23 Ekim 2012 Salı

BİR YAŞ HELLO KİTTY PASTASI,BİR YAŞ KURABİYESİ VE FUTBOL SAHASI PASTA


Öncelikle hepinize PASTA tadında bir bayram diliyorum ve sizleri çok seviyorum...
MUTLU BAYRAMLAR :)




 Daha dün gibi Ecesu'nun buradan da hatırlayanlarınız olacaktır,hoşgeldin bebek kurabiyelerini yapmıştım :)
Cimcime büyüdüde bir yaşına geldi bile :) Annesinin istekleri doğrultusunda hazırlanmış bir pasta oldu.. Ufak bir detay hariç, kenarına fiyonk istemişti ama parti kalabalık ve pasta büyük olması gerektiğinden malesef yer kalmadı...Kurabiyede bir şeklinde olsun detaylar sana ait olsun dedi ve sonuç gördüğünüz gibi :)

Ecesum tatlım benim dilerim hayatın ilk yaş güzelliğinde geçer,nice nice güzel yılların olur ....



Kerem'in 4 yaş pastasıda  buradaydı hatırlayanlarınız varsa :) bu arada 1 yılıda devirmiş bulanmaktayım pasta
 yapma işlerinde o aklıma geldi arşivi kurcalarken :) Kerem'imin tercihi elbette kendi istekleri doğrultusundaydı, biraz kararsızlıklardan sonra futbol pastasında karar kıldı prens :)Anaokulunda ilk kutlanan yani bu sene ilk kutlanan doğum günü olma heycanı ile tatlı bir kutlama oldu Kerem için...
Detayları merak edenler için tık tık :)

Dilerim tüm hayatın tatlı heycanlar ve mutluluklarla dolar taşar yakışıklı prens :)

Konumuzla ilgisi yok ama şu aralar okuma listemi göremiyorum niyekii :( anlamadım gitti haliyle güncel yayınlarıda takip edemiyorum,yorumlardan zaman buldukça bağlanmaya çalışıyorum buna biraz canım sıkkın neyse çok uzatmim.
Tekrardan herkese mutlu olacağı ve en önemlisi  mutlu edeceği bayramlar diliyorum...

60 yorum:

  1. canım yine çok güzel pastalar yapmışsın...
    ellerine emeklerine sağlık...

    hayırlı bayramlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gurme şirine

      canım benim çok teşekkür ederim,nolur sanki bende senin gibi yayınlandığında şak diye görebilsem yayınlananları :)
      hayırlı mutlu bayramlar tatlım...

      Sil
  2. Ecesu'nun 1.yasini bu harika pastayla kutlayacak olmasi cok guzel.Pasta ve kurabiyeler harika gorunuyor,ellerinize saglik.Iyi bayramlar diliyorum size.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çilekli mektubum

      canım ben sana yağtığın yorum üzerinden ulaşamıyorum bilmiyorum bilgin var mı ama bağlantın yok :( googlden deneyeceğim.
      çok teşekkür ederim ne kadar ince düşüncelisiniz:) mutlu bayramlar tüm sevdikleriniz ile birlikte inşallah sizede :)
      sevgiler..

      Sil
    2. Sizin son gunlerde herhangi bir yorumunuza rastlamadim,sayfama yorum mu birakamiyorsunuz.Sorunu tam anlamis degilim :( Beni de bilgilendirirseniz sevinirim.
      Sevgilerimle.

      Sil
    3. çilekli mektubum

      hımm şöleki şimdi ben sana gelip yorum atıcam,yorumu attığımda pasta köşesine tıklarsan benim sayfama bağlanıcaksın ama sende bu mümkün olmuyor...
      yine anlatamadıysam onun ayarları var,inceler sana yazarım canım.

      Sil
    4. Problemi anladim ama ayarlarla ilgili bilgim yok.Size zahmet olmazsa ayarlar konusunda dabilgi verebilir misiniz?Cok tesekkurler simdiden.
      Sevgilerimle.

      Sil
    5. çilekli mektubum

      yazdım sana canım ama tee ilk zamanlardan hatırladıklarım umarım doğrudur :)
      ama benim atmalarım tutmazsa ben yardımcı olurum yine sana bir bilene sorup :))
      hımm rica birde aşkolsun ama nolcak ki ondan :)

      Sil
    6. Caniim ne kadar tesekkur etsem azdir,hem beni bu konuda uyardigin icin hem de yardimlarin icin.Belirttigin gibi ana sayfa url de sayfam kayitli ama gosterilecek bloglar bolumunde kutucugu isaretlememisim :) tabii bunu bulana kadar baya ugrastim.Cok tesekkur ederim tekrar.
      Sevgilerimle.

