7 Eylül 2012 Cuma

MİNİ PASTACIKLAR

 Çok kısacık bir aradan sonra herkese merhaba, dönüşüm çok pratik bir pasta ile oldu... Hem yoksun,hem de işin kolayına kaçmışsın diyeceksiniz ama bu seferlik affedin beni :)) gecenin bir vakti iş arkadaşlarım için böreği hazırlayıp fırına verdikten sonra,pandispanya hazırlıkları için dolabı açtığımda birde ne göreyim, bir adet hazır pandispanya. Ben onu tamamen unutmuştumki karşıma çıkınca;yenisini hazırlamalı mıyım diye düşünmüş olabilir miyim?Elbette olamam :) vakit hayli geç olduğundan,bir de buna yorgunluğum eklendiğinden  nasıl sevindim anlatamam...bu fırsatı hemen değerlendirdim :) Neyse lafı uzatmadan değerlendirme şeklimize geçelim ...







         

          MALZEMELER
  • Bir adet hazır pandispanya :)
  • Bir su bardağı süt (pandispanyanızın kuruluk oranına göre hepsini kulanmamanız gerekebilir)
  • Bir adet Dr.Oetker orman meyveli krem şanti (1 su bardağı süt hazırlamak için)
  • Pudra şekeri ve böğürtlen


YAPILIŞI
Pandispanyadan bir bardak yardımı ile daireler kesiyoruz. Bu dairelerimizi süt ile ıslatıyoruz.Bir dairemizin üzerine krem şanti koyup üzerine diğer daireyi koyuyoruz.Bikaç saat beklettikten sonra pudra şekeri ve böğürtlen ile süsleyip servis edebiliriz...İşte bu kadar :))



MUTLU HAFTA SONLARI :)

54 yorum:

  1. kısa ara mı :((( ara ara bende mi güncellenmio acaba die tıklayıp durdum .... özledik ...
    buarada çok cici görünüo mini pastalar ... ama 1 pandispanyadan kaç adet çıkar kii .. bereketsiz mi olur acep ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay kıyamam ya :)bende çok özledim...
      5 ila 6 arası bardak büyüklüğüne göre değişiyor canım..
      ama dilersen ikinci katı yapmayıp.Tek taban üzerine krema torbası ile sıkıp süsleyebilirsin sayı 2 katına yükselir.Normalde fırın tepsisine yapıcaktım ben onu daha fazla oluyor sayı(ama konuyu anlattım ya malum),dilersen senin için ilerleyen günlerde yapar paylaşırım o zaman tarifi:)))

      Sil
  2. özene bezene yapilmis herseyin gönlümdeki yeri baska oluyor ..ne kadar hazir pandispanyayi kabullenmesemde ;)
    ellerine saglik
    hayirli cumalar hayirli hafta sonlari

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dimi ablacım kesinlikle katılıyorum :)
      senin kadar meharetli birinin kabullenmemesi çok doğal hiç şaşırmam,kaçamak bir tarif olarak kabul edelim o zaman biz bunu,telafi edicem :)
      sana hayırlı cumalar mutlu hafta sonları ablacım...

      Sil
  3. Ellerinize sağlık çok nefis görünüyor biz çalışan bayanlar için süper tarif.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim, afiyet olsun, kesinlikle çat kapı gelen bir misafir için bile pasta hazırlanabilir yanii :))

      Sil
  4. hem pratik hem görünümü çok güzel eminim tadıda öyledir
    ellerine sağlık canım böğürtlenede bayılırım bu arada

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım pratik ki ne pratik :)
      böğürtlene ve böğürtlenli olan herşeye bende bayılırım,krem şantiyi denemeni tavsiye ederim lezzeti harika :)

      Sil
  5. Ya ama yaaa bende böyle yetenekli olmalıydım tombul olan benim :''((( Ellerine sağlık canımm öyle güzel görünüyorki pastaneden koşup hemen birer tane aldım buna benzer minik pastalardan , ama yerini tutmayacak yani bu belli :'((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yetenek yokki canım hepsi hazır aslında :)
      bu arada aklım hala kurabiyelerinde duymamış olim yeteneksiz imasını,süper tariflerin var :) ah kıyamam ben sana yaw al hepsi senin oluversin :)))

      Sil
  6. Gayette guzel, prtaik lezetli bir cozum ellerinize saglik..goruntu nefis..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim dimi pratik çözüm iyi tanımladınız :) zaman zaman hazıra konabiliyoruz işte :)

      Sil
  7. sen nasıl tatlı birşeysin ya.... hem yapan hem fotoğraflanan.:))))

    İkinizide severim. Birinizi yerim, birinizi sevgiyle öperim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fotoğraflanan daha tatlı ablam :))
      bende seni severim afiyet olsunnn :)
      kocaman öpüyorum ablacımm ...

      Sil
  8. pandispanyayı bardakla kesmek çok iyi bir fikirmiş...
    çok hoşuma gitti...
    canım fikrine sağlık...
    misafirim gelirse mutlaka deneyeceğim :))
    ellerine sağğlık...
    sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tatlı bir görüntü oluyor değil mi sunum değişikliği işte :)
      aa dene mutlaka canım böğürtlen olmasa bile üstünü krema ile de süsleyebilirsin.
      teşekkürler canım sevgilerle...

      Sil
  9. Ben artık tatlı yemek istiyorum ama yaaa :(((.Ellerine sağlık tatlım,pratik bir lezzet ama müthiş görünüyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayyy az kaldı ama ya gelsin prenseste anne-kız ne tatlılar yiceksiniz :)))
      teşekkürler tatlım ...

