29 Şubat 2012 Çarşamba

BARDAKLAŞMA ETKİNLİĞİ

Madam Dö Gonc'un düzenlemiş olduğu bardaklaşma etkinliğine katılıp sonra bu etkinliği unutanlardanım....
Şöyle ki bir blogta gördüm bardağım geldi diye hemen jetonum düştü, olamaz dedim bu etkinliğe bende katılmıştım nasıl unuturum, ahlar vahlar içinde Madam Dö Gonc'un sayfasına uğradım, kiminle baradaklaşacağım diye; neyse ki paniğe gerek yokmuş zaten yeni belirlenmiş hemen hemen  :) ben bir rahatladım sormayın yoksa çok ayıp olur karşı tarafa diye kendimi yiyip bitiriyordum ki,
 Güfte'ye ulaştım bilgi verdim, onunda unutmuş olması ve benden öğrenmiş olması beni dahada rahatlattı :) 
evet altta gördüğünüz ciciler Güfte'den bana gelenler:)
çok teşekkürler tekrardan tatlım:)


Bunlar ise benden ona gidenler :)

46 yorum:

  1. Hem senin aldıkların, hemde Güfte'ninkiler çok güzeller :) güle güle kullanın..

    YanıtlaSil
  2. cok guzellermıs gulegule kullanın :) sevgıler

    YanıtlaSil
  3. hem seni hem de güfte'ti tebrik edebilirmiyim canım...olay sadece bardak ama siz hem sevginizi,hem de yanına birbirinden güzel süprizleri eklemişsiniz...her ikiniz de iyi günler de kullanın :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım kalpler bir olunca herşey güzel oluyor :) çok teşekkür ederiz:)

      Sil
  4. güle güle kullan canım, kapaklı olması çok hoş. senin seçiminde çok zarif ve kış günlerine uygun;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım süzgecide var içinde, benim gibi yapraklı çay çeşitlerini tüketen biri için tam :) çok teşekkürler:)

      Sil
  5. Ne güzel hediyeler. İkiniz de çok şanslısınız. İyi günlerde kullanın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekürler tatlımmm :) şans hepimizden yana olsun inşallah :)

      Sil
  6. ÇOK HOŞ CANIM
    GÜLE GÜLE KULLAN
    MUHABBETLE KAL
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım,hep birlikte kalalım inşallah :)

      Sil
  7. bu etkinliği kaçırdığıma hala üzülüyorum:(
    güzel günlerde kullan:)çok güzel.
    sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel bir etkinlik oldu canım haklısın :) sende başlat bir tane biz katılırız yine:)
      çok teşekkürler tatlım:)

      Sil
  8. yanlışlıkla bana gelseydiii ne güzel olurdu:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen iste yeterki mavim sana da gönderirrim :)

      Sil
  9. Gönderdiğini de aldığını da çok beğendim canım. İkinizde güle güle kullanın. Çok öpüyorum seni. Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahum benim çok teşekkürler mutlu mutlu hafta sonları :)öpüyorum

      Sil
  10. çokkgüzellerr:)
    ikinizde güle güle kullanın canım..
    ağız tadı ile..
    :)
    muhabbetle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah canım ne de güzel bir yorum olmuş öyle :)sevgiler:)

      Sil
  11. madam dö goncu pek severim ki.
    çook becerik o.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet gerçekten becerik :) haklısın becerikte senden duymuş oldum ilk defa :)iyi oldu:)

      Sil
  12. çok güzeller canım ikinizde güle güle kullanın
    :)
    muhabbetle kal canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tekrar çok teşekkürler canımmm:))

      Sil
  13. zor günümde yanımda olduğun için çok teşekkür ederim sevgilerimle seval

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben teşekkür ederim canım,incelik gösterip geldiğin için sevgilerimle:)

      Sil
  14. Güle güle kullanın canıııım benim..
    Çok öpüyorum çok..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler tatlım kocaman öptüm seni :)

      Sil
  15. Kadınlar günün kutlu olsun canım , sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. geç oldu ama çok teşekkürler canım çok zarifsin:)

      Sil
  16. Ayy ne güzel bardaklar bunlar... İnsan kullanmaya kıyamaz valla... İyi günlerde kullan canımmm, çok öptümmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım güzel bir anı oldu gerçekten her elini attığında aklına geliyor insanın,öpüldün tatlım :)

      Sil
  17. tık tık tık...arada uğra buralara olur mu :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. uğradım canım umarım bir bu kadar bir ara olmaz:))

      Sil
  18. pasta köşemiz nerelerdeeeee?özledik postları

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. geldim canım geldim inşallah postlara devam:)

      Sil
  19. Canımmm nerelerdesin ?
    Umarım herşey yolundadır..
    Çok öpüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. herşey yolunda birtanem sorun yok :) yoğunluk ve sonrası nasıl desem çok kısa bir süre dinlenme derken,şimdi de devam :)öptüm tatlım..

      Sil
  20. nerelerdesin merak ettim??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yoğunluk ve geri dönüş geldim canım:)

      Sil
  21. iyi günlerde kullan. bu aralar pek görülmez oldun hayırdır inşallah. bekliyorum güzel paylaşımlarını sevgiyle kal

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım:)hayır canım hayır allaha şükür hiçbir sorun yok:)inşallah paylaşmaya devam öpüyorum seni:)

      Sil
  22. güzelim nerdesin merak ettim bir sorun yoktur umarım aylar olmuş yoksun???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oyyy mavimm ya inan bu kadar zaman oldu gibime gelmedi son post tarihine bakınca fark ettim desem :)

      Sil
  23. Yanıtlar
    1. önemli bir ayrıntı tekrar koyucam canım mail adresini:)

      Sil