      Sil
    7. çilekli mektubum

      olur mu öyle şey hiçbişey yapmadım ki benim için hiç önemli değil taş atıp yorulmadım ya :) ama senin için önemli bir detaydı ...düzelmesine çok sevindim bak :) ben teşekkür ederim ince davranışın için...
      sevgiler canım.

      Sil
  3. Bunlar pasta olamaz resim gibiler. Ellerine saglik canim. Yarin memlekete gidiyorum Hayirli bayramlar ailenle simdiden. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nevinin yemekleri

      ah canım benim ya çok teşekkür ederim..
      aa öyle mi şimdiden hayırlı yolculuklar ve keyifli bayramlar o zaman:)
      herkese selam ve sevgiler :)

      Sil
  4. yine bir sanat eseri çıkarmışsın ortaya, ellerine sağlık.

    Şimdiden iyi bayramlar ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pınky fashıon

      çok teşekkür ederim tatlım o senin bakışının güzelliği :)
      mutlu bayramlar :)

      Sil
  5. Merhabalar, ne kadar güzel görünüyorlar. Ellerinize, emeğinize sağlık.

    Saygılar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fuat gencal

      merhaba,çok teşekkür ederim Fuat Bey güzel yorumunuza,mutlu bayramlar dilerim.
      saygılar.

      Sil
  6. pastalar yine süper ama son dileği çok sevdim .. iyi bayramlar ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ikiböcekbirçiçek

      evet canım en önemlisi o değil mi :))
      sanada mutlu bayramlar..

      Sil
  7. Pastalar süper görünüyor, ellerinize sağlık!

    Blogumda çekiliş var beklerim!
    http://madamchic.blogspot.com/2012/10/one-jeans-four-outfit-part-2.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. madam chinc

      çok teşekkürler :)
      ince davranışınız adına çok teşekür ederim,sevgiler..

      Sil
  8. Harikalar yaratmmışsın yine tatlım 1 yıl olmuş pasta yapalı daha nice yıllara inşallah kendi pasta dükkanını kurarsın eh beni de yaynına alırsın yardımcı olarak dimi :) İyi bayramlar görüşücez gerçi ama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. slince

      evet ya bir yıl geçmiş sahiden ah ah olur mu ki öle bişi hiç bilemem ama :)
      şu aralar yorduğu kesin üstüste geldi çoğu,paylaşımını geç yapıyorum ama hep yakın tarihlerde aslında... Neyse şimdilik hobi kalsın kısmet nasip :) hepbirlikte iyi bayramlar olsun o zaman :)

      Sil
  9. harika görünen bir pasta harika görünen kurabiyeler ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım benim gönlüne sağlık:)

      Sil
  10. Ne kadar eğlenmişlerdir :)
    İyi bayramlar şimdiden.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çocuklar için pasta demek herşey demek mum üflemek en keyiflisi :)
      teşekkür ederim sanada çok mutlu bayramlar..

      Sil
  11. Canım ehr zamanki gibi harika görünüyorlar..
    Ellerine ,emeğine sağlık.
    Hayırlı,huzurlu bayramalr diliyorum canım..
    Kocaman öpüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. senin gibi o zaman :)
      teşekkürler canım benim.
      sanada tadı damağında kalacak mutlu bir bayram diliyorum tüm sevdiklerinle...
      sımsıkı sarılıp öpüyorum :)

      Sil
  12. canım ben geldimmm:))uzun zamandır yoktum ve bakıyım arkadasım neler yapmıs dedım..tabıkı harıka pastalar..nefıs gorunuyorlar canım..ellerine emeğine sağlık ..
    sana hayırlı ve bol gülümsemeli bayramlar diliyorum canım ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldin canım :)
      durumunu çok merak ettim umarım bilgi vermişsindir uçuş yapıyorum sayfana :)
      amin canım, tüm sevdiklerinle birlikte mutlu mesut sevgi dolu bir bayram diliyorum ...çok teşekür ederim bu arada :)

      Sil
  13. zaman ne çabuk akıyor değil mi?bir bakmışız yaşlanmışız:(:)kurabiyelerde pasta da nefis görünüyor canım eline sağlık.iyi bayramlar,öpüyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. anne eli gibi

      ayy evet canım ya zaman çok hızlı geçiyor dolu dolu geçince hiç anlamıyor birde insan :)teşekkürler canım benim,mutlu bayramlar öptüm kocaman...

