30 Mayıs 2012 Çarşamba

LİPTON VE EBRU ŞALLI İLE BLOGGER BULUŞMASI


Çay dendiğinde akla ilk gelen Lipton , pilates dendiğinde akla ilk gelen Ebru Şallı ve biz bloggerlar arasında Swiss Otel'de gerçekleştirilen güzel bir etkinlik oldu.


Öncelikle Lipton Form Plus ile hazırlanmış soğuk çay ile kendimize gelip sohbeti koyulaştırdık...
Lezzetine gelince özellikle yaz aylarının vazgeçilmezi olmaya hazır ve 
sağlıklı bir içecek kategorisinde favorim diyebilirim.
Bu kadar sohbet ve lezzet şöleni yeter dedik ve Ebru Şallı önderliğinde attık kendimizi pilatese:)


Pilatesin bu kadar eğlenceli ve etkili bir spor olduğunu tahmin etmiyordum açıkçası :) İlk pilates deneyimimi Ebru Şallı öncülüğünde keyifle gerçekleştirmiş oldum böylece...
Küçükte bir itirafta bulunayım ara ara mola vermedim değil ama:)
Aynı zamanda ilk blogger buluşmamdı. İlklerle dolu keyifli bir gün oldu.
İlk olmayan Lipton lezzetine aşinalığımdı sadece,çalışırken envai çeşit bitki çayı tükettiğimden bana hiç uzak olmayan bir konuydu aaa unutuyordum Liptonun soğuk çayını,evet evet ilk denememdi ve müthişti :)
 Tarifi en kısa zamanda sizlerle olacak inşallah.


    Konu form tutmak olunca bir çoğumuz bitki çayının önemini elbetteki biliriz, işte Liptonda bunu düşünerek herkesin ağız tadına uygun aromalı bu leziz çayları biz tüketiciler için geliştirmiş.Ebru Şallı ve Lipton ekibi sadece form tutmak için değil antioksidan etkisi ve vücut sağlığı üzerindeki olumlu etkilerinden dolayı günde iki defa tüketebileceğimizi dile getirdiler.İçeriğini sinameki,mate yaprağı,rezene,funda çiçeği,böğürtlen yaprağı, biberiye,kiraz sapı,zencefil,maydonoz gibi sağlıklı bitkilerin oluşturduğu bu çaylar Liptonton tarafından nasıl titiz aşamalardan geçirilip ve vücudumuz için gerekli oranın belirlenmesine kadar her konuda bilgi sahibi olduk.Saklanma koşullarından ve işlemlerinden emin olmadığınız ürünleri tüketmenin sağlık üzerinde oluşturabilecek olumsuz etkilerini lütfen unutmayalım.   


 Pilates ile fazlasıyla kendimize geldikten sonra  kahvaltımıza geçebilir ve keyfili sohbetimize başlayabiliriz.Öncelikle Lipton ekibi çok sıcak ve içten bir ekipti tüm sorularımızı büyük bir keyifle yanıtlamakla kalmayıp bilmemiz gereken tüm konularda bizi aydınlattılar.Bunlardan birkaçına değinmek istiyorum.Poşet çaylarda kullanılan zımbanın sağlık üzerinde herhangi bir olumsuz etkiye neden olmadığı,çayların kalite kalite değişmesinden dolayı erken renk veren çayın kalitesiz değil aksine kaliteli olduğu,demir eksikliği olanların yemeklerden bir saat sonra çayı tüketmesi gibi bir çok konu üzerinde sohbetimizi gerçekleştirdik.Ebru Şallı sağlıklı ve formda bir vücut için sadece çayların yeterli olmadığını sağlıklı bir beslenme ve sporunda önemini vurguladı,kullandığı makyaj malzemeleri rimel,allık ve parlatıcıdan oluşuyormuş gerekli görürse sadece pudra kullanıyormuş.Kendisi inanılmaz tatlı ve mütevazi bir yapıya sahip,yakından görmüş olmanın gönül rahatlığı ile söylüyorum gerçekten çok güzel ve sağlıklı bir görüntüsü var...


