10 Ekim 2012 Çarşamba

CARTE D'OR

Supangle

Yıllardır tüketicisine hep daha iyi olanı sunmayı amaçlayan Carte d’Or, portföyünde bulunan enfes tatları ve kombinasyonlarıyla farklı lezzet deneyimleri sunuyor.


Carte D'or yeni tatlı serisi kazandibi, sütlaç, keşkül, tavukgöğsü, supangle ile bizlere merhaba diyor...
İçlerinde en merak ettiğim tatlı şuana kadar hiçbir şekilde yapmaya kalkışmadığım kazandibiydi,
bir tatlı bu kadar mı pratik olur,heleki kazandibi :)
Supangleyide iş arkadaşlarım için kupların altına kakaolu keki ıslatıp hazırladım, kahvaltıda afiyetle tükettik :) 

Tüm lezzetleri ile damaklarımzı şenlendirip, 
tatlı bir paket halinde bana ulaştıran  Carte D'or 'a ailesine sonsuz teşekkürler...


16 yorum:

  1. hen carte d'ora hem de sana kocaman bir teşekkür edebilirmiyim ?
    tezzetinize ve emeğinize sağlık...
    sabah sabah yüzümüzde kocaman bir gülümseme bırakan iki tatlıya (carte d'or ve canım pastacım) kocaman sevgiler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne demek canım benim hem carte d'or hem kendi adıma afiyet olsun diyebilir miyim :)
      ben teşekkür ederim tatlım benimmmmm kocamn sevgiler :)

      Sil
  2. afiyetle tüket canım benim, öpüyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah tatlım benim :)
      öptümmmm...

      Sil
  3. offfffffff offfffff olsada yesem. Yesem yesemde kilo almasam..:) Hemde senin elinden senle karşılıklı yemek istesem ne dersin buna gülen gözlüm:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haha süpersin ablam yaa yesemde kilo almasan ne iyi olur ne iyi :)benim gibi tatlı canavarı içinde geçerli olsun bu dilek pilis :)))
      ah ah ne mi derim şahane olur ama bende kaymaklı bişiler isterim anladın sen onu ;)
      öpüyorum ablacım...

      Sil
  4. Ellerinize, emeğinize sağlık. Çok güzel ve leziz olmuş.

    Saygılar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldiniz :)
      teşekkür ederim Fuat bey.

      Sil
  5. Çok lezzetli görünüyor, bir de supanglelerin gofretleriyle kuru yapraklar ne de güzel çıkmış fotoğrafta, çok güzel bir fikir:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım :)
      sonbaharın etkileri işteeeee ;)

      Sil
  6. Gecenin bir vakti bloglar gezilince, karin acikiyor ama buda olsa idi simdi nasilda yerdim kilo falan dusunmeden :))) Birde guzel hediyeler almissiniz gule gule pisirin hepsini..ne guzel ya arada sirketlerden boyle mamalar geliyor:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynı dertten bende muzdaribim ablacım sorma ah yemek blogları ah :)
      kilo mu o da neki :)yiyelim tabi.
      inşallah çok teşekkür ederim ...

      Sil
  7. Canım ellerine sağlık nefis görünüyor. Carte do'r'a çok teşekkür ediyoruz bu güzel hediyeleri için:))))
    Yeni etkinlikte görüşmek üzere:)))
    Sevgiler.
    fatoscatadlar.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler tatlım...
      çok tatlı bir hediye hem tatlı hem tatlı bir düşünce :))
      sevgiler öpüyorum canım...

      Sil