16 Şubat 2012 Perşembe

NUTELLALI KURABİYE

Bu tarifimi birbirinden lezzetli tarifleri olan ve aynı zamanda ''Çay Kahve Bahane Etkinliği''ne ev sahipliği yapan tatlı Elif'e gönderiyorum.Kolaylıklar diliyorum...



MALZEMELER


  • Yarım paket margarin                                                                    
  • 1 çay bardağı pudra şekeri
  • 1 çay bardağı mısır nişastası
  • 2 tatlı kaşığı kakao
  • Aldığı kadar un(4 çay bardağı kullandım)
  • Kurabiyelerin ortası için nutella

YAPILIŞI
Bir kapta sadece margarini karıştırın sonra diğer malzemeleri ekleyip,biraz sert kıvamlı bir hamur elde edeceğiz.Hamurdan ceviz büyüklüğünde parçalar koparıp yuvarladıktan sonra bastırarak fırın tepsisine dizelim.Üzerini çatalla bastırdıktan sonra 170 derece fırında yaklaşık 15-20 dk kadar pişirelim.Soğuduktan sonra 1 tatlı kaşığı nutella ile iki kurabiyeyi birleştirip servis edebiliriz.
AFİYET OLSUN...




                      Kısacık bir not kurabiyelerimizde sahibini buldu :)))Umarım beğenmiştir:)))









68 yorum:

  1. Ah Pasta Köşem bu nasıl güzel bir şeydir böyle? nefis görünüyor ya, bayıldım :) ellerine saglık..

    Hediye kurabiyelerde kazananı çok mutlu etmiştir eminim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslım çok sağol tatlım benim, işin içine nutella girerde kötü olur mu hiç:)
      inşallah öyledir canım:)

      Sil
  2. Harika kurabiyeler , eline sağlık canım , sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler Zeynepcim bendende sevgiler hayırlı cumalar:)

      Sil
  3. Ah dün yayınlamışsın. Kaçırmışım. Bloga uğrayamadım bir kaç gündür... Nutella mııı :))) Tabi ki akan sular durdu şimdi :) Nefis görünüyorlar canım benim. Ellerine sağlık. Gördüğüm kadarıyla yapımı da kolay. Hemen kuzuşuma yapacaklarım dosyama atıyorum. Senin gibi yapamam ama elimden geleni yapacağım :) Çokkk öpüyorum sizi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende durum aynıydı canım dünde geç yayınladım zaten ziyanı yok:)evet canım tahmin ettiğin gibi çok pratik ve bir o kadar leziz nutella aşkına:)öpüyorum seni:)

      Sil
  4. Bayıldım nutellalı kurabiyelere, görüntüsü de şahane.
    Aldım tarifi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. afiyet olsun canım kolay gelsin teşekkürler değerli görüşün için:)

      Sil
  5. Off nutella ne de yakışmıştır,hemen notumu aldım.Oğlum buna bayılacak,ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nasılda ağzının tadını biliyorsun yakışmaz mı işin sırrı nutellada:) ayy afiyet olsun oğlunuza:)sevgiler..

      Sil
  6. bu ara kurabiyelerinle ağzım tatlandığı için nutellalı da değil de şeker hamurlu ,kırmızı-beyaz,kalpli kurabiyelerde nasıl gözüm kaldı anlatamam...sayfayı açar açmaz bana göz kırptılar :))
    ellerine sağlık canım...eminim gitikleri yeri de çok mutlu etmişlerdir...özenin,sunumun,paketlemen HARİKA olmuş...

    *laptop işi tamam sanırım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah canım çok teşekkürler değerli bakışın, görüşün için:)
      laptop olayı oldu canım evet, gecenin bir yarısı post yazmamdan belli dimi hihi:)

      Sil
  7. Ahhhh nutellaaaa. Evin her üyesinin vazgeçilmez çikolatasııı :)
    Kaşık, çatal, bıçak daldır daldır yeee :) Kurabiyeye nasıl ziyan ederim onuuu :)

    Sevgileirmle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ortak duygular besliyoruz nutellaya karşı ama kurabiyeyede çok yakışıyor hakkını yiyemem şimdi:) birde ben nutella yeme olayını abarttığım için,kurabiyede olunca daha az yemiş oluyorum hem:) yoksa bir kaşık son kaşık derken bakıyorum kavanoz biticek neredeyse:)

      Sil
  8. ellerin dert görmesin tatlım. muhteşem kurabiyelerin yayında katıldığın için teşekkür ederim sana ve biliyorsun etkinlik 22'sinde son bulacak sevgiler...hayırlı cumalar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne demek canım benim inşallah birde tuzlu bir tarifle tekrar sayfanda olacağım o tarife kadar:) biraz geç kaldım içerlemiyor değilim ama:) affettircem kendimi:))