      Sil
  14. Bu kadar becerikli bir kardesim var :)) Pastalar super yahu bende yemek istiyorum, demek 1 sene gecmis bile:)) Ve guzel pastalar kurabiyeler yenmis ve hala yeniyor ..
    Canim ailenle birlikte gonlunce guzel, mutlu nice bayramlar diliyorum, kocaman sevgiler yolluyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dostbahçesindenlezzetler

      siz kadar olamasakta idare ederiz işte ablacım :))evet ablacım zaman ne hızlı geçiyor...Teşekkürler ablam inşallah hepimizin gönlünce dilediği gibi güzel bir bayram olur,sevgilerimle...

      Sil
  15. HEPSI HARIKA OLMUŞ,ELLERINE SAGLIK CANIM.SENINDE BAYRAMIN KUTLU OLSUN.SEVGILER

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. heden

      çok teşekkür ederim canım,keyifli bayramlar,sevgilerimle..

      Sil
  16. Yanıtlar
    1. cepaynası

      Sanadaaaaa çok mutlu bayramlar :)

      Sil
  17. eline emeğine sağlık canım hepsi harika... keyifli bayramlar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. herdemlezzet Arzu

      çok teşekkür ederim canım,musmutlu bayramlar tüm sevdiklerinle :)

      Sil
  18. yazılarım kopyalanıyomuş sölüyo blogçu arkadaşlar.
    bunu nasıl önlüyoz tarif etsene bana ama açık açık adım adım.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deeptone

      olar elbette,kodu gönderebilseydim eğer ...

      Sil
  19. Kuzummmmmmm Deerpin sorduğu sorunun cevabını bende isterim mail atarmısın işin yokken..... Birdee tatlım seni çoooooooook öptüm. Muylu bayramlar sağlıkla sıhhatle.. Öptüm tatlım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. vuslat

      olur ablacım yorumdan göndermeye çalıştım olmadı ama mail atarım elbet mail adreslerinizi yazarsanız bana...inşallah ablacım hepimiz adına çok güzel bayram olsun inşallah,öperim kocaman :)

      Sil
  20. Sağlıklı ve güzel bir Bayram dilerim sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çeşnici handan

      teşekkür ederim, keyifli bir bayram dilerim tüm sevdiklerinizle... :)

      Sil
  21. Canım Pasta Köşem çok mutlu bir bayram geçirmeni yürekten diliyorum.

    Pastalar harika görünüyor ellerine sağlık. Ayrıca Ecesu ve Kerem'in doğum günlerini kutluyorum bende.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslı

      Aslımm amin tatlım :)
      çok teşekkür ederim seni gördüm keyiflendim bak :)

      Sil
  22. Hayırlı yaşları olsun yavrunuzun, İyi bayramlar...

    Pasta ve kurabiyeler de nefis görünüyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tatlıdan tuzluya

      çok teşekkür ederim :))))
      sizede mutlu bayramlar ...

      Sil
  23. Zaman ne çabuk geçiyor değil mi canikom :) Hello Kitty çok şekeerrr :) Ellerine sağlık canım benim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahu

      Ahum hiç sorma gerçekten öyle :)
      Dimi tüm cimcimeler seviyor Hello Kittyi :) bende seni canımıniçi :)

      Sil
  24. yazı foto pasta herşeyler çok tatlı.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone

      herşeyler için çok teşekkür eder ben o zaman :)

      Sil
  25. canım sen bizim kriz çözümcümüzsün,biliyorsun değil mi?
    tüm pastalar için ve tabiki güzel jestlerin için ne kadar teşekkür etsem az gelir...
    5 bitti ya bizimki 6. yaş günü pastasına karar vermiş...düşüncesi değişmez ise korsanlı istiyormuş :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bahriye-krm

      güldürdün beni sabah sabah güzellik :)
      ne demek ben teşekkür ederim lütfen lafı bilem olmamalı olamaz yane ona göre ;)
      tamamdır anlaştık o zaman korsanda ama kesin değişir gibi geldi bana bak :)

      Sil
  26. Güzel gözlüm ellerine sağlık harika olmuş.
    gel ye beni diyor.
    sen varya sen harikasın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir kase lezzet

      ablam gel ye onu valla :)
      teşkkür ederim sizin kadar olmasada amatörce bi köşe işte :))
      sevgilerimle kocaman kocaman..

      Sil
  27. cumhuriyet bayramin kutlu olsun canim.biraz gec oldu ama....daha nicelerine.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. özgür tatlar

      geç olur mu hiç tatiller birleşince oluyor öyle gecikmeler normal yani..
      inşallah canım hep birlikte :)

      Sil