                        LİPTON AİLESİNE SONSUZ TEŞEKKÜRLER VE SEVGİLER BU GÜZEL GÜN İÇİN 



Okuyucuya Özel Bölüm Sona Ermiştir
Bu Bölüm Takipçiye Özeldir

İlk Blogger Buluşmasına İstinaden Tecrübelerim :)
Sevgili Seda Hanımın davet mailini aldığımda böyle bir davete gitmez miyim hiç diye ekrana bir süre bakıp kaldıktan sonra katılıyorum şeklinde dönüş yaptım hemen kendisine :) Swiss Otel,Lipton,Ebru Şallı,Burch,Bloggerlar nasıl hayır diyebilirsiniz ki dimi ama :)Neyseki hemen her bayan gibi ne giymeli ışığı yandı kafamda,arkadaşlarla işte şöle şöle kıyafet tercih edersin muhabettleri yapıldı derken Seda Hanımdan gelen bir yanıtla hepsi suya düştü,iyikide düşmüş,pilates eğitimi olacağından eşofmanlarınızla geliniz diye,yol boyunca kafamda tatlı tatlı düşünceler ya tek eşofmanlı ben olursam,acaba bloggerlar nasıl bloggerlar,hani kendi aranızda düzenlemiş olsanız hangi bloggerlarin geleceğini bilmiş olsanız farklı olur.Fakat hiçbirşeye vakıf değilim,üstelik ilk defa böyle bir etkinliğe katılmış olacağım ah ahh :) Neyseki yolculuk sona erdi Seda ve Özge hanımın o sıcak karşılaması ve Ebru Şallı'yı spor kıyafetlerle görmüş olduktan sonra rahat bir ohh çektim :) Zaten birçok blog takip ettiklerimmiş fakat bir tanesi yazıştığım bloggerdı.Birbirimizi hatırlamış olmanın vermiş olduğu mutlulukla herşey güzel gidiyordu:)Sonra diğer bloggerlar ve Lipton ekibide çok tatlıydı anlayacağınız sıkılmak gibi bir durum hiç söz konusu olmadı, hatta saate baktığımda zamanın dışına bile çıkmışız şaşırdım kaldım:) Etkinlik sona erdi iş dönüşe geçmeye geldi.. Ayy o tanıdığım tatlı bloggerla aynı bölgeye gidicekmişiz meğer harika bişey bu:) durun durun bitmedi devam ediyor diğer üç bloggerimiz daha katıldı aramıza aynı bölgeye giden üstelik aracı olan:)ohh beş blogger araçta keyifli bir sohbet eşliğinde yolculuğumuzu yaptık:)Liptonun süpriz paketi ve matlarımızıda buraya kadar taşıdık herşey güzel:)arkadaşlarla buluşup cilt bakımına gidicez. Buluşmasına buluştuk demezler mi sonrasında pazara gidelim eyvah bilen bilir Bakırköy pazarında iğne atsanız yere düşmez buna rağmen hayır diyemedim.Bir elimde mat bir elimde Lipton paketi umurumdamı ki dünya diye o pazarda gördüğünüz dolaşan bendim bennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn:)
Sonuç:HERŞEY ÇOK GÜZELDİ FAKAT BEN YORGUN sevgili can ciğer kuzu sarması arkdaşlarıma buradan duyrulur:)


37 yorum:

  1. Haftada 2 gün plates yapıyorum ama Ebru Şallı'dan yapmak ayrı bir keyiftir die düşünüyorum. Orda olmak isterdim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım Ebru Şallı ile olması çok keyifli fakat platesin bu kadar keyifli oluşunu keşefetmem de inan çok keyifli:)Yapmana hiç şaşırmadım güzelliğim benim:)

      Sil
  2. Hahahah o benim o benim :) Tanıdığım blogger :)) Canım çok güzel oldu çok memnun oldum :) Ama o halde bir de pazara gitmişsin inanamıyor ve tebrik ediyorum seni :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahaha canım benim evet evet yüzünü görünce havalara uçmama neden olan güzel insan:)
      sorma canım ya arkadaş hatrına çiğ tavuk meselesi gibi oldu:))kıyamam onlara ben:)))

