12 Ağustos 2012 Pazar

ARPA ŞEHRİYE SALATASI VE PASTAVİLLA

Çok pratik,besleyici ve her yemeğin yanına yakışacak güzel bir salata tarifi...
Pastavilla'nın yapmış olduğu bu güzel süprize teşekkür edip,salatamızı yapmaya başlayabiliriz.


malzemeler
  • 2 su bardağı arpa şehriye
  • 4 su bardağı sıcak su
  • 500 gr.garnitür
  • kornişon turşu
  • dereotu
  • maydonoz
  • limon suyu
  • zeytin yağı
  • pul biber
  • tuz
yapılışı
  • 2 bardak arpa şehriyeyi pembeleşinceye kadar kavuruyoruz.
  • 4 bardak suyu ve tuzunu ilave edip suyunu çekene kadar pişiriyoruz
  • soğmasını beklerken ara ara arpa şehriyeyi karıştırınız bir birine yapışmaması için,dilerseniz soğuk sudan geçirip süzebilirsiniz fakat bu işlem vitaminlerinin eksilmesine neden oluyor.
  • garnitürü bir kere sudan geçirdikten sonra  kornişon turşu.dereotu.maydonozu ufak ufak doğrayıp üzerine ilave ediyoruz.
  • limon suyu.zeytin yağı.pul biber ile bir kasede sosumuzu hazırlıyoruz.
  • soğmuş olan arpa şehriyeye garnitürlü karışımı ve sosumuzu ilave edip tüm malzemeleri harmanlıyoruz.
  • buzdolabında bikaç saat beklettikten sonra dilerseniz sarımsaklı yoğurt ile servis edebilirsiniz.
AFİYET OLSUN !




Besleyici, doyurucu ve lezzetli tadı ile yediden yetmişe herkesin sevdiği makarnanın Türkiye'deki adı Pastavilla, uzmanlığı, doğallığı, kalitesi ve çeşitliliği ile soslarla da zenginleştirilerek sofralarımızın en çok tercih edilen yemeği olmaya devam ediyor. 5 farklı ürün grubu bulunan Pastavilla, standart ürün grubuna eklediği fiyonk, yüksük ve iri arpa şehriye çeşitleri ile yine lezzetin peşinde olanların tercihi olacak. Teşekkürler Pastavilla Ailesi...


68 yorum:

  1. amanın salatan harika görünüyor canım...
    ellerine sağlık...
    süpeeeeer...
    hayırlı iftarlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amanın yorumu yapanda harika :)
      teşekkürler canım sanada hayırlı iftarlar :)

      Sil
  2. Bana da gelmişti bak unutmuşum onları, arpa şehriye salatasını çok severim zaten :) Çok güzel ellerine sağlıkkk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet epey olmuştu yapınca yeri gelmişken paylaşim dedim :)
      çok teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Ellerinize sağlık, en sevdiğim salatalardan biri. Makarna konusunda benim de tek tercihim Pastavilla ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim benimde en sevdiklerim arasında:)
      Pastavilaaa ;)

      Sil
  4. mımmm.nefis bir salata olmuş..ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim :)
      ama ben sizin bloğunuza yorumdan ulaşamıyorum niyekine :((

      Sil
  5. CANIM BENİM HARİKA HARİKA HARİKA BİR SALATA. HEMEN YAPACAĞIM.. ELLERİNE SAĞLIK.ÖPTÜM SENİ CANIM BENİM..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vuslatım Vuslatım sende sende harikasın teşekkür ederim :)
      öptüm kocaman :)

      Sil
  6. bayılırım arpa şehriye salatasına ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım dimi çok güzle :)

      Sil
  7. hafif ve lezzetli severek yediğim bir salatadır
    iri arpa şehriye olması daha da güzel
    eline sağlık canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım iri olması daha güzel bir hava kattı gibi geldi banada seninde dikkatini çekmiş :)çok teşekkür ederim canım :)

      Sil
  8. Nefis bir salata olmuş. Ellerine sağlık canım. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim Elif'cimmmmmmm :)
      sevgilerimle mutlu günler :)

      Sil
  9. hem leziz hem sağlıklı çok güzel bir salata olmuş canım ellerine sağlık ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım benim için sadece salata değil :)
      sadece onunla doyabilirim :)teşekkür ederim.

      Sil
  10. Çok güzel bir salata olmuş ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  11. pastavillaaaa seviyom ben.
    yaparım ki bunu.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pastavilla ımmm :)
      yap ki onu zaten içinde birçok lezzet barınıyor :)

      Sil
  12. olmuyorki böyle kimsenin iştahını bu kadar kabartmaya hakkınız yok sn PASTA KÖŞESİ :p :)
    ELİNİZE SAĞLIK :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. peki o zaman özür diler ben :)))
      teşekkür ederim sn UĞUR BÖCEĞİ :)

      Sil
  13. çok güzel görünüyor... elerine sağlık... Çok hoş bir süpriz olmuş, güle güle yeyin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :)
      güzel süprizdi,sevgiler...

