8 Şubat 2012 Çarşamba

PASTA KURABİYE

Tarifi bana ait olan bu kurabiyeleri ''72.Hafta Porselen Demlik Çay Saati Etkinliği''ne ev sahipliği yapan sevgili       Guloannemutfakta'ya gönderiyor ve kolaylıklar diliyorum.

























MALZEMELER

  • 1 paket margarin
  • 2 yumurta
  • 1 su bardağı pudra şekeri
  • 200 gr nişasta(1 paket)
  • Kabartma tozu
  • Aldığı kadar un (4,5 bardak kullandım)
ÜZERİ İÇİN

  • 1 paket vanilyalı puding
  • Ceviz
  • Böğürtlen sos



YAPILIŞI

  1. Margarin,pudra şekeri ve yumurtaları bir kapta karıştıralım.
  2. Un,kabartma tozu ve nişastayı yavaş yavaş ilave edip yoğuralım,ele yapışmayacak ve biraz sert bir hamur elde edelim.
  3. Merdane ile  açılan hamurdan bir bardak veya kalıp yardımı ile iki adet parça keselim,biri alt taban(daha ince olsun) diğeri üst taraf olacak(alttabandan kalın olsun),üst tarafın ortasından daha ufak bir kalıp (yoksa pet şişe kapağı) ile keselim.
  4. Ortası delik olan üstte kalacak şekilde iki parça olan hamuru üst üste koyup yağlı kağıt serili tepsiye yerleştirelim.Hamur bitene kadar işleme devam edelim.160 derece fırında pembeleşinceye kadar pişirelim.
  5. Pudingi pişirip biraz ılımasını bekleyelim.
  6. Fırından çıkan kurabiyeleri soğuk süte batırıp tepsiye dizelim.
  7. Dilerseniz kurabiyenin etrafını pudinge bulayıp ardından cevize buladıktan sonra delik kısmına puding doldurup ve üzerini böğürtlen sosla süsleyebilirsiniz.
  8. Dilerseniz delik kısmını ve üzerini puding ile kaplayıp böğürtlen sos ile süsleyebilirsiniz.
  9. Birkaç saat dinledirdikten sonra sonuç daha iyi olacaktır.
AFİYET OLSUN....


    44 yorum:

    1. mmmmmmmmm nede güzeller yapmış
      :))))))
      ellerine sağlık canım.

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. mmmmm yorumuna sağlık canım benim çok teşekkürler:)))))sevgiler...

        Sil
    2. ayy bu tam benlik ...kurabiyelerde kremaya bayılıorum....sunumda süper görünüo.. ellerine sağlıkkk

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. bende bayılıyorum tek kelime ile canım valla :) çok teşkkür ederim değerli yorumun için :)

        Sil
    3. Ellerinize emeğinize sağlık muhteşemler.Bayılırım zaten bögrtlen soslu herşeye:)

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. dimi böğürtlen sos olurda güzel olmaz mı? ceviz ve pudingte çok sevdiğim lezzetler benim:) çok teşekkürler :)

        Sil
    4. ben buralara uğramayalı neler neler paylaşılmış...buna da ,bir öncekine de bayıldım desem...resmen fotoğraflar iştah açıyor...ellerine sağlık canım...bu ara da etkinlikler de hayırlı olsun...ben de anlamadım tam olarak nasıl oluyor ?

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. hoşgelmiş bitanem benim özlettin kendini hemde çok kısacık süre uzun geldi bana söylemesi :) çok teşekkürler valla gönderiyorum ama bende tam bilmiyorum ki:) öğrenim sana da öğreticem inşallah :) öptüm ikinizi de :)

        Sil
    5. Tarifi sana mı ait ?? Süpersin arkadaşım. Harika gözüküyor. Tariflerinin ikisini yaptım, ikisi de birbirinden lezzetli oldu. Pilav ve hamur işiydi sanırım. Bu da yapacağım üçüncü oldu. Vaktim olsa da hepsini yapabilsem :) Ellerine sağlık. Bence pasta, kurabiye senin için hobi olmaktan çıkmalı. Çok başarılı çünkü. Hayır tattım da ondan biliyorum :)) Çok öpüyorum seni de prensesi de.

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Ahum bildiğimiz pudingli kurabiye tarifini verince arkadaşlarım içinden akıyor olmuyor diyorlardı:) bende değişiklik yapayım derken keşfettim.Bol cevizli olanı yapıyordum zatende,diğerini de ceviz azalmaya başlayınca akşam keşfettim :) Hem iş hayatı,hem hobi olmaktan çıkarsa çok zor olur canım ama...Güzel yürekli arkadaşım o kadar güzel görüyorsun ki baktıklarını seni seviyorum,kurabiyemide öpüyorum :)))

        Sil
    6. Harika görünüyorlar canım , kimbilir ne kadar lezzetlidirler , eline sağlık .

