11 Eylül 2012 Salı

ARABALI PASTA


Emirhan'ın yani yeğenimin 5. yaş günü pasta tercihi, arabalı bir pastadan yana oldu...
Yoğunluğumdan dolayı istedikleri günde yapamadığım için tekrar özür diliyorum..
Pastayı fotoğraflama vaktim olmadı fotoğraf içinde çok teşekkür ediyorum kendilerine...
Anaokulu ilk gün fotoğraflarındaki gibi tatlı ve başarılı bir okul hayatın olur inşallah...

Kısıtlı zaman zarfında yaptığım ilk üç boyutlu pasta  çalışmamdır kendileri ayrıca :)
Emirhan'cım kuzum doğum günün tekrar kutlu olsun ailenle birlikte nice nice mutlu yıllara :)

8 yorum:

  1. marifetli kuzum benim yine şahane bir pasta ile çıktın karşıma.. Ellerin dert görmesin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ablam benimmmmmm senin gibi o zaman pastada :)
      amin senin pamuk ellerinde dert görmesin..

      Sil
  2. Üç boyutlusunu da yapmaya başladığına göre, artık kimse eline su dökemez :)) Ellerine sağlık canikom. O arabayı yemesi de ne zevklidir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. heheh Ahum benim ya ohooooo kaç fırın ekmek yemek gerek belli değil :)
      amatörce uğraşmak keyifli şimdilik zaman zaman o bile yorucu olabiliyor :)
      al tatlısı arabalar sana feda olsun :)

      Sil
  3. Hello
    Beautiful photos.
    Working very tasteful!
    With water in the mouth that I am following your work.
    Congratulations
    kisses,

    André Tavares.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hello
      thank you very much
      I'm very happy
      Valentine's :))

      Sil