14 Aralık 2011 Çarşamba

YENİ BİR YIL VE CARTEDOR

Güne CARTEDOR'la, tatlı bir sürpriz ile başlamaya ne dersiniz? Ben varım derim hemde ayıla bayıla....
Yeni bir yılın, ilk tatlı sürprizini  işte bu macaronlar yaşattı bana...


Gerek paket gerekse içindeki güzel dilekler harikaydı....
Lezzet konusuna gelince her cartedor ürününde olduğu gibi tartışılmaz harikuladeydi... 


Yeni bir yılı böyle güzel bir tat ve dilekler ile geçirmemize vesile olan cartedora sonsuz teşekkürlerimi gönderiyor ve her geçen gün büyüyen bir certedor ailesi olmanızı temenni ediyorum... 


TEŞEKKÜRLER....

13 yorum:

  1. Çok güzel görünüyorlar, afiyet olsun:)

    YanıtlaSil
  2. Afiyet bal şeker olsun tatlım....Çok kıskandım bende istiyorum:((
    :)))

    YanıtlaSil
  3. Cartedor'a bayılırımmm :) Özellikle bitter parça çikolatalı dondurması... Enfes... Bir önceki postta heyecanlandım senin hakkında çok şey yazmak istedim söylemeyi unuttum tabi. BİTTER VAZGEÇİLMEZ benim için :)) Güzel bir gün diliyorum ve seni çok öpüyorum canım :))

    YanıtlaSil
  4. Teşekkürler Eren,oldu gitti bile :)

    Baharatın Kızı yetkililere sesleniyorum buradan duyun sesimizi:))))Öpüyorum canım..

    Ahu ahh ahhh sorma dimi harika valla...Çok tetlısın sen ya bayılıyorum sana :)Öpüyorum kocaman 'kurabiyemide' öptüm hiç unuturmuyum onu ben:)

    YanıtlaSil
  5. Bende senin yorumunu görünce heycan yaptım sanırım bitter tadında bir gün diliyorum yaşasın bitter aşkı:)

    YanıtlaSil
  6. Afiyet bal olsun,güzel bir hediye:)

    YanıtlaSil
  7. hımmm walla bu tr dekiler çok şanslı hiç bööle paketler gelmiyor bize kıskanıyorum yani:) sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  8. afiyet olsun canım...ne yalan söyliyeyim ben de kıskandım,ben de istiyorum :(( cartedoru da tebrik ederim çok güzel bir jest :))

    YanıtlaSil
  9. Erguvan vakti çok teşekürler canım:)

    Yemekbiraşk aaa katılıyorum yani sizlerede kesinlikle gönderilmeli dimi ama:)sesimizi duyan var mı?

    Bahriye'cim evet bence de çok güzel bir jest:)Sen kıskanma şimdi akşama pastan var senin afiyetle onu yersin:))))

    YanıtlaSil
  10. Afiyet olsun, valla nefis görünüyolar :)

    YanıtlaSil
  11. Sevgili Altınay (umarım adını doğru tahmin etmişimdir:) bloguma hoşgeldin. Çok teşekkür ederim, sevgiyle kal, görüşmek üzere..

    YanıtlaSil
  12. Lezzetli Somunlar evet bingo:)sizde sevgiyle kalın teşekürler...

    YanıtlaSil