      Sil
  3. İLK BLOGGER BULUŞMAMDA BENDE AYNI DUYGULARLA GİTMİŞTİM BULUŞMAYA,SONRA ALIŞIYOR İNSAN,FOTOĞRAFTAKİ BİRÇOK BLOGGERLA BİR ARAYA GELMİŞİMDİR,ÇOĞUNUDA ÇOK SEVERİM,ÇOK GÜZEL BİR GÜN OLDU SİZLER İÇİN BİLİYORUM BEN:)
    MUTLULUĞUN DAİM OLSUN CANIM..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. heheh ortak duygular tecrübe ile sabit yani:)
      aa tanıman ne güzel:)
      güzel gün oldu biliyorum ben diyorsun, hehe tamam sustum madem öle:)
      amin canım benim hep birlikte mumtluluğumuz katlanarak artsın:)

      Sil
  4. Oyoyoyyyy harika bir gün geçirildiğinden eminim:)
    Sefanız olsun:) Orada olmayı o güzel mutlu havayı tenefüs etmeyi çokkk isterdim:)
    Ama o güzel anlatımınla resimlerle.Orada olmaya benzemese de gitmiş kadar oldum:)
    Paylaşımın için teşekürler canım:)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayyy ne güzel olurdu dimi:)
      asıl ben teşekkür ederim okumaya zahmet edip
      güzel güzel yorumun için canım benim:)
      sevgilerimle kocaman kocaman:)

      Sil
  5. Çok keyifli ve sağlıklı bir gün olmuş,sevindim adınıza,ben de olmak isterdim doğrusu.
    Sevgiler canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım hem keyif hem sağlık vardı gerçekten:)
      inşallah birgün biryerlerde oluruz hep birlikte ne güzel olur:)
      sevgilerimle canım:)

      Sil
  6. fotoğrafşarı görünce,anlattıkların daha da bir şekillendi kafamda :)) kesinlikle harika ve enerji dolu bir gün olmuş...ah keşke,ben de olsaydım dedim şimdi (bu da itirafım olsun ...
    tüm samimiyetimle yazıyorum canım,yine yine çok güzelsin...pilates olayı birazcık planlarını bozsa da yine harika görünüyorsun :))

    can ciğer kuzu sarması lafını üstüme alınaraktan diyorumki; bence de bu hafta gezi planlarına ara verelim :)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım ay evet keşke diyorum gelebilseydin ne güzel olurdu:)
      tatlım benim yaaa çok teşekkür ederim,iltifat olunca işin içinde ben ne diyeceğimi pek şeyedemiyorumda biliyosun sen neyse anladın beni güzel canciğer kuzu sarmam:))
      rezarvasyon yaptı bileki kızlar, pazar günü gidiyomuşuzz :)))
      öpüyorum tatlı yanaklarından :))))))))))

      Sil
    2. bilirsin iltifatlar bana göre değil,gerçek canım benim gerçek...
      eee o zaman pazar görüşürüz :)))))

      Sil
    3. biliyorum o güzel yüreğini ve duygularının içtenliğini
      hiç bilmem mi o yüzden mahçup oluyorum zaten ;)
      eee tamam hadi o zaman :))))

      Sil
  7. PLATESİ EBRU ŞALLI İLE BAŞLADIM VE HALA DEVAM ETMEKTEYİM.
    ÇOOOOK FAYDALI BULUŞMA OLMUŞ
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne güzel olmuşşşş bende sendenim o zaman:))
      gerçekten faydalı ve keyifli oldu daha ne olsun:)))
      sevgiler..

      Sil
  8. ne güzelmiş ne güzel bir gün:)) o pazar gezmeleri yok mu hele bir de blogger arkadaşlar oh senden mutlusu yok:)) iyi yapmışsın daha nice keyifli günler inşallah:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aylinim hem blog arkadaşlığı hem normal arkadaşlığı ikisinide bir güne sığdırabildim ne mutlu bana gerçekten :))) hepimize güzel keyifli günler olsun inşallah:)))yorgunluklar unutuluyor geriye keyfi kalıyor:))))

      Sil
  9. Çok güzel bir gün olmuş, ben de orda olmak isterdim.Daha nice güzel buluşmalar olsun inşallah.Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay inşallah hep birlikte olur o zaman nede güzel olur:)
      sevgilerimle:))

      Sil
  10. oooh sefanız olsun valla...
    harika bir gün olmuş :))
    bu çayları da ben tv de gördüm...
    mutlaka denemek istiyorum...
    kocaman sevgiler canım...