      Sil
  14. Hımm ne güzel olmuş ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  15. reklamdelisi.blogspot16 Ağustos 2012 15:43

    Ücretsiz sitenizi tanıtmak istiyorsanız (reklamdelisi.blogspot.com) adresine sitenizin ismini yazmanız yeterli..
    Yeni oluşum olan sitemizde güncel ve yükselmekte olan siteleri arama motorundan bulup ziyaretçilerini arttırmayı hedeflemekteyiz
    Sitenizin trafiği 1 hafta içinde 2 ye katlanarak artmaya devam edecek.
    siteniz için ayrıca ücretsiz olarak Banner, Logo, tanıtım kartları ve özel şablon tasarımları yaptırabilirsiniz..

    YanıtlaSil
  16. Pasta köşem nihayet gelip yazılarını okumak kısmet oldu çok özlemişim inan. Tarifin çok güzel görünüyor ellerine sağlık canım benim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldin tekrar Aslım bizde seni seni :)
      teşekkür ederim tatlım :)

      Sil
  17. Merhaba,yaptıklarınızın hepsi birbirinden leziz görünüyor.Ellerinize sağlık,sevgiler:)))
    sizdebuyrun.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba
      teşekkür ederim sevgiler :)
      bende buyururummmm :))

      Sil
  18. güzel gözlüm tatlı dillim ellerine sağlık
    hayırlı bayramlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımmmm lezzetim lezzetlim teşekkür ederim ki :)
      sanada tüm sevdiklerinle hayırlı bayramlar dilerim :)
      gelcem sanada bayram için tabiki :)

      Sil
  19. Ellerinize sağlık.Ziyaretiniz yorunuz için teşekkürler iyi bayramlar sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler :)
      sizede iyi ve keyifli bayramlar diliyorum sevgilerimle..

      Sil
  20. Yanıtlar
    1. teşekkürler cnm mim yapmıyorum malesef ama :(
      seninkine hemencikin geliyorum bakmaya :))

      Sil
  21. Bayramın kutlu olsun. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim seninde cnm :)
      sevgiler...

      Sil
  22. Harika bir görüntü, ellerine saglik canim....

    YanıtlaSil
  23. Tam bir makarna canavarı olarak bayildim bu salataya gecmis bayramın mübarek olsun sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynı bende canavarım o zaman :))
      teşekkürler canım seninde mübarek olsun geç oldu ama güç olmasın :)))

      Sil
  24. Kitapkolik.Net olarak 4.kitap çekilişimizi düzenliyoruz. Kazanan 3 kişiye istedikleri 1'er kitap hediye edeceğiz. Katılmak için:

    http://www.kitapkolik.net/kitapkolik-net-4-kitap-cekilisi/

    twitter: https://twitter.com/KitapkolikNet

    YanıtlaSil
  25. leziz görünüyor, ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  26. Ellerine sağlık canım nefisss görünüyor.

    YanıtlaSil
  27. Canikommm özledim seni çok özledimmm :)) Ben hep yaparım bu salatayı. Çok hoş olur. Bir gün beraber yiyelim :) Öptüm koccamannn :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. asıl biz seni özledik biz seni :))tatilci güzelii seni hadi bekliyoruz çabucak dönüver emii :)) ohh yeriz valla süper olur hemde:)öperimmm seni:) ay hoşgeldin ama uzun hoşgelişleri bekliyoruz tabiii :))

      Sil
  28. pastavillayı seviyorum arpa şehriyede seviyorum tam benlik bu salata:)))
    ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende çok severim ki ımmm :)
      teşekkürler.

      Sil
  29. Yanıtlar
    1. geldim canım :)
      prensesimin ufak bir rahatsızlığı,pc bozulması ve iş yoğunluğu derken ufak bir ara açmış oldum galiba :))

      Sil
  30. bu salataya bayılırım görüntü harika ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler Aylin'cim bayılmicak gibi değil dimi salata :))

      Sil
  31. özledim geldim öptüm gittim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende çok özledim, geldim, öptüm, gitmicem ama inşallah ablacımmm :)

      Sil
  32. arpa şehriyeli salata hiç tatmadım desem...ama sen yapıp,tavsiye ettiysen eğer eminim güzeldir..
    bir de fotoğraf ve sunum harika;söylememe gerek var mı?
    bir de canım bu blogta paylaşılacak çoook şey var...bu kadar tembellik yeter :)))
    ÖPÜYORUM ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olmaz mı hiç gerek o güzel düşüncelerini duymak insana enerji veriyor :)
      kulaklarım çınladı geldim o zaman paylaşmaya devam pekiii :)))
      KOCAMAN ÖPÜYORUM Kİ BEN :))

      Sil
  33. PASTA KÖŞEM İYİSİN DEMİ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. allaha şükür iyim lezzetim ufak bir yoğunluk geldi geçti :))

      Sil
  34. YAVRUKUŞUM NERDESİN...ÖZLEDİM...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. geldim ablaların birtanesi sanada gelcem ki koşa koşa hemde :)))

      Sil