      Sil
  9. “Düşüncen konuşmana, konuşman hareketine, hareketin kaderine yansır. Güzel düşün, güzel yaşa!”
    :)))
    çok hoş paylaşım bu sözler mükemmel canım.
    :)
    yüreğine sağlık.
    :)
    bu kurabiyeler mükemmel
    :)
    arkadaşım yaparsa güzelini yapar.
    :)
    ELLERİNE SAĞLIK CANIM.
    MUHABBETLE KAL

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen olunca ne mümkün muhabbetsiz kalmak:)değerli yorumların yazıların tariflerin varken :)
      çok kocaman teşekkürlerimi iletiyorum sevgiler..

      Sil
  10. waauuuww:)))
    süper ötesi olmuş:)
    ellerine sağlık canım.
    nutella canavarlarım görmesin bunu:))
    sevgiler canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. görsün canım görsün bir çırpıda yersin ohh ağız yüz nutella nede şahane bir görüntü :)
      öpüyorum sevgilerimle...

      Sil
  11. Ahh arasından nutella akıyor ve ben sadece ekrandan bakıyorum ve yutkunuyorum..
    Müthiş gzel görünüyor canım..
    Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay evet canım aksın die ben ılık iken koyuyorum:) teşekkürler canım öpüyorum:)

      Sil
  12. ahh senin komşun olmak vardı, ne kadar marifetlisin:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çoook bir haftadır bir tarifi anca ekledim sorma canım hihi:)güzel bakışın o senin:)

      Sil
  13. Çok hoş bir tarif, denemek isterim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet çokta pratik gönül rahatlığı ile deneyin derim:)

      Sil
  14. Canim elien saglik olsun bunlar hazir alinmis gibi duruyor.. Harika tek kelimeyle.. Sevgiler canim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel bakan güzel görür derler ya canım sendeki durumda bu:))
      sevgilerimle canım:)

      Sil
  15. çok iştah açıcı görünüyor.Ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay evet ya sorma canım yemeye bir başlayınca ooooo:)) üstünede bir kahve:)
      teşekkürler

      Sil
  16. 72.HAFTA. PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNİN EV SAHİBİYİM SEVGİLİ ARKADAŞLARIM; http://www.porselendemlik.com/ tarafından hazırlanmış olan porselen demlik çay saati etkinliğini 02 Şubat 2012-2 Mart 2012 TARİHLERİ ARASINDA www.guloannemutfakta.blogspot.com YANİ BEN YAPACAĞIM. SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!! TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK. VE TARİFİNİZE "PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ 71.HAFTA " BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI VE BANA YORUM BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM.SENİ VE BU YAZIYI OKUYAN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM ETKİNLİĞİMİZE İSTEDİĞİNİZ KADAR TARİFLE KATILABİLİRSİNİZ ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM. ETKİNLİĞİMİZE YEMEK TARİFİ GÖNDERİLMEMESİNİ RİCA EDİYORUM. LÜTFEN ÇAYIN YANINDA VERİLECEK TARİFLER OLMASINA DİKKAT EDELİM. SEVGİLER

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler inşallah birde tuzlu bir tarifle katılabilirim:)

      Sil
  17. Tarif ayrı güzel,kurabiyeler ayrı güzel.Bu saatte can çeker mi? Çekti işte:))
    Ellerine sağlık canım.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy çekiyor canım ya bu yemek bloglarında hangi saatte dolaşsan can çekicek bişiler çıkıveriyor insanın karşısına:)

      Sil
  18. nutella nutella nutella:)
    ellerine sağlık canım çok severim..
    mutlu hafta sonları..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nutella nutella kim sevmezki dimi canım sanada mutlu haftasonları öpüyorum...

      Sil
  19. heeey ben bunu kesin yapıcim. ama hem nutella hem kurabiye ha. chocolate chip cookie en birincim ama bu onu sallayabilir. nutella ha. bi kavanozu onbeş dakkada bitiriyorum.
    :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende yarısını bitirdiğim için tedirgindim ama sanırım artık gerek kalmadı:)yaşasın:)

      Sil
  20. kuzum sen neler yapmışsın yine ya döktürmüşsün resmen... yapılır mı bu bize yahu, her geldiğimde ağzımın suları aka aka geri dönüyorum. :)) Bende istiyorum bunlardannn :)) Öptüm çoksss :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. al tatlım al kurabiyeler sana kurban olsunnn :)en kocamanından öptümmm:)))

      Sil
  21. Mımmmm çok güzel görünüyorlar. Ellerine sağlık. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler canım..sevgiler...

