20 Temmuz 2012 Cuma

BUZLU KARPUZ SUYU

Hoş geldin ONBİR AYIN SULTANI!

Bilsinler ki Ben, şüphesiz onlara yakınım.
Benden isteyenin, dua ettiğinde duasını kabul ederim.
Bakara Suresi:186

Dilerim hepimize dualarımızın kabul olduğu,hayırlı,bol bereketli ve layığınca yaşayabileceğimiz bir ramazan ayı nasip olur...


İftar yemeğinden sonra ağır tatlılar yerine,hem sağlıklı hem serin hem pratik bu lezzet ile tatlı ihtiyacınızı karşılayıp bir güzel ferahlayabilirsiniz nasıl mı :) elbette çok basit:



  • Bir kase çekirdekleri ayıklanmış(en zahmetli yönü sadece burası) ve doğranmış karpuz
  • Bir top dondurma
  • Buz
  • İsteğe bağlı taze nane

Robotta karpuzu pürüzsüz bir hal alana kadar karıştırdıktan sonra dondurmamızı ekleyip çok az daha karıştırıp, karışımı servis bardağımıza alıp içine buzunu ekliyoruz.Karpuzun lezzet yoğunluğuna göre dilerseniz biraz su ilave edebilirsiniz.Taze nane ile süsümüzü de tamamladıktan sonra servis edebiliriz.

Dondurma olmasa benim ağız tadıma daha uygun olabilir diyenler ise yine aynı şekilde fakat içine servis esnasında birkaç dilim limon ilave ederek aynı tarifi uygulayabilirler.



SOĞUK TÜKETİNİZ :)
AFİYET OLSUN!             

87 yorum:

  1. ah ah derdime tuz bastin .simdi bu icecege nasil hayir denir :(
    ama benim gibi meyva toleransin yoksa yiyemiyorsun bunuda icemiyorsun öylece bakiyorum simdi
    olsa ne güzel gider soguk soguk
    benim yerime ic olurmu ;)
    sevgilerimi dualarimi biraktim ablam
    yazmadan da edemeyecegim tatli kiz mezarliklarin yaridan fazlasi nazardandir,ve nazar kahtir .
    Allah muhafaza diyorum resmine bakinca.masAllah Allah korusun seni nazardan .
    hayirli bereketli ramazanlar
    muhabbetle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah ah kıyamam o zaman ben sana içerim içmem mi hiç ya :)
      hem dua eder hem içerim ablam ;)
      sende benim yarama tuz bastın şu aralar nazar ile ilgili allahım korktum yorumu görünce içine doğdu galiba:)sizin gibi güzel yürekli ve maşaallah diyen dostlara sahip olduğum için çok şanlıyım ablacım çok :)
      senin ve tüm sevdiklerinin ramazanı berektli hayırlı olsun inşallah,dualarımdasın kocaman sevgiler :)

      Sil
  2. Nefis duruyor şekercik ve bu sıcaklarda serinletici , herkese hayırlı ramazanlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederiyor, herkes adına hayırlı ramazan dileklerini alıp bende sana diliyorum tatlım şekerim :)

      Sil
  3. ELLERİNE SAĞLIK,SICAK GÜNLERDE İDEAL BİR İÇECEK OLMUŞ,ELLERİNE SAĞLIK.HAYIRLI RAMAZANLAR..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler dimi sıcaklarla savaşma yöntemi :)
      hayırlı ve bereketli ramazanlar diliyorum bende...

      Sil
  4. Harika görünüyor . Her gün senin buzlu kahve tarifini yapıp içiyorum , nefis oluyor . Bunu da denerim canım . Teşekkür ederim .
    Hayırlı Ramazanlar .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaa ne güzel Zeynebim kahve hala benim için 1 numara ama tabi :)
      ben teşekkür ederim tatlım hayırlı ve bereketli ramazanalar...