      Sil
  10. nefis pastacıklar ellerine sağlık sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler nefis yoruma sevgiler :)

      Sil
  11. görüntü harikaaaaa...
    olsa da yesek!!! dedirten türden...
    bize yok mu ? diyeceğim ama yaptığın güzel böreklerin hatırına bir şey diyemiyorum ;)(dersem de kocaman bir yüzsüzlük olur)
    bu kadar ara yeter olur mu?...her ne kadar bir masa kadar uzağım da olsan da,buradaki yokluğun belli oluyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. senin gibi yanee :))
      olmaz mı olmaz mı yeterki sen iste tatlım benim :)en kısa zamanda pasta keyfi yapılacaktır o zaman :)
      aynı duygular benden sanada gelsin olur mu senin yokluğunda ah nasıl belli oluyor bir bilsen...

      Sil
  12. hiiç affedemeyeceğim.. açıkçası bu denli lezzetli görünen bir pastayı görünce hiç kızasım gelmedi kii.... hi hi.. (^_^)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah süper o zaman çok mutlu oldum ki :))))affedilememek ne güzel bir duyguymuş meğer :)

      Sil
  13. hay Allah unuttum, bir de eline sağlık canım.. (^_^)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler Tatlı Cadım benim :)))

      Sil
  14. her zamanki gibi nefis bir tarif paylaşmışsın şekercik ellerine sağlık öptüm en kısa zamanda gelicem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. buralarda mısın kuzum sen ya:) çok teşekkür ederim ki hadi bekliyorum o zaman :)

      Sil
  15. pratik ama nefis görünüyor tatlım,sen yeter ki yaz pratik olsun iki cümle olsun ama yaz :)eline sağlık canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tatlım benim yaa çok teşekkür ederim seviyorum seni :)))...

      Sil
  16. Hem yapımı kolay hem görüntü süper hem ne nefis bir lezzet daha ne olsun. Ellerine saglık canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. daha afiyet olsun herkese o zaman :)
      teşekkürler canım :)

      Sil
  17. ihihi güzel değerlendirmişsiin.
    :)
    görüntü çok iyi.
    içerdiği herşeyi de seviyom.
    yapması da kolaymış.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tembel değerlendirmesi :)
      sorma valla kolayki ne kolay,teşekür eder ben :)
      içerik harika evet ay ne mütevaziyim :)

      Sil
  18. canımm günaydın:)özledik seni ama sonunda aramızdasın yine..geçmiş olsun prensesine canım ..iyimi şimdi?
    pastanda nasıl güzel görünüyor..bu sabah erkenden kalktım esım hala uyuyor kahvaltı etmedım o yuzden ve canım nasıl ıstedı anlatamam helede diyetteyken:))hem kolay hem lezzetli bir tarif canım..ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende çok özledim canım :)çok teşekkür ederim canım çok iyi maşallah:)
      biliyor musun kahvaltıda bile yiyebileceğin kadar hafif oluyor krema oranı az ya :)
      hımmm diyet mi, yok yok hiç lezzetli değil bu pasta ıyy hiç tavsiye etmem bak :)
      ya o yaptığın güzel şeylerle nasıl diyet yapabiliyorsun canım sen ya?

      Sil
  19. güzel gözlüm çayı demledim pastalar senden gel hadi içelim.
    ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oy pamk ellerim çay yaparda ben gelmem mi hiç ya :)
      seninde ellerine sağlık lezzetim benim :)

      Sil
  20. çok seviyorum ben bu mini pastaları,ellerine sağlık hoşgeldin:)sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende bende çok hafif ve leziz :)
      teşekkürler, hoşbuldum kucak dolusu sevgiler :)

      Sil
  21. Farklı, pratik ve enfes bir pasta olmuş. Ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım pratiklikte son nokta hemde :)

      Sil
  22. Çok severim bu mini pratik pastaları.Hem servisi hemde görseli güzel oluyor,istediğin meyve ile de çeşitlendirebiliyorsun.Ellerine sağlık,oldukça nefis görünüyor,sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ohhh ne güzel dillerndirmişsin canım pastayı süpersin :)
      teşekkür ederim mutlu günler sevgiler :)

      Sil
  23. ellerine sağlık çok güzeller mini mini bayılırım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım :)
      evet minicik minicik :)

      Sil
  24. çok güzeller .elelrinize sağlık. bloğunuzu izlemeye aldım. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler hoşgeşdiniz o zaman :))
      sevgiler...

      Sil
  25. Kesin yapacaklarım listeme aldım. Bayılıyorum böyle pratik ve lezzetli tariflere. Çok öptüm canımmm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pratiklik ahh kim sevmezki çok haklısın Ahum benim :))
      öptüm kocaman sevgimle :)

      Sil
  26. nevininyemekleri9 Ekim 2012 11:04

    Allah'tan başka bir şey istesem olurmuş.Kızım pasta istedi bende biraz üşendim açıkçası.bu pastacıkları görünce altın bulmuş gibi sevindim. Ellerinize sağlık. Banada beklerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldin canım :)
      bende yorumunu görünce çok sevindim :)
      inşallah tüm isteklerinde gerçek olur bu arada, gelirim elbet :)

      Sil
  27. hicte kilaya kacilmis gibi gorunuyor.ellerine saglik sen yaraticiligini kullanmissin.bende boyle bir pasta denemistim birkeresinde ama kuru olmustu.sutle islatmak iyi fikir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekür ederim canım :)basit malzemelerle dahi olsa yaratıcılıkişin içine girince güzel şeyler ortaya çıkabiliyor...ıslatınca güzel oluyor yumşacık :)

      Sil