6 Ocak 2012 Cuma

YOĞUN BİR HAFTA VE MELEKLERRRRR

                    Yoğun bir hafta oldu evet ama çok güzel oldu; işte bu güzelliklerden birtanesi :)


          Sevgili Brai'nin bloğuna ilk defa girdiğimde öyle bir profilini inceledim,sıra geldi yazılarını okumaya sıradan başladım ve daha ilk yazısından fazlasıyla etkilendim...'Meleklerle Yaşamak' adlı kitaptan bahsediyordu, sadece kitap değildi konu hayatına etkileri de vardı pek tabii...Yorumumu bıraktım çıktım...Daha sonra birde baktım benim haberimin olmadığı bir çekilişin içinde buldum kendimi ,inanmayacaksınız ve birde kazanan ben olmuşum...Canım dediğin gibi bana da bonus oldu hemde iki kitap birde cd....Üstelik bunu yılın ilk günü öğrendiğimde mesajlar gelmeye başlıyor dedim:)
Kendisine buradan tekrar tekrar teşekkür ediyorum bu sıcacık ve tatlı hediyesi için...Birde kitabın yazarı
'Beki İkala Erikli' ye tabi ki......


Hediyendeki 'meleklerinin sana tüm güzellikleri getirmesi dileği ile,kucak dolusu sevgiler' notu bende buradan herkese gelsin...Çok güzel hediyeymiş bende istiyorum diyorsanız eğer bir tık kadar yakınınızda, buraya  yorumunuzu bırakarak sahip olabilirsiniz,belki de mesaj vakti sizdedir kim bilir?


MUTLU HAFTA SONLARI HERKESE....

15 yorum:

  1. Çok duydum bu kitabın adını, fazlasıyla değiştiriyormuş okuduktan sonra insanı. Şansının yıl boyu devam etmesi dileğiyle..

    YanıtlaSil
  2. ilgi duyduğum bir konu olması nedeniyle meleklerle yaşamak kitabını okumuştum , çok güzeldi , sana uğur getireceğine inanıyorum , sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. 2012 şanslı gelmiş bak:)kitap okumayı seven biri olarak merak ettim.
    sevgiler canım.

    YanıtlaSil
  4. ne güzel bütün bir yıl böyle şanslı geçirirsin inşallah senin adına sevindim sevgiler

    YanıtlaSil
  5. bulacağın işaretleri merakla bekliyoruz canım :)

    YanıtlaSil
  6. ne tesadüf olmuş.
    meleklerle yaşamak kitapçıda görmüştüm alıp okumayı düşünüyordum.

    ama yine kayboldun sen.
    :)

    YanıtlaSil
  7. ne mutlu sana. hoş bir sürpriz olmuş senin için :))

    YanıtlaSil
  8. Bütün senen böyle kısmetli, şans dolu, güzelliklerle geçsin canımmm... Çokkk güzel bir haftasonu diliyorum sana. Bomba gibi geçsin :))

    YanıtlaSil
  9. Aldım bu kitabı ama okumadım henüz :)

    Ve hep böyle şanslı geçsin her günün..

    YanıtlaSil
  10. senin için 2012 süprizlerle başladı;süprizlerle,güzelliklerle devam etsin canım...
    bakalım şans bizden yana da olacak mı?

    ve son bir not;yoğun haftalar en kısa süre de normale dönsün :))

    YanıtlaSil
  11. Bol köpüklü bir kahve eşliğinde keyifle okuman dileğiyle canım..

    Çok öpüyorum.

    YanıtlaSil
  12. Çakralarımızı çalıştırma vakti benimde meleğim baş melek ceremeyal...Farkındalık meleği bu kitap acayip bişiyy yaaa..Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  13. yoğun şey pek meşgul şey.
    :)

    YanıtlaSil
  14. Geçen ay aldım bu kitabııı :) okuyacağım inşallah...

    YanıtlaSil
  15. Ben hepsini okudum,hatta melek kartlarımda var.Hergün çekiyorum ve her gece vakumlama çalışması yapıyorum.Süperler, kesinlikle...

    YanıtlaSil