16 Ocak 2012 Pazartesi

PEPE PASTA, 4.YAŞ ARABA KURABİYE

İYİ Kİ DOĞDUN BUĞRAAAAAA!

Tüm haftanız pasta tadında geçsin inşallah diyerek; Buğra'mızın Pepee pastasına geçelim...
Aslında ilk isteğimiz Şimşek Mekkuın bir pastaydı ama gel zaman git zaman, tatlı Buğra bu fikirden vazgeçip Pepee pasta istedi... Son an geldi çattı ben öyle mi yapsam böylemi yapsam diye düşünüp durdum,öyle ki başladım pastanın iç kısmı hazırlandı,acaba yuvarlak mı yapsaydım diye düşündüm fakat artık çok geçti neyse her zaman ki gibi doğaçlama bir pastayı gel-gitlerle bitirmiş oldum :) Tercih bana bırakılınca ben bunu hep yaşıyorum:)


Mutlu yıllar Buğra'cım doğum günün tadında bir ömür diliyorum güzel ailen ile birlikte...



Bunlarda arabalı kurabiyelerimiz :)

61 yorum:

  1. Pasta köşem inanılmaz güzellikte olmuş, ellerine saglık. Kurabiyeler desen ah beni ye diyor :)

    YanıtlaSil
  2. pasta ve kurabiyeler harika görünüyor , ellerine sağlık , Buğra'ya da nice mutlu yıllara diyorum.
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Benimkiler görmesin bayılırlarrrr.
    Canım yine müthiş bir pasta çıkarmışsın ortaya..))
    Ellerine sağlık birtanem..:))

    YanıtlaSil
  4. mutlu yıllar kuzucuklara.
    bana da beklerim.
    :))))))))))

    YanıtlaSil
  5. Harika canım harika. O yıldızlarla da rüya gibi olmuş. İstanbul'da otursaydım senden başkasından doğumgünü pastası almazdım ben. Üzerinde düşünüyorsun, tasarlıyorsun, sevgini katıyorsun... Çok özel oluyor... Fabrikasyon değil, özel... Ellerine sağlık. Ufaklık iyi ki doğmuş :)

    YanıtlaSil
  6. ellerine sağlık pastanın süslemesi çok güzel olmuş. gel-gitler yaşayarak yine harikalar yaratmışsın:)

    YanıtlaSil
  7. Şahane bir pasta olmuş, araba kurbişlerde ateş kırmızısı ,çok cazip,Elinize sağlık

    YanıtlaSil
  8. Ellerine sağlık tatlım ikiside hem görsel olarak hem de lezzet olarak şahaneydi :)

    YanıtlaSil
  9. mavi mavi pepee pastasına ben bayıldıysam;buğra'yı ve ordaki çocukları düşünemiyorum...ellerine sağlık güzellik...yine yine harika olmuş :)))
    kurabiyelerin mis gibi kokusu ve lezzeti buralara geldi...özledim kurabiyelerini :)))
    iyiki doğdun buğra.....

    YanıtlaSil
  10. bende denemeliyim artik seker hamurunu :-) ellerine saglik

    YanıtlaSil
  11. güzel olmuş ellerine sağlık canım buğraya da mutlu uzun nice seneler...

    YanıtlaSil
  12. He hoşş.. Eline saplık CiCİm.. (^_^)

    YanıtlaSil
  13. pastanın bıcır bıcırlığına mı baksam yoksa kurabiyelerin albenisine mi? ellerine sağlık altınaycım, döktürmüşsün yine :))

    YanıtlaSil
  14. Pasta ve kurabiyeler cok sirin olmus.
    Ellerine, emegine saglik canim.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  15. Aslıcım teşekkürler canım, dimi kurabiyelerin kırmızı olması bile yetiyor:)

    YanıtlaSil
  16. Zeynepcim çok teşekkür ederim çok incesin...Buğra adına bende çok teşekkür ediyorum...

    YanıtlaSil
  17. Hayat Cafe Tarifleri görsünler canım ne olacak marifetli anneleri yapar onlara :) teşekkürler güzellik...