      Sil
  5. ellerine sağlık canım serin serin harika oluyor bende eşimin isteğiyle geçen hafta yapmıştım ve dediğin gibi çekirdekler bayağı uğraştırıyor:)
    sanada hayırlı ramazanlar canımcım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım onu halettin mi geriyede bişicik kalmıyo zaten ohhh afiyet olsun :)))
      sanada en berektlisinden hayırlı ramazanlar güzelliğim:)

      Sil
  6. bayılımm..seyrederken bile içimi ferahlattı..sıcaklarda süper olur..ellerinize sağlık..sevgiler hayırlı ramazanlar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım seversiniz ferah ferah :)şu aralar pasta köşesini buz köşesi yaz köşesi falan yapsam mı die düşünüyorum hep buzlu tariflere yer verdim :)
      teşekkürler bereketli ve hayırlı ramazanlar diliyorum..

      Sil
  7. Amin. Hayırlı Ramazanlar. Tam iftar sonrasına uygun bi tatlı, eline sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canım :)
      teşekkürler,evet hem hafif hem besleyici e birde soğuk ;)
      hayırlı ramazanlar diliyorum..

      Sil
  8. afiyetler olsun,tam yazlık.hayırlı ramazanlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekürler hep birlikte olsun inşallah :)
      hayırlı ve bereketli ramazanlar...

      Sil
  9. bu tarif muhteşem birşet çok beğendim....
    ellerine sağlık canım....
    hayırlı ramazanlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenmende muhteşem o zaman ki :)
      teşekkürler Şirinem hayırlı ve berektli ramazanlar ..

      Sil
  10. oyyy oyyy oyyy:)))
    buzzz gibiiii hemdeee..:)
    yanmış kavrulmuş bünyelere ne iyi gelir gülümm lezzett:)
    ellerine sağlık canımm:)
    uzansam alıverecekmişim gibi,capcanlı ve leziz..:)
    hayırlı ve bereketli ramazanlar dilerim canım..
    muhabbetle..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet evet canım soğuk soğuk
      uzan alıver tabi güzel kokulu kekiğim benim:):)
      sensiz içilmez ki :)
      bende hayırlı ve bol berekketli bir ramazan dilerim canım tüm sevdiklerinle;)

      Sil
  11. çok leziz görünüyor.ne güzel dilekler ve cümleler :)
    görüşürüz :)
    http://habinos.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler nee güzel hoşgeldin ;)
      görüşmez miyiz gelirim bende :)

      Sil
  12. gerçekten pratik bir tarifmiş, çokta güzel görünüyor. ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. afiyet bal şeker olsun canım ne demek :)
      hayırlı ramzanlar :)

      Sil
  13. ellerıne saglık dırek anneme verıyorum tarıfı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler hoşgeldin :)
      annenin ellerine sağlık olsun sanada afiyet tabiki :)

      Sil
  14. KARBUZ :)))) bende sofra dergisinde görüp bayılmıştım bu tarife ellerine sağlık .. dondurmalısıda ilk fırsatta denenmeli...sevgiler hayırlı ramazanlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım aynen karbuz :) biçok meyvadan yapılıyo hemde leziz oluyo :)diğerlerinin fotoğraflarınıda yaptıkça eklicim inşallah :)
      hayırlı ve bol bereketli ramazanlar canım...

      Sil
  15. çok güzel görünüyoo bende bekliyorum :))

    http://shoeeobsessionn.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler :)
      bende gelirim ki seve seve :))

      Sil
  16. Burada slushy denir ve cesitli meyvelerle yapilir bazen -dondurmasiz- sadece buz ile, ona benzettim..Ellerinize saglik..sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hı hı çilek-kavun-şeftali-kivi-ananas işte hepsiyle yapılabiliyor yazın içilebeilecek olan ideal içecekler bence :)
      teşekkürler sevgiler..

