2 Ocak 2012 Pazartesi

LEOPAR PASTA VE CAİLLOU PASTA,SPİDER MAN PASTA(SÜPERMEN)


Sevgili Sebile'ye bir ömür boyu tekrar mutluluklar diliyor ve sizleri istemiş olduğu leoparlı pasta ile başbaşa bırakıyorum...




Sevgili Enes'imiz de 2.yaşını bitirmiş bulunmakta, ailen ile birlikte nice nice yıllara boncuk...




Erdem'imizin 9.yaş günü pastası,ailesi ile birlikte sağlıklı ve huzurlu nice yıllar diliyorum...



Yeni bir yıla pastalarla başladık,2012'nin pasta tadında geçmesi dileği ile...
MUTLU HAFTALAR....

23 yorum:

  1. ooo leopar pasta muhteşem görünüyor eline sağlık

    YanıtlaSil
  2. Çocuk olasım geldi yine:) ellerine emeğine sağlık canım, iyi haftalar...

    YanıtlaSil
  3. 3'ü de birbirinden güzel...yine ellerine sağlık canım...kısıtlı zamanına, bunları sağıdırabiliyorsun ya maşallah sana...
    2012 hepimiz için taptatlı geçsin :)))

    YanıtlaSil
  4. tablo gibi, harikasın,süper olmuş.

    YanıtlaSil
  5. leopara bayıldım :))ellerine sağlık hepsi çok güzeller,mutlu seneler :))

    YanıtlaSil
  6. Leoparlı pasta şahane görünüyor gerçekten ama digerleride çok güzeller. Ellerine saglık :)

    YanıtlaSil
  7. Ellerine sağlık tatlım hepsi birbirinden güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  8. Allahım o leoparlı nasıl güzel bir pastadır öyle:))

    YanıtlaSil
  9. 3 pastada müthiş, ama galiba yaşıma ilk leoparlı çok uygun.Elinize sağlık

    YanıtlaSil
  10. leoparlı pastaya bittim .. o ne güzel bişi öle yemede yanında yat .....ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  11. Hello, PASTA KÖŞESİ.
     Happy new year 2012.

     I was given many crops from your glorious works.
     We are far distantly each other, but this human interchange has cultural significance.

      Your time is yours, with your heart.
      The prayer for all peace.

    Close spring, ruma ❀

    YanıtlaSil
  12. Hepsi çok güzel. Leoparlı pasta bile yapmışsın. Yapabildiklerinde sınır yok :) Etrafı da lila süper durmuş. Spiderman'in etrafındaki yıldızlar da çok hoş görünüyor. Ellerine sağlık. Çokkk öpüyorum seni, canım benim :))

    YanıtlaSil
  13. canım bu pastalar muhtesemm ellerine saglık ♥ mutlu seneler olsun canım ♥

    YanıtlaSil
  14. ya bunlar çok güzellll:) ellerine sağlık
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  15. Waoow hiç leoparlı pasta görmemiştim süper olmş :)) Ben de sizi bloguma beklerim, güzel yorumlarınızı da beklerimmm :)

    http://lunaparkqueen.blogspot.com

    YanıtlaSil
  16. merhabbaaa,leoparve pembe çok güzel bir kombin.))

    YanıtlaSil
  17. 3'ü de harika. eminim göze olduğu kadar mideye de hitap ediyordur :) eline sağlık. güzel bir yıl olsun inşallah :)

    YanıtlaSil
  18. kadın milleti, ille seviyor leopar ve pembeyi değil mi :)
    hepsi çok güzel görünüyor, ellerine sağlık ama favorim leoparlı olan pek tabi :)

    YanıtlaSil
  19. 3 pastada muhteşeeeem görünüyor canım yaa..:)))ama en çok leoparlıya bittim..
    Harika olmuş.
    Ellerine,emeğine sağlık canım..

    YanıtlaSil
  20. yanıtladım bile yorumunu.
    :)

    YanıtlaSil
  21. Mimi yazdım sonunda :)

    YanıtlaSil
  22. mmmm hepsi muhteşem görünüyor nasıl da güzel yapmışsın eline sağlık canım:)

    YanıtlaSil
  23. leopar pasta süper fikir!!!
    çok güzeller ...

    www.saadetiblog.com

    YanıtlaSil