    YanıtlaSil
  18. Bir Lezzet Kase çok teşekkürler kuzucuklar adına yane:) Sen davet edersinde ben gelmez miyim hiççç!!!

    YanıtlaSil
  19. Ahum benim çok mahçup ediyorsun sen beni yaa, o kadar güzel yürekle bakarsan olaya yorumlarında böyle güzel oluyor.Seviyorum sizi:) Buğra adına da çok teşekkürler canım:)

    YanıtlaSil
  20. Pınky Fashıon ay güldürdün beni sabah sabah çok teşekkürler canım :)

    YanıtlaSil
  21. Ihlamurcum çok teşekkürler canım...
    Dimi renkli olması güzel hele bir de kırmızı...Ay senin rengarenk pastaların aklıma geldi ne güzeldi onlar:)

    YanıtlaSil
  22. Aktuelmodam çok teşekkürler canım,Buğra'nın güzel teyzesi:)

    YanıtlaSil
  23. Bahriyem evet pastayı kestirmemiş Pepeemi kesemezsiniz diye...Pepeeyi üzerinden alınca kesmişler:)
    İlk toplanma olayında yapar yeriz hazır karda var yanına sıcacık bir içecek,e siz,biz daha ne olsun miss:)
    Buğra adına da çok teşekkürler tatlım:))

    YanıtlaSil
  24. Emelcim dene dene bence de hiç vakit kaybetme eminim zevk alacaksın :)
    Bizimle de paylaşmayı unutma...

    YanıtlaSil
  25. Tombul Tarifler çok teşekkürler canım Buğradan da kocaman teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  26. Acemi Cadı teşekkürler cicim beğenmene sevindim:)

    YanıtlaSil
  27. Brai Teşekkürler canım önce fotoya baktım sonra yazıya ımmm çok güzel olmuş yine:)

    YanıtlaSil
  28. Pasta Sarayım çok teşekkürler senin güncellemelerin bende çıkmıyor hemen ziyaretine koşuyorum:)özledim seni:)

    YanıtlaSil
  29. Pasta Köşem;
    Pata ve kurabiyeler harika olmuş. Canım ellerine emeğine sağlık. Pasta yapmak çok emek isteyen ve aynı zamanda kafa yoran, fakat sonunda böyle güzellikler ortaya çıkınca dahası tadanlardan aldığın o güzel sözlerle geriye kalan yüzünde ve gözlerinde o sıcacık gülemseme hazzı her şeye bedel. Pasta yapmak büyük bir aşk ile olmalı ki ortaya böyle güzellikler çıksın.
    Sevgilerimle canım:))))

    YanıtlaSil
  30. çok ama çok güzeller ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
  31. Niloş Pastam duygularıma tercüman olmuşssun canım resmen:) kesinlikle çok meşakatli bir olay:)Pastacı pastacının halinden anlar:)Teşekkürler güzel düşüncelerin için canım benim:)

    YanıtlaSil
  32. Sarımutfak çok teşekkürler canımcım...

    YanıtlaSil
  33. Çok güzel görünüyor her ikiside

    YanıtlaSil
  34. canım bunlar çok güzel olmuş ellerine sağlık.
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  35. çok güzel görünüyor:)
    mutlu yıllar Buğra'ya,eline sağlık sanaÇ:)

    YanıtlaSil
  36. bu arar ne çok pepe pastası görüyoruz oğlumla sanırım doğum günü pastasının nasıl olacağıda belli olmaya başladı:)
    ellerine sağlık canım..

    YanıtlaSil
  37. Tarkanın annesi çok çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  38. Aylincim çok teşekkürler benden de sevgiler canım:)

    YanıtlaSil
  39. Cepaynası hem kendi adıma hemde Buğra adına sonsuz teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  40. Anne Eli Gibi evet canım bir ara Caillou furyası,bir ara Pepee derken bakalım sırada kim var :)
    Teşekkürler canım:)

    YanıtlaSil
  41. çok güzel bir ifade.
    müthiş renkler !!
    kurabiyeler nefis.
    harikasın.