      Sil
  17. canım benim bende bu içeceği deep bir yazısında bahsetmişti o zaman öğrendim di. şimdi senin bu güzel tarifinle hemen yaparım iftardan sonra.ellerine sağlık muhteşem...kocaman öptüm seni..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ablacım bende :)
      ohh afiyet bal şeker olsun ablam benim :)
      hayırlı ramazanlar,sevgiyle kucaklıyor ve öpüyorum :)

      Sil
  18. Canım benimmmm. Ohhh seni görünce mutlu oluyorum zaten, bir de serinlettin bu sıcakta tam oldu. Züpperrr :)) Çokkk şahane gözüktü gözüme. Tüm malzemelerim mevcut. Bugün yapıyorum :)) İçerken ohhh dedikçe dualar sana :)) Senin de tüm dualarının hayırlısıyla kabul olmasını dilerim güzel arkadaşım. Çok öpüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen gibi şahane oda Ahum :)
      ohhh hepimize bol bol dua harika :)
      aminnnnnnnn canım benim kocaman öptüm tatlı yanaklarından :)

      Sil
  19. elleriene sağlık blogunu çok beğendim izlemeye aldım senid ebeklerşm teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne güzel ben teşekkür ederim ki:)
      gelirim gezmelere sana da :)
      sevgiler.

      Sil
  20. yaz akşamları için son zamanlarda gördüğüm en güzel şey bu.
    yapılır ki.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hımmm kimden gördüysem artık işte :)
      güzel görmüşüm :)
      afiyet olsun :)

      Sil
  21. bu çok güzel bir tarif canım ellerine sağlık..bu sıcaklarda içimizi serinletir.:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler canım dimi bu sıcaklarda sade buz bile olsa yerim diyor insan :))

      Sil
  22. GÜZEL GÖZLÜM HARİKASIN ENİ SEVİYORUM..
    BENDE İSTERİM...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. harika lezzetim benim :)
      ayyy yapmaz mıyım o sıcaklarda içmez miyiz içeriz tabi ohhh :))
      seni seviyorum :)

      Sil
  23. Tam benlik bir lezzet olmuş.Harikasın canım ellerine sağlık.Hayırlı Ramazanlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ohh ne güzel afiyet olsun canımmm :)
      hayırlı ramazanlar ve cumalar :)

      Sil
  24. Dualarına amin.Ve ellerine sağlık canım.
    Bayılırım soğuk soğuk ohh mis miss:)
    Sevgilerimle hayırlı ramazanlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekürler canım :)
      senin yaptığın gibi dimi ohh soğuk soğuk :)
      hayırlı ramazanlar canım sanada :)

      Sil
  25. Masallah ne kadar deyisik guzel lezzet bu boyle. Elinize saglik olsun.
    Hayirli ramazanlar canim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım çok sağol :)
      hayırlı ve bol dualı ramazanlar :)
      sevgilerimle..

      Sil
  26. heeeey o zamaaaan "küller ve köpükler"i de okuuuuu hemen kaçmaaaaa.
    :)
    buzlu karpuz suyunu soğuk tüketmeye alıştım.
    ama dondurmasııız.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. okudumda izim yoktur sadecene gelcem :)

      afiyet olsun o zaman :)dondurmasız ;)

      Sil
  27. Sicaklarda harika bir icecek, eline saglik canim...Hayirli ramazanlar....Seni izlemeye aldim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım sıcaklardan sağlıklı bir kurtarıcı :)
      hayırlı ramazanlar iyi akşamlar canım :)

      Sil
  28. Bu sıcaklarda harika bir tarif. Deminden beri bloglarda makarnalar, börekler. Bundan sonra karar verdim karnım tokken bakacağım bloglara. :)) Ama sizin bu tarif gecenin ilerleyen saatlerinde yapılacak. Dondurma da varmış derin dondurucu da ama daha karar veremedim koyup koymamaya. Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yemek bloğu olmama rağmen bu kararı bende verdim gerçekten ;)
      dondurmasız bir deneyin derim diğer denemelerde dondurma ilave edersiniz,
      böylece ağız tadınıza hangisi daha yatkın karar vermiş olursunuz :)
      teşekkürler :)

      Sil
  29. ben alıp gidiyorummmmm :)))))
    bırakmam buralardaaaa...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. al götür canım :)
      afiyetler olsun ohhh :))

      Sil
  30. Kavunla dondurma mükemmel oluyor ama karpuzla denemeden bir şey söylememek lazım.Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet kavunla dondurma ımmmmmm :)
      teşekkürler :))

      Sil
  31. Mutlaka deneyeceğim çok güzel olmalı :)

