11 Eylül 2012 Salı

GALATASARAYLI PASTA

Yine yeğenim Yusuf 4.yaş günü için bir karasızlık içindeydi, yok araba yok galatasaraylı derken duyduğum kelimelerden yapmış olduğum pasta :)
Yusuf'cum nice güzel yaşlara inşallah tüm sevdiklerinle birlikte...
 Ayrıca anaokul hayatına adım atacağın şu günlerde tüm hayatın boyunca başarı yakandan hiç düşmesin :) 



EKS MUTFAK AKADEMİS'İNİN  ''Şef Ceyda BAZA ile COOK Blogger'' etkinliği davetiğini gördüğümde müthiş bir şekilde sevindim ama sevincim kısa sürdü; etkinlik davetinin tarihini görmemle birlikte yüzüm asıldı.Çalıştığım zaman dilimine denk geldiğinden dolayı katılamdım fakat bloglardan takip ettim çok keyifli bir etkinlik olmuş ama ben yoktum işte :((( Neyse kendilerine buradan davetleri adına birkez daha teşekkürlerimi iletiyorum.Haftasonu etkinliklerinde görüşmek dileği ile diyorum ayrıca :))))  

60 yorum:

  1. her zamanki gibi harikalar yaratmışsın ellerine sağlık :) yusufa da ömür boyu başarılar dileyimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. her zamanki gibi güzel yorumuna çok teşekkür ederim zuzu :)aminnn..

      Sil
  2. çok güzel olmuş ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekürler canım güzel bakışın için :)

      Sil
  3. EN BÜYÜK CİMBOM BAŞKA BÜYÜK YOK DER YA CİMBOMLULAR ; EN BÜYÜK ŞU ŞAHANE PASTAYI YAPAN GÜLEN YÜZLÜM. BAŞKA BÜYÜK YOK..ÖPTÜM..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. derler dimi ablam desinler her ne kadar cimbomluda olmasam izin veriyorum desinler , benim iznime çok ihtiyaçları var yaa :)
      ah ablaların birtanesi sen varken bana ne büyüklük düşer o büyüklük senin güzel yüreğine ait :)öpüyorum kocaman...

      Sil
  4. Allah hayirli ömürlü eylesin yeni yasini yegenimizin
    ellerin dert görmeye arkadasim
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah ablacım aminnn...
      teşekkürler kucak dolusu sevgilerimle :)

      Sil
  5. Bir Galatasaraylı olarak pastayı ayrıca beğendim. Ellerine sağlık. Harika olmuş yine.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tam senlik canım o zaman sorun yok :)
      teşekkür ederim çok :)

      Sil
  6. Yusuf a Nice seneler Olsun..Ne guzel bir pasta bu boyle..Ellerine saglik..ben Besiktaslisindan rica edeyim lutfen :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah :)
      bende bende beşiktaşlı rica ediyorum ama o şans bana bırakılmadı ne yazıkki gs teması söylenmişti :) şimdi şööle yapalım biz onu beşiktaşlı hayal edelimm mutlu olalım haha :)

      Sil
  7. Bir Gs li olarak pastayı çok beğendim böyle yetenekli maharetli arkadaşlarıma da hayranım ellerinize sağlık sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim çok incesiniz bende sizin yaptıklarınıza hayranım :)
      sevgilerimle..

      Sil
  8. yeğenin doğum günüsü kutlu olsun canım...
    eee seninde ellerine sağlık...
    muhteşem olmuş...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım onun adına :)
      eee kendi adıma da çok teşekkür ederim Şirinem :)

      Sil
  9. Pasta ne kadar güzel görünüyor, ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım o senin güzelliğin :)

      Sil
  10. güzel gözlüm aştın sen kendini maşallah.
    herkes mutlu olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok ya ablacım amatörce şeyler işte,insan isteyince yapamadığı şey yok ki... yakınlarım için elimden geleni yapmaya çalışıyorum işte fırsat buldukça...aminnn inşallah ablam :)

      Sil
  11. ellerinize saglik harika bir pasta :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim hoşgeldiniz bu arada :)

      Sil
  12. galatasaraylı olmasaymış iyiymiş ama :)ne yapalım öyle istemiş küçük bey,ellerine sağlık canım harika olmuş,miniğin doğum günün kutlu mutlu olsun,öperim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yani bende aynı fikirdeyim canım çaresiz kabullendim küçük beyin isteklerini hihii :) inşallah tatlım teşekkürler öptüm kocaman :)

      Sil
  13. Çok güzel görünüyor,elinize sağlık,galatasaraylı küçüklerimizin çok hoşuna gider bu pasta:)
    yeğenimizin de doğum gününü kutluyorum,tüm sevdikleriyle beraber sağlık ve mutlulukla nice yıllara inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çokcukların mutlu olabileceği o kadar çok şey varki :) pasta elbette başta geliyor.
      çok teşekkür ederim değerli dilekleriniz için :)
      hoşgeldiniz sevgilerimle :)