    YanıtlaSil
  42. Bir Dut Masalı
    Sende harikasın ne tatlısın öyle,çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  43. pepeyi peek severim. pastayı da hele o kurabiyeleri :) mekkuini tanımıyom alla alla. :)

    YanıtlaSil
  44. ŞİMŞEK MC QUEEN kırmızı bir araba çizgi filmi falan var:)

    YanıtlaSil
  45. haa mcquiin. o mekuı diyo çook şekermiş :)

    YanıtlaSil
  46. Aslında googlda taradım genelde öyle yazmışlar, bende anlaşılsın diye öyle yazdım :)

    YanıtlaSil
  47. Gercekten harika görünüyolar ellerine saglik.. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  48. ayy ku pastayı oğlum bir gördü, ekrandan çekemiyorum şu anda pepeee diye :))
    ellerine sağlık harikalar yaratmışsın...

    sevgiler

    darkolivee.blogspot.com

    YanıtlaSil
  49. Darkolivee ayy yerim ben onu ya...
    tüm çocuklar hastası dimi, ayrıca öpün onu benim için:)
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  50. pasta güzelimmmmmmmmmmm seni özledim:)
    cnm pepe pastası bu kadar mı güzel olur yıldızlara bayıldım tasarım güzel olmuş cnm iyki sana bırakmışlar tercihi:)
    kurabiyelerde hatika cnm elerine saglık cnm öpüyorum

    YanıtlaSil
  51. Mavimm hoşgeldin bende seni çok özlemiştim,çok teşekkürler birtanem öpüyorum...

    YanıtlaSil
  52. pastada kurabiyelerde birbirinden hos güzel ellerinize saglik iyi haftalar dilerim sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım sanada musmutlu haftalar dilerim :)))))9

      Sil
  53. Kurabiyeler de, pastada mükemmel görünüyor. Çok sevdim ben bu Pepee'yi...
    Ellerinize, emeğinize sağlık olsun.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslıcım yorumuna sağlık çok teşekkür ederim:)
      bolca bolca sevgiler benden:)

      Sil
  54. Pasta da kurabiyeler de çok güzeller. Ellerinize sağlık. Tatlı kuzucuğun da yeni yaşı kutlu, mutlu olsun. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım ziyareti iadeye gelmişsin hoş gelmişsin :)
      Sevgilerimle çok incesin...

      Sil
  55. merhaba, pastanıza bayıldım elinize sağlık. satış yapıyormusunuz ve nerelere öğrenebilirmiyim teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ezgicim biraz geç oldu ama altinay_ay@hotmail.com adresinden ulaşabilirsin canım..

      Sil
  56. Canım pastana bayıldım, bayıldım bayıldım:) Aslında ben de yapmak istiyorum prensesimin doğum günü için güzel bir pasta ama bir türlü de cesaret edemiyorum. Kalıpları falan nereden temin etmek lazım. İlk aşamada hangi aparatlarla başlanmalı, bu konuda bana fikir verir misin????
    Ya da en azından önce kurabiye süsleme işiyle başlarım :)))
    mailime cvp gönderirsen beni çook mutlu edersin... Öpüyorum çok, ellerine ve emeğine sağlık canım.
    Sevgiler
    fatos.hf@hotmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim pasta maceramda prensesin isteği ile başladı canım :)
      cesaret edemicek bişi yok istersen ve seversen başaramaman mümkün değil...
      ki ben çalışan bir bayanım fazla vakit ayıramadığımdan dolayı çok başarılı değilim.
      hayal gücü ve sevgi ile insanın yapamayacağı yoktur ki çokta güzel yaparsın :)
      internet üzerinden veya eminönünde pasta malzemeleri satan birçok dükkan var hangisi senin için uygunsa temin edebilirsin.Neyse artık mailine bağlanim :)
      herzaman yardımcı olmaktan mutluluk duyarım :)
      sevgiler öpücükler :)

      Sil