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. çok teşekkürler canım benim bayıldığım lezzetlerin birleşmesi diyebilirim :)
        sevgiler...

        Sil
    7. Canım tarifin yayınlandı.katılımınızdan dolayı çok tşk ederim.O güzel tariflerinizle desteklerinizi bekliyorum sevgiler

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. ne demek memnuniyetle ve her zaman inşallah ben teşekkür ederim :)
        sevgilerimle...

        Sil
    8. Ahhh o sosu bitirdi beni..
      Ne güzel akmış öyle ve kurabiyeler "gel bizi ye" der gibi poz vermişler..
      Ellerine sağlık canım.
      Çok öpüyorum.

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. ama özlettin sen kendini olmaz ki canım arkadaşım benim çok teşekkür ederim o güzel görüşün için :) senin yemeklerinin pozu benimkilerin yanında ne ki :) sevgilerimle öpüyorum canım..

        Sil
    9. yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa hepsini yemek istiyorummmm nasıl güzel nasıl napcam ben şimdi pasta güzelim ya:(
      iyisimi kalkıp yapmak hadi ben gittim:D

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. amanda aman mavim gelmiş hoşgelmiş rejime devam mı canım :) devamsa affola öpüyorum seni kocaman kolay gelsinle birlikte :)))) hihihi

        Sil
    10. ellerina sağlık canım çok lezzetli gözüküyor.Sevgiler..

      YanıtlaSil
    11. eline sağlık güzel olmus :)

      hadiasikolalim.blogspot.com/

      YanıtlaSil
    12. amaninnn ben bunu yapmasin da kim yapsin
      cok hosuma gitti
      cokda pratik
      malzemeleri de az

      ohhh:-))

      sevgiler canim

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Emelim güzel yorumun ve o güzel bakışın için çok teşekkürler güzellik:)
        sevgilerimle....

        Sil
    13. allam bunnar ne böle ben de eline sağlık diyorum.
      afiyetle yesinler.
      :)

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. teşekkürler, afiyetler ola dimi:))))

        Sil
    14. bak gene nasıl lezzetli görünüyor ellerine sağlık:)


      canım bende mimin var cevaplamak istersen:)

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. çok teşekkürler canım hem değerli yorumun hemde mim için en kısa zamanda inşallah:)

        Sil
    15. Ne hos bir görüntü...canim ellerine saglik, gecenin bu saatinde olsa vallahi yok demem;) sevgilerimle

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Ayy ne güzel olurdu karşılıklı yerdik dimi:))
        çok teşekkürler ablacım...

        Sil
    16. Hem bu kadar harika yapıp, hemde bu kadar güzel bir sunum nasıl olur diyorum. Valla Pasta Köşem şu an saat 2'yi geçiyor çay içiyorum ve elimi uzatıp alıp yemek istiyorum :)

      Ellerine saglık nefisler..

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. afiyet olsun tatlım benim saat 2, çay:))))güzelmiş valla:))) uzat uzat köşem senindir zaten:))

        Sil
    17. harika olmuş,eline sağlık.

      YanıtlaSil
    18. off sade nescafe ile nasıl güzel giderdi şimdi, ahh ahh
      ama yememem daha iyi :) ye ye nereye kadar:)
      burda kendimi teselli ediyorum hahhahah

      eline sağlık canım çok güzel görünüyor...

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. gerçekten sade kahve ile şahane gidiyor,bende bir tane yedim başka yemedim:)
        teselli olayı bende de var hihih:)çok teşekkürler:))

        Sil
    19. Mmmm nefis görünüyor. Hemen deneyeceklerim listesine ekledim. Fikrine ve ellerine sağlık arkadaşım. Sevgiler...

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. çok teşekkürler canım hoşgeldin:)))sevgiler...

        Sil
    20. Çok şık ve nefis bir görüntü,ellerine sağlık canım.
      Sevgiler...

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. çok teşekkürler canım sevgilerimle

        Sil
    21. Yanıtlar
      1. var varda :) bakalım yapabilecek miyim:)teşekkürler...ilk mim senden gelmişti ben daha mim olaylarını çözememişken:) bunu yapmak isterim ama zorlanıcam gibi gibi:)

        Sil
    22. Yesinler bu süslü pasta kurabiyeyi :) eline saglık canım.

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. ay çok çok teşekkürler canım benim:)

        Sil