12 Mayıs 2012 Cumartesi

LİPTON İLK HASAT ÇAY SÜRPRİZİ

Şık kutusunda ansızın gelen bir sürprizdi lipton ilk hasat çayın en özel hali...
Doğu Karadeniz'de çay Mayıs ayından Ekim ayına kadar süren 3 hasatta toplanır.
En kaliteli çay ise,Mayıs ayındaki ilk hasatta toplanan en taze çay yapraklarından elde edilir.
Lipton baharın gelişiyle filizlenen bu en taze çay yapraklarını özenle topladı,ilk hasatta toplanan ;
rengiyle,aromasıyla,lezzeti ile en üstün olan yapraklardan oluşan çok özel bir çay yarattı.


Yeni Lipton İlk Hasat; etrafı saran mis gibi kokusu, berrak demi ve kolay içimi ile
siz çay tutkunlarını mükemmel bir çay keyfi sunuyor...

TEŞEKKÜRLER LİPTON...

44 yorum:

  1. küçücük bir kibrit çöpüde olsa insanı düşünülmek hatırlanmak ve süprizler mest ediyor dimi :) afiyetle keyifli anlarda için çayınızı ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım evet kesinlikle hediyenin ne olduğu değil beklenmedik bir anda ve düşünülmüş olmak insanı mutlu ediyor..

      Sil
  2. afiyetler olsun çay sohbetlerini severim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dimi her sohbetin bahanesidir çay :)

      Sil
  3. Karadeniz'li olarak iyi çaydan anlıyoruz :) yıllardır Lipton kullanırız bizde, bunuda bir denemek lazım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bizde Lipton kullanıyoruz canım:) Lipton sayesinde bu yeni lezzeti de denemiş olduk...
      iyi çaydan anladığınıza göre kesin deneyin derim canım :)

      Sil
  4. Bol sohbetli çaylarınız olsun.Güle güle için canım.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin canım :) çay=sohbet ;)
      sevgiler...

      Sil
  5. Boa semana!

    ¸.•°`♥✿⊱╮
    ❤♡
    FELIZ DIA DAS MÃES!!!

    Beijinhos.
    Brasil
    °º °♫♫♪¸.•°`

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Obrigado amor, eu desejo-lhe uma semana feliz :)))))

      Sil
    2. Canim sen bu dili biliyormusun. Arkadas bana da mesaj yazmis ama anlamadim dogrusu. Cok da merak ettim .
      Ne yaziyor mesajda ve senin ona cevabin ne oldu?

      Sil
    3. İyi hafta!

      ¸. `• ° ♥ ✿ ⊱ ╮
      ❤ ♡
      MUTLU ANNELER GÜNÜ!

      Kisses.
      Brezilya
      ° ° ° ♫ ♫ ♪ ¸. • ° `


      canım onun yazmış olduğu bu :)
      bende teşekkür ettim:)
      dili bilmiyorum ama google çeviriden portekizceden türkçeye çeviri yaptım;))umarım yardımım dokunmuştur:)

      Sil
  6. Afiyetle güzel tatlarla birlikte için.

    YanıtlaSil
  7. İlla ki çay..
    Bende bergamotlu desem :)))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. onsuz hayat düşünemiyorum diyorsun yani;)
      bende bende ne severim ohh kokulu kokulu mis:)

      Sil
  8. liptoncuyum zaten. deneyim.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. liptoncuyum, liptoncusun, liptoncular :)))))))))

      Sil
  9. Canım benim hoşgeldiiiiiiiin.
    Özlettin kendini,kaybolma bir daha böyle..:))
    Ben alttaki pastaya fena takıldım..:))
    Harika görünüyor canım harika..
    Allah prensesine uzun,sağlıklı bir ömür nasip etsin inşallah..
    Çok öpüyorum.

    YanıtlaSil
  10. hoşbulduk canım:)
    anlaştık o zaman;)
    çok teşekkür ederiz prensesimiz adına güzel dileklerin için:) öpüyorum kocaman bitanem :)

    YanıtlaSil
  11. hatırlanmak gibisi var mı?afiyet olsun canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yokkkkk :) gelin birlikte olsun canım ;)))

      Sil
  12. Hoş bir hediye olmuş
    Denemek lazım
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  13. kesinlikle öyle oldu habersiz gelen herşeyde olduğu gibi:)
    kesinlikle denemelisin canım
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  14. afiyetle kullann tatlımm..:)
    sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler canım :))
      öpüyorum...

      Sil
  15. Güzel bir sürpriz olmuş, afiyetle için çayınızı. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet öyle oldu;))
      çok teşekkürler inşallah :)

      Sil
  16. merhaba sizi izlemeye aldım...
    sizde beni izlemeye alırsanız seviniirm...
    kocamn sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aldım bile :)
      bendende kocaman sevgiler..
      en kısa zamanda ziyaretindeyim:)

      Sil
  17. Canım benimmm :)) İyisin dimi ? Liptonu çok severim ben. Pek çaycı olmasam da Lipton'u severek içerim. Kocaman öptüm prensesleri ve seni :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaa Ahum gelmiş hoşgelmiş:) iyim canım iyi :) bende pek değilimdir,belki ofiste sürekli gelsin çay gitsin çay olduğundan olabilir :)liptonu severim ama...
      bizde sizi kocaman kocaman özleye özleye öper:)))

      Sil
  18. mmm çayı çoook severim canım
    gülen yüzün hiçççç solmasın
    :)

    YanıtlaSil
  19. teşekkürler canım aminnnnnnnnn inşallah hep birlikte :)

    YanıtlaSil
  20. Afiyetle için canım. Ben çayı çok severim ve hep lipton kullanırım. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım :)
      var mı lipton gibisi:)
      sevgiler tatlım...

      Sil
  21. sadece sabah çay içerim onu da Lipton içerim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sabah keyfi ohhhh :))afiyetler olsun canım...

      Sil
  22. Benimde tercihim Lipton. Yaniz bundan hic icmedim..
    Sevgiler canim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende ilk defa içmiş oldum canım:)
      çaydan pek anlamasam da liptonun tüm çayları hoşuma gidiyor lezzet olarak:)
      sevgiler mutlu hafta sonları canım:)

      Sil
  23. yemek tarifleri sitemizde yemek yarışması başlattık, büyük ödüllü yarışma, toplam ödül 200 tl detaylar için http://www.yemekgurmesi.com/yemek-yarismasi.html ziyaret edin. yarışmamız her ay farklı hediyelerle devam edecektir. katılımınızı bekliyoruz

    YanıtlaSil
  24. sayfana geldim,yazdım,gittim beyyy:)

    YanıtlaSil