Yaptığın güzel pastlar gibi güzel bir yıl olsun :)

    YanıtlaSil
  9. mutlu, sağlıklı yıllar...

    YanıtlaSil
  10. valla bende yağsın istiyorum ama çileside beter oluyor istanbulda:)


    2012 yılında yanlışlarımızın az,başarılarımızın devamlı olması dileklerimle....Yepyeni Yıllar :)

    Sevgiler....

    YanıtlaSil
  11. Ah keşke benimde yeni yıl dilegim o, kar yagsınn :)

    İyi, mutlu, keyifli bir yıl diliyorum sevdiklerinle :)

    YanıtlaSil
  12. mutlu yıllaaarrrr :) KAR YAĞSIN EVET YAA :) BURADA DA YOK HENÜZ :)

    YanıtlaSil
  13. Herşeyin gönlüne göre olacağı pasta tadında yepyeni bir yıl dileklerimle, mutlu yıllarrrrr :))

    YanıtlaSil
  14. mutlu yıllar umarım kar yağar bende ıstıyorum :)

    YanıtlaSil
  15. 2012'Nin sevdiklerinize ve size mutlu huzurlu sağlıklı bir yıl getirmesini diliyorum:) Herşey gönlünüzce olsun.Sevgili blog yazarı arkadaşım:).....
    SIKI TAKİPÇİN-YEMEK DUNYAMM:)

    YanıtlaSil
  16. Tüm dileklerinin gerçekleşeceği,musmutlu bir yıl diliyorum canım..
    Sevgiler.
    Bende kaç gündür kar yağsın diye sayıklayıp duruyorum ama buraya en son 20 sene önce yağmıştı..:)))

    YanıtlaSil
  17. Sevgili Blog Dostum,

    Yeni yılın sizlere, ailenize, sevdiklerinize sağlık ve mutluluk getirmesini dilerim.
    Kötülüklerden, savaşlardan, felaketlerden uzak, yalandan, riyadan, cefadan arınmış,
    dostlukların ve vefanın ebedi olduğu huzur dolu bir yaşam hepimizin olsun.

    Allah'ın Selameti ve Fazileti bizlerden eksik olmasın.

    Sağlıcakla kalın

    Afet Ergü Şaşmaz

    YanıtlaSil
  18. harika bir yıl diliyorum içinde bol mutluluk bol sağlık ve huzur bulunan. Ekliyorum bir de bol para olsun olmuşken tam olsun. sevgiler

    YanıtlaSil
  19. 2012'de hep sağlık, çokça mutluluk, bolca para, daima sevgi ve tüm güzelliklerin sizin olması dileklerimle.. Mutlu Yıllaaar.. (^_^)

    YanıtlaSil
  20. sanada mutlu yıllar canım,sevgiyle..

    YanıtlaSil
  21. sana da mutlu yıllar.ben de çok istedim kar yağmasını ama olmadı.iyi seneler......

    YanıtlaSil
  22. Mutlu huzurlu saglikli yillar canim. Nice senelere..
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  23. Canım şapşahane nice nice yıllar dilerim sana. Herşey güzel gönlüne göre olsun :))

    YanıtlaSil