15 Aralık 2011 Perşembe

YIL DÖNÜMÜ PASTASI


Herşey aylar öncesinde dünyalar güzeli Bahriye'nin 14 Aralık için bir pasta istiyorum demesiyle başladı...
Bu tarih Bahriye'cim ve ailesi için son derece önemliydi. Çünkü aile olmalarında bu tarihin rolü büyüktü….




Hal böyle olunca; benimde fazlaca düşünmem gerekiyordu…Bahriye'cim hiçbir detaya karışmadı sadece karamelli ve şeker hamursuz 
olması gerekiyordu, eşinin ağız tadı için…Gerisini bana bıraktı. Ben de hiçbir şekilde nasıl yapacağım ile ilgili ser verip sır vermedim.
Hallederim,tamam canım deyip geçiştirdim….Hatta son gün, teslimden önce şeker hamurlu pastalar gibi güzel olmadı ama bile dedim:)
Affet beni canım ama sürpriz olmasını istiyordum sadece:)Uzun düşünceler sonucunda;öyle mi böyle mi olmalı derken,işte böyle bir pasta çıktı ortaya.
Bahriyecim kremalı normal bir pasta beklentisi içindeyken;ben böyle bir özellik kattım umarım mutlu olmuşundur canım dicem ama 
zaten sabah ilk iş bana memnuniyetini dile getirdi bile:)



BU GÜZEL AİLEYE PASTALARI TADINDA BİR ÖMÜR DİLİYORUM VE SİZİ SEVİYORUM!

32 yorum:

  1. Beautiful, a masterpiece. I am following you from Rome, Italy, I have a sweet tooth and you are a great cook.

    YanıtlaSil
  2. ne kadar sirin bir pasta bu. bakinca Cupcake gulumsedim;)

    YanıtlaSil
  3. eminim çok memnun kalmışlardır,harika görünüyor.

    YanıtlaSil
  4. Ellerine sağlık, ne kadar güzel olmuş:)

    YanıtlaSil
  5. Ellerine sağlık,bende ailesi ile mutlu sağlıklı seneler diliyorum ...
    Sevgiler....

    YanıtlaSil
  6. harika görünüyor, elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  7. biz de sizi seviyoruz canım...iyiki iyiki hayatımızdasınız...
    evet benim için kocaman bir süpriz oldu...ama hem tadı,hem de görüntüsü cabucak beni kendime getirdi :)

    şimdi 2.pasta için bir tarih belirlemek gerekiyor değil mi:)
    (laf aramızda tarih bahane pasta şahane)

    *noblesse;memnun kalmamak elde mi:))
    asuman;çok teşekkür ederim...

    YanıtlaSil
  8. merhaba,çok güzel bir pasta,eline sağlık.benim de bir kızım var yani 3 kişilik bir aileyiz hemen ortadaki çocuğun uzun saçlı haliyle bi pasta hayal ettim.evlilik yıldönümümüz de 14 aralıkdı çok hoş tesadüf ama bir de nikah tarihimiz var 16 şubat:) düğün yıldönümü geçti ama nikaha böyle bir pasta düşünüyorum sayende:) teşekkürler ilham verdiğin için.sevgiler..

    YanıtlaSil
  9. Çok güzel bir pasta bu :) ellerine yüreğine sağlık..Blog ne güzel dostlar kazandıyor insanlara :)

    YanıtlaSil
  10. ellerine sağlık çok leziz görünüyor

    YanıtlaSil
  11. Bir pastaya çok sevimli görünüyor, diyecegim hiç aklıma gelmezdi. Ama gerçekten öyle sevimliki :) ellerine saglık..

    YanıtlaSil
  12. Offf canım tatlı istedi gece gece :((

    Henüz katılmadıysan, Yasemin Öndar etek, Eda Yılmaz çanta ve Armani parfüm kazanmak için, yılbaşı çekilişime beklerim

    denizsaatcioglu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  13. şeker hamursuz pasta yapmayı çok özledim.çok güzel görünüyor.keşke bende yapabilsem.ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  14. Sen yaparsında güzel olmazmı hiç cnaım yaa..:))
    Ellerine sağlık.
    Süper görünüyor.

