15 Ekim 2012 Pazartesi

SEVGİLİYE PASTA


Sevgiliye dedim ama kız kardeşimin eşi için hazırladığım bir pasta, neticede eşte bir sevgilidir ömür boyu sürecek değil mi :) hemende böyle toparlarım işte :) neyse güzel başlığımız sevdim ben :)
Sağolsun kardeşim bir gün kala söyleyince oturup düşünecek taşınacak zamanın olmadı,pastayı götürdüğümde henüz karar veremedim bikaç süsleme çeşidi ile birlikte götürdüm...Hem eşine hem kendisine sürpriz oldu bir nebze :) Herkes içeride oturmuş sohbet ederken, ben pastanın şurası böle mi olsa şöle mi olsa derdinde ortalıkta dolaşıp, böyle bir pasta oluşturmuş oldum.Anlayacağınız kendileri son dakika ürünü :)

Güzel aileye birlikte kutlayacakları nice doğum günleri diliyorum pastaları tadında...
Sizleri çok seviyorum...


HERKESE MUTLU HAFTALAR DİLİYORUM! 

36 yorum:

  1. fistigim harika bir görüntü bu .
    yüregine ellerine saglik masAllah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler ablam :)
      yorumuna sağlık :)

      Sil
  2. Nevininyemekleri15 Ekim 2012 16:40

    Allah herkeze sevdikleriyle bir omur boyu Boyle kutlamalar nasip etsin insallah. Pasta icinse sadece sozun bittigi istahin kabardigi yer diyebilirim. Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aminnnn canım inşallah, çok güzel bir dilek :)
      çok teşekkür ederim güzel bakan güzel görür derler :)
      sevgilerimle..

      Sil
  3. Daha nasıl olsun yahu,harika bir pasta olmuş.
    Ellerine sağlık canım..
    Kardeşinin eşinede ALLAH uzun ,sağlıklı ömürler varsin inşaALLAH..
    Çok öpüyorum canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gören güzel ama yahu :)
      teşekkür ederim tatlım .inşallah aminnnn :)
      seni seviyorum öpüyorum..

      Sil
  4. Ellerine sağlık,nefis bir pasta olmuş...çok şık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim çok zarifsin :)

      Sil
  5. güzel gözlüm ellerine sağlık.
    maşallah sana olmuş harika:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. senin beğenmen çok önemliki ablacım sevindirik oldummmmmm :)

      Sil
  6. Sevgili Pasta kosesi super gozukuyor inan..aslinda esimin dogum gunu bugun ama hic pasta falan yapmadim:(..acaba yapsammiki hmm bak simdi ama senin gibi beceremem o ayri..Ellerine saglik diyorum, sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim.aa demek doğum günü birlikte nice güzel yıllarınız olsun inşallah..
      şaka mı yapıyorsun ya yaptığın cupcake hala gözlerimin önünde valla harikaydı harika :) zaten güzel olması önemli değil ki gönüllerin bir olması önemli,sen çok tatlısın sorun yok yaniiii :)sevgilerimle..

      Sil
  7. Merhaba, ben blogunuza çok iyi bilmek geldi!
    Güzel kek tebrikler!

    öpücükler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim çok zarifsiniz..

      sevgiler :)

      Sil
  8. canım benim uyarın için çok teşekkür ederim. Düzelttim. Çok öpüyorum seni. Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne demek canım benim önemi bile yok ama sana ulaşmak isteyenler için