      Sil
  14. Pasta muhteşem.Ellerine sağlık.Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim benden de sevgiler :)

      Sil
  15. renkler çok yakışmış haliyle.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. anlaşıldı galatasaraylıyız haliyle diosun :)

      Sil
  16. Kızım cimbomlu olduğu için ve de sen güzel ellerinle yaptığın için bu pastayı çok beğendim :) Güzel yaşları olsun ufaklığın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yerim ben kurabiyemi baksen takım bile tutarmış :)
      saol Ahum benim :)
      inşallah güzellik :)

      Sil
  17. Ellerine emeklerine sağlık canım.Tek kelimeyle muhteşem bir pasta olmuş:)Orada olsaydım da bu nefis pastanın tadına bakan şanslılardan olsaydım:)
    Yusuf prense de sağlıkla mutlu yaşamlar diliyorum:)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağol canım ben ahh ne mutlu olurdum bir bilsen :) afiyetle yerdik :)
      gönlü güzelim teşekkür ederim minik prens adına :)
      sevgilerimle...

      Sil
  18. Cook guzel olmus canim benim. Bayildim .. Eline saglik olsun. Ah oglusuma yaptira bilsem. Maalesef Tr de degilim. Biz ailece Galatasarayliyiz.
    Lolay gelsin canim.
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ailece demek oğluş bayılır o zaman buna :)
      biliyorum canım Tr de olmadığnı takip ediyorum ki senin güzel lezzetlerinii :)
      teşekkürler canım sevgilerimle...

      Sil
  19. sitenizdeki tüm pastaların hepsi birbirinden leziz görünüyor.emeğinize sağlık.mutluluk dolu bir güne uyanmanız dileklerimle sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldiniz,
      çok teşekkür ederim ...
      hayırlı cumalar inşallah hepimiz güzel bir güne uyanmış olur ve keyifle tamamlarız :) sevgilerimle...

      Sil
  20. bir gs lı olarak pastaya bayıldım ellerine sağlık ,yusufada nice mutlu seneler dilerim canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kendi takımı olunca insan daha bir alıcı gözle bakıyor dimi :))
      teşekkür ederim canım Yusuf adına :))kendi adımada elbet :))

      Sil
  21. pastacım;bu kadar yakın iken,bu kadar ayrı nasıl kalabildik anlamış değilim...her iki pasta da çok tatlı..hep diyorum ya acemiliğin bu ise,ustalığını tahmin edemiyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. blokuna daha sık mı girmen gerek ne :))
      senin gibiler yani :)
      o senin güzel görüşün amma usta olabilmek için emek gerek zaman gerek herbişi gerek işte :)bölee hobii güzelll.. aaa aklıma senin hobilerin geldi bi el atsan mı artık onlara :)

      Sil
  22. benim fanatikler içinde böyle bir pasta yapmam lazım:) ne güzel olmuş,ellerine sağlık yusuf'un yeni yaşıda hayırlı olsun GS'li nice senelere:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fanatiklerse hiç durma yap derim canım :)
      hehe ne güzel bir dilek teşekkür ederiz canım sana çok çok :))

      Sil
  23. Yanıtlar
    1. çok şükür ablacım iyim :)
      takipteyim :)
      anaokulu telaşı ile geçen tatlı bir hafta oldu :)

      Sil
  24. Nerelerdesin tatlım sen?...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. buralardayım ablacım geliyorum sana oturmaya :)
      sen bana geldiğinde önüne bir ikram çıkmıyor dimi sadece :)
      anaokulu maceramız ile bir haftayı kapattık bu haftadan umutluyum gelsin tarifler :)

      Sil
  25. Harika bir pasta olmuş ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  26. Çok CiCi görünüyor.. Beşiktaşlısını yaparsan bana da gelsin.. Radyodan sıradaki parçayı ister gibi.. (^_^) eline sağlık canımcım.. (^_^)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekürler canım :) gelmez mi bir beşiktaşlı olarak seve seve sana armağan ederim sıradaki pastayı haha :))
      sevgiler tatlımmm :))

      Sil
  27. Qwww ne kadar güzel olmuş doğum günü çocuğu yerinde olmak isterdim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oww teşekkür ederim canım benim,şimdikler çok şanslı çokkkk :)

      Sil
  28. Çok güzel bir pasta olmuş. Hele renkler müthiş :) Ellerine sağlık olsun. SEvgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. galatasaraylıyızz anlaşılan teşekkürler canım :)
      mutlu haftasonları :)

      Sil

  29. Yusuf'a sağlıklı ve mutlu bir yeni yaş dilerim. Pasta nefis olmuş ellerine zevkine sağlık canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yusuf adına çok teşekkür ederşm canım inşallah :)
      kendi adımada çok çok teşekkürler sevgilerimle canım:)

      Sil