    YanıtlaSil
  15. Francesca I loves you thank you follow-up...

    Goncha Goncha harika yorumu akınca bende cupcake gülümsedim;)

    Noblesse teşekürler canım, sağolsun düşünceli arkadaşım defalarca teşekkür etti:))

    Bahar006 teşekürler canım ben seni izlemeye alamıyordum iyi oldu yorum bıraktın:)

    Asuman çok teşekürler canım bizdende sana kocaman sevgiler...

    Elişi Defteri çok çok teşekürler:)

    Bahriyem dediğin gibi pasta bahane herzaman yaparız biz birlikte olduktan sonra öpüyorum:)

    YanıtlaSil
  16. Romantik butik kesinlikle çok güzel olur benim pastamdaki çocuk erkek olduğu için öyle yaptım...Çok mutlu oldum:)

    Şenay Doğan çok haklısın teşekürler canım:)

    Pınky Fashıon çok teşekürler:)

    Aslıcım güldürdün beni teşekürler canım:)

    Buket Teşekürlerrrrrr :)))

    Deniz Saatçioğlu özür dilerim gece gece:)) Hemen uğrayacağım :)

    Oya bende tereddüt ettim elim alışmış şeker hamuruna ama:)Güzel oldu netice teşekkürler:)

    Hayat Cafe Tarifleri canımsın ya çok teşekürler öpüyorum

    YanıtlaSil
  17. Harika görsellikte ve esprili bir pasta olmuş.Eminim çok beğendiler, ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  18. harıka bır pasta olmus canım ellerıne sağlık

    YanıtlaSil
  19. sevgili pastacı bayan nasıl yapıyorsun böyle güzel pastaları? hele bahriyecimin blogunda kesilmiş bir dilimin fotoğrafı vardı enfes görünüyordu :) bak ne kadar ağzımın suyu akmış :)
    blogumda mimlendin pastacı bayan :)
    sevgiyle..

    YanıtlaSil
  20. Çok değişik olmuş tatlım. Harika. Canım kedi dili istedi. İzmirde bir yerde satılıyor. Yarın hazır o semte gitmişken alayım bari :) Çok öpüyorum seni güzel arkadaşım :)

    YanıtlaSil
  21. Ihlamurcum teşekürler umarım öyle olmuştur..

    Zeymurancım cok sağol canım..

    Esotron teşekürler tatlım mimle ilgili en kısa zamanda döneceğim canım:)

    Ahucum al valla hatta yaptıklarınıda bizimle paylaş:)öpüyorum canım...

    YanıtlaSil
  22. pasta çok güzel bayıldımmm:)

    YanıtlaSil
  23. Aylincim teşekkürler canım benim:)beğenmene sevindim...

    YanıtlaSil
  24. Canım blogumda ödülün vardı gelip almadın acaba daha önce ki yorumu ulaştıramadım mı?

    YanıtlaSil
  25. çok lezzetli görünüyor kedi dilinin bu dizilmiş halini çok beğeniyorum pastada

    YanıtlaSil
  26. Nefis görünüyor, kuşku yokki beğenmesinler, ellerine emeğine sağlık canım, Allaha emanet olun, sevgiler.

    YanıtlaSil
  27. Emine Kaya yorum gelmedi canım hemen bakacağım:(


    Sonsuz Dekorasyon hoşgeldin diyor ve kocaman teşekürler diyorum:)


    Hobibox çok teşekürler canım sende allaha emanet ol, allah razı olsun :)

    YanıtlaSil
  28. çok güzel görünüyor ck tatlı bi aile olmuslar senin ellerine saglık canım onlarada bi ömür mutluluk dilerim

    YanıtlaSil
  29. Teşşekürler Essucum beğenmen beni çok mutlu etti:)

    YanıtlaSil
  30. canim ne guzel bir hediye olmus,ellerinize saglik.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldin canım çok teşekkür ederim :)
      sevgiler..

      Sil