    YanıtlaSil
  11. hehe güzeldi canım:))
    ben sürekli tükettiğim için işyerinde içmediğim çeşidi kalmamıştı artık ama:)))birde soğuk versiyonunu yapmışlardı ki tam bir vitamin deposu ve serinletici idi:))en kısa zamanda paylaşacağım inşallah:)))sevgilerimle canım:))

    YanıtlaSil
  12. Çayda lipton benimde tercihimdir:)Çok güzel bir gün olmuş,platese Ebru Şallı ile başlamak süper olsa gerek:)Sevgiler:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım :)daha düne kadar deseler inanmazdım ama :)öle oldu başladık ve aynen devam eğlenceli bir spormuş:)sevgilerimle canım...

      Sil
  13. Kesinlikle harika bir gün olmuş canım ya, Ebru Şallı ile Pilates yapmak, süper :) çevremde herkes yapıyor biliyormusun? ben hariç :(

    Onca yorgunluktan sonra birde pazara, üstelik Bakırköy pazarına gitmişsin, valla kutluyorum seni harikasın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel bir gündü canım:)) etkili ve grup halinde dahada keyfili canım:)
      bende ilk defa yaptım ama sevdim sıkıcı değil yani...
      hehehe ay pazar olayı harika oldu canım ya zaten arkadaşlarla buluşmuştuk,hadi pazarada gidelim diyince hepsi, bir ben olmaz demim dedim düştük pazar yoluna:)))

      Sil
  14. Güzel geçmiş anlaşılan. bende bloğuma beklerim. www.bakbuharika.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzeldi evettttt :)
      gelirim elbette seve seve:))

      Sil
  15. :)) Takipçi arkadaşlarına özel yazdığın bölümü okurken o güne gittim geldim !! O eşyalarla gezebildiğin için seni tebrik ederim zira mat ve poşeti bir arada taşımak imkansızdı :) Bu arada buluşalım sözü havada kalmasın birşeyler yapalım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa hoşgeldin aracı olan arkadaşım;))) ayy ne güzel beni anlamana sevindim heheh kıymetimi bilsinler dimi? kalmasın kalmasın tabi yapalım yapalım :))

      Sil
    2. hahahaha aracı olan arkadaş olarak !! kısaca şöfeeerr!! bu arada senin blog çok iştah açıcı :S

      Sil
    3. ayyy tatlı şöferrr seniii:))
      bende senin blogtan çıkamadım gitti hala oralardayım :)))

      Sil
  16. :)) Çok tatlısın :) Pilates yaparken de çok artist çıkmışsın ama :) Güzel arkadaşım benim. Arkandayım kesin devam etmelisin başlamışken :) Öptüm kocaman kocamannnn :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay Ahum gülücüklerle başlamış yoruma bombasın canım benim:)))
      hihi sarı şekerim sorma ya zormuş ölee ne var topun üstünde yuvarlan diye espiri yapıyorlar ama hiçte öyle değil:)) çok keyifli birde hiç sıkılmıyor insan:)))
      Ahum arkamdaysa daha ne olsun tutmayın beni:)))))
      öpüyorum kocamancana:)))))

      Sil
  17. ha ha güzel günmüş.
    :)
    şu çayları hemen denicem.
    özellikle o kırmızıyı.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ha halı bir gündü evet:)
      rengi kadar lezzetide güzel gerçekten:)
      tarif en kısa zamanda :)

      Sil
  18. Such a YUMMY blog,wow I love the mouthwatering picture hihi

    thnnks so much for the follow,following you back darling!

    hugs from Amsterdam

    xo Tamara Chloé

    http://tamarachloestyleclues.blogspot.nl/
    http://tamarachloestyleclues.blogspot.nl/

    YanıtlaSil