7 Mayıs 2012 Pazartesi

BEN GELDİM!!

Nasıl bir giriş yapsam nereden başlasam bilemedim balıklama atlıyorum konuya:) yazmayalı bu kadar zaman geçmiş gibi gelmedi açıkçası hiç...İnsanın yazdıkça yazası geliyor fakat ara verince eli yazmaya gitmiyor.
Merak edenlere çok teşekkür ediyorum,şimdi benim de ilk işim blog ziyaretleri olucak:)Herşey yolunda çok şükür yoğun bir dönemdi yazı hazırlayamadım hatta ve hatta iş sizleri takip edememeye kadar gidince en iyisi bir süre ara vermeliyim diye düşündüm...Pasta bloğu olunca yine pastayla bir başlangıç yapmak istedim :) Konsept mickey mouse olunca pasta konusunda da çok düşünmeye gerek yoktu tabiki:)
MELİSA PRENSESİMİN 5.YAŞ GÜNÜ
Teyzesinin biriciği çok seviliyorsun hemde çok....
Kendin gibi sıcacık tatlı bir ömür diliyorum...

MUTLU HAFTALAR :)

41 yorum:

  1. Hoş geldin:))Yeğeninin doğum günü kutlu olsun,pasta nefis,ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler birincisin:) sevgiler...

      Sil
  2. süpperrr pasta. mutlu yıllar bıcırığa..

    YanıtlaSil
  3. hoşgeldiiin.
    az önce eski yorumları onayladın gördüüüüm.
    :)
    umarım yokken keyfin yerindeydi.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşbulduk:)
      yoğunluk dışında herşey çok iyidi...
      sonrasında çok kısa süre kendimi şımarttım ve şimdi devam :))

      Sil
  4. yoğunluk da şımarmak da iyidir ki.
    :)
    bi de bi daa görünce ısır o bıcırığı benim için ve unutma ama.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hehe hiç unutur muyum hemde seve seve ;)

      Sil
  5. Hoşgeldinn pastaköşem hoşgeldin ve iyiki geldin :) lütfen bu kadar ara verme bidaha olurmu?

    Pastan harika görünüyor, en az senin gelişin kadar. Gerçekten çok güzel ellerine sağlık. Yeğeninin doğum gününü kutluyorum tüm yüreğimle, çok mutlu yıllar diliyorumm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşbulduk Aslım:) açıkçası bende vermek istemiyorum ama o kadar tempolu bir dönemdiki pasta bile yapamadım hiç düşün:)yarın yazıcam olmadı yok yarın kesin yaazıcam derken ara uzamış biraz;)neyse şuan gayet rayında herşey...Çok teşekkür ederim kendin gibi o tatlı dileklerin için :)

      Sil
  6. Hoşgeldin canım , pasta harika !
    Melisa'nın doğum gününü kutlarım . Nice mutlu yıllara !
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşbulduk Zeynepcim çok teşekkür ederim Melisa adınada :)sevgiler...

      Sil
  7. Hoşgeldiinnnn :))) Bizim en sevdiğimiz kahramanın pastasıyla olmuş dönüşün :) Döktürmüşsün her zaman ki gibi. Ellerine sağlık. Kuzuşa mutluluklar diliyorum bol booooooll :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşbulduk Ahum ahh evet okullu kurabiyenin kahramanı dimi:)çok teşekkür ediyorum güzel dileklerin için:))))

      Sil
  8. Hoşgeldin.Özlemişiz seni.Yiğenine mutlu yıllar dilerim.Harika bir parti olmuş.Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşbulduk canım bende sizleri çok özledim:)
      çok teşekkürler bolca sevgiler :)

      Sil
  9. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  10. Melisa prensese mutlu yıllar diliyorum.Ayrıca çok şanslı böyle marifetli bir teyzesi olduğu için.
    Pasta harika olmuş ellerine sağlık.
    Böyle teyzeye ödül vermeden olmaz dimi? Canım ödülün var.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayyy ne güzel bir karşılama oldu canım şımarttın şimdi beni:)çok teşekkürler sevgiler:)

      Sil
  11. Çook uzun ara vermişsin gerçekten:)) Mickey'li pastaya oğlum da bir Mickey fanı olarak bayıldık. O da o pastadan isticekmiş bir daha ki doğum gününe:) Eline sağlık.