    YanıtlaSil
  32. allahıııııımmmmm...adını gördüm pasta merakımdan dolayı hemen atladım..ne güzel bir blog..bayıldım..takipteyim artık...sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. allahımmmmm çok teşekkür ederim ki o zaman :))
      gelicim sana sevgiler :))

      Sil
  33. oh oh serin serin yiyormuşum gibi oldu:)ellerine sağlık aldım tarifi,sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oh oh afiyet olsun o zaman canım :)
      teşekkürler sevgilerimle

      Sil
  34. güzelim tatlım millet üstümüze kaç yayın yaptı sıcakta eski kayıtlarla mayışık mayışık oturan bir ben birazcıcıkda sen... hedi bişeyler paylaşsa... Ama ilham gelmiyo.. çok terliyim yazamıyom:(((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ablacım inanılmaz doğru tespitler yaptın mayışık mayışık dimi :))
      paylaşçam farkındayım ama gerçekten öle bir mayışıklık var yani :))
      sıcaklar dimi ablamm ah ahh öpüyorum seni...

      Sil
  35. bu sıcak havalarda nefis bir tat olmalı:)

    YanıtlaSil
  36. Buzlu buzlu nasıl da güzel görünüyor. Ellerine sağlık canım. Deneyeceğim inşallah. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah diyelim o zaman canımmm :)
      teşekkürler sevgiler :)

      Sil
  37. soğuk olsun yeter...
    güzel pastalarınızı gördüm ve sizi izlemeye aldım. tekrar görüşmek dileğiyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy evet soğuk olsun yeter gerçekten :))
      görüşürüz bol bol o zaman :))
      sevgilerimle.

      Sil
  38. vuuuuuu allah beni ne yapmasın emiii 76 kişi görmüş sen bana yorum bırakmasan göremiycektim pasta güzelimm bu ne enstantene bir tarifidir ay aman ne dedim benn:))
    hala yaptığın buzlu kahveyi denemedim buda sıraya girdi elerine sağlık cnm bnm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oluyor mavim öle bende de durum şu aralar öle :)
      hadi o zamn ikisi birden afiyet olsunn canım benim:)))

      Sil
  39. güzel gözlüm iyisin demiiiiiiii:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel kalpli lezzetim çok şükür durgunluk var sanki birazcık o kadar :))))

      Sil
  40. minik bir mimin var.
    :)
    bi tane daa var ama o uzun diye mimlemedim kıyamadım.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekürler :) gelicem.
      kıyamadığın içinde çok sevindim ki o zaman :))

      Sil
  41. tadı milkshake gibi mi? karpuz ve çilek özellikle bir araya gelince mükemmel oluyor pasta köşesi, nacizane fikrim ama haddime değil biliyorum sen bunu zaten benden çok daha iyi ve önce biliyorsundur... neden her pembe bana çileği hatırlatıyor bende bunu anlayamadım gitti.. :) şimdi olsa da yesek diyorsak eğer her tariflerine baktığımızda bu senin suçundur :) çünkü bazen güzel tariflerin altına imza atmakta suçtur.. tekrar eline sağlık PASTA KÖŞESİ. bir başka tarifinde görüşmek üzere,..
    not:çilek ısrarımda ısrarcıyım :)

    YanıtlaSil
  42. tam değil...hayır senden öğrendim işte bak ikisini birlikte hiçte denememiştim :) gerçeten ben abarttığın kadar lezzet uzmanı değilim :))çileği çok sevdiğinden olsa gerek :)duyanda senin hiç suçun yok dicek sanki o güzel yazıları ben yazmıyorum ya :) teşekkür ederim UĞUR BÖCEĞİ. peki o ısrarı gerçekleştireceğim o zaman :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. estafrulla :) ikimizin amacıda ortak aslında PASTA KÖŞESİ . mutlu etmeye çalışmak.. o yüzden temelde aynıyız bence :)

      not: çilekli bir tarif sözünüzü hala unutmadım sn PASTA KÖŞESİ :D

      Sil
    2. bende teşekkür edeceğim o zaman :)

      Sil
    3. :))
      rica edeceğim bende o zaman çilek an itibari ile zor ama :)
      orman meyveli bir tarifim var sırada,umarım beğenirsin :)

      Sil