      Sil
  22. Yanıtlar
    1. ben yapana kadar bu sayı 1,2,3,4 die devam edicek sanırım korkutuyorsun beni deeptone:)

      Sil
  23. ha ha ha üşenirim tebi.
    :)
    ya bak haftanın yedi günü günde 12 saat çeşitli işlerde çalışıyorum ben.
    öle yoğunum ki anlatamam.
    bloga da geceleri ama her gece bir saat ayırıyorum.
    avantajım yalnız yaşamak işte.
    :))))

    bir mimdir iki mimdir.

    nutellalı kurabiye yapıciiim. ama yapmadan nutella biter ki.
    bi kavanoz daa alsam o da biter.

    sen blogumdaki yemek tatlı tariflerimi hiç okumadın değil mi.
    :)
    sildim hepsini.
    :)
    yeni yaptıklarımı yazarım ama.
    :)

    YanıtlaSil
  24. ay neden vermeyim ayol.
    yorumlarını yayınladım ki.
    :)
    mimden önceki yazılara gelen onlarca yorumu yanıtlıyordum.
    ama sana yanıt veresim geldi hemen demek ki buraya yazmışım ondan.
    ben bilerek yapmadım ki.
    karıştırmışım.
    :)
    mim yazısına gelen çok yorum oldu.
    eski yazılara gelenleri yanıtlıyordum.
    :)
    mim yazısına gelen yorumlara yanıt vermeye başlarsam sana gelinceye dek çok yorum yanıtlamam gerekiyordu. ama mime yanıtlara gelemedim ki. çabuk olsun diye senin bloga gelip yanıtladım seni bekletmemek için, burdan daha hızlı olcaktık, sen karıştırmamışsın ki, amaan neyse işte.
    :)

    YanıtlaSil
  25. ama sen neden yayınlamıyorsun ki yazdıklarımı bunu da anlamadım ki.
    :)

    YanıtlaSil
  26. çok teşekkür ederim çok incesin:)anlayamamışım:)
    çıktığımdan dolayı yayınlayamadım:)geldim şimdi ve yayınladım:)zaten benim kurabiyeleriminde hepsine yetmediki nutella:)çünkü kurabiyelere kadar az kaldı hihi:)

    YanıtlaSil
  27. ellerinize saglik tam oglumun agzina layin olmus :) malum cocuklara nutella deyince akar sular duruyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nutella olur da kötü mü olur hiç? Nefis görünüyor. Evde nutellam olsaydı kalkıp yapardım şimdi..

      Ellerine sağlık..

      Sil
    2. karabiberinmutfağı çok haklısın biz büyüklerde bile sonuç değişmiyor ki:)onlar napsın:))

      Sil
    3. hülya teşekkürler tatlım :)

      Sil
  28. ayyyy!!!!
    bu tam benlik olmuş ama!!! ellerine sağlık canım:)
    sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler aylinim nutella nutella dimi:)

      Sil
  29. canım herkes hediyeleşmiş bile kusur bakma ben onu atlamışım mailim sonny_gufte@hotmail.com sende adresini mail atarsan haberleşelim:)

    YanıtlaSil
  30. PASTA KÖŞESİ;
    çok teşekkür ederim hediyeerimi beğendiğin için, bu arada bloğundakilere bayıldımmm :) üye oldum bile ama pek sık girmemem lazım, şu andan mutfağa inip tatlı arayışına giriyorum hemen :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende seni takipteyim canım çok teşekkürler senin bloğunda çok renkli ve tatlı benimde baktıkça alasım geliyor :))))

      Sil
  31. Kurabişler muhtelşem. Bende tatlı krizine girince kızarmış ekmeğin üzerine nutella sürüp onunda üzerine portakal reçeli sürüp yiyorum. Çok kalorili ama pek lezzetli:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hımmm denemeli o zaman kim korkar kaloriden işin ucunda tatlı varsa hele :))

      Sil
  32. güzelimmmmmm benimmmmm benn gelene kadar kurabiye filan kalmıyo kiii :((
    ama sen nerelerdesin tatlımmm 1 hafta olmuş bunu yapalı umarım bir sorun yokturr gelince titreşime al kendini:))) çok öpt cnm ya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet cnm haklısın uzun bir post olucak ama hazirlicam inşallah :) iyiyim çok şükür bende seni çok öptümmmm :)

      Sil
  33. ellerıne sağlık canım cok guzel olmuş nefıs gorunuyor şokololar

    YanıtlaSil
  34. aldım bu tarifi canım eline sağlık:)

    YanıtlaSil