    Prensesinin de doğum gününü kutluyorum. Nice yıllarını sağlıkla kutlaması dileğiyle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaa ne güzel çok sevindim:) çok teşşekürler canım inşallah:)

      Sil
  12. hoşgeldinnn:))) özlettin kendini bir daha bu kadar ara verme:)
    pasta harika iyi ki doğmuş şeker:)))
    sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tamam canım ara yok:)
      çok teşekkür ederiz...
      sevgiler..

      Sil
  13. canım canım canım...
    evime gelir gelmez,bil bakalım ilk işim ne oldu ? tabiki bloğuna bakmak...özlemişim ekranım da yeni yazılarını görmeyi...pasta yine harika olmuş...emeğin asla ödenemez...hem melisa prenses,hem de annesi çok şanslı senin gibi birine sahip oldukları için...ellerine sağlık canım...
    melisa'nın da 5. yaş günü kutlu olsun...sağlıklı nıce güzel yaşlar hep onunla olsun :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımsın ya mahçup ettin şimdi beni;)
      ödenmez olur mu karşılığında gülen yüzler paha biçilemez:)
      teşekkür ederim Melisa adına da:)
      senin postlarını ve yaptıklarınızı merakla bekleyen ben var bu arada:)))

      Sil
  14. Hoşgeldin canım, o ne güzel bir pasta öyle. Ellerine sağlık canım. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım hoşbulduk :)))))
      sevgiler...

      Sil
  15. selam canım. Bu pasta benim gibi pasta yapamayan birisi için çok hoş. Bugün reklamda gördüm. Pastanın üzerinde topuklu ayakkabı vardı. Senin gibi yapsaydım mutlaka denerdim. :) selamlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım:) pastaları hobi olarak istekler doğrultusunda yapıyorum genelde:)
      kendime özel hiç pasta yapmadım henüz,kelin merhemi olsa misal:)deneyebilirim elbette..
      sevgiler..

      Sil
  16. hoşgeldiiin!! senin yokluğunda ara ara bloğunu ziyeret ettim ama yeni post girmediğini görünce bıraktığını düşünmüştüm, yeniden başlamana çok sevindim:)) ben pastadan çok o elmalı pastaya takıldım:))

    YanıtlaSil
  17. ne güzel ziyaretime gelmene sevindim canım:)
    buralardayım inşallah :)
    ah ah sorma elma ve tarçın uyumu bende çok severim ki hemde çokkkk :)

    YanıtlaSil
  18. HOŞGELDİN CANIM,ÖZLETTİN KENİDİNİ,NE YOĞUNLUKMUŞ BÖYLE:)
    AMA PASTA HARİKA GÖRÜNÜYOR ELİNE SAĞLIK,MİNİĞEDE MUTLU YILLAR...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende özledim canım ya :))
      çok ama çok teşekkür ederiz hem ben hemde miniğimiz :)sevgiler.

      Sil
  19. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  20. Pasta muhtesem görünüyor ellerine emegine saglik.Sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler ablacım seninkiler kadar olmasa da :)
      sevgilerimle...

      Sil
  21. ıyıkı dogdun melısa pastası da bır harıka:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet iyiki doğdu teyzesinin birtanesi oldu teşekkürler :)

      Sil
  22. melisa nın 5. yaş günü kutlu olsun canım...
    nice mutlu sennelere...
    biraz geç kaldım artık affedersin...
    kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok çok teşekkürler canım :)
      geç kalmanın ne önemi var güzel dileklerinle geldikten sonraaa :))
      sevgiler tatlım...

      Sil
  23. Prenses Melisa çok şanslı. Bayıldım. Ellerine sağlık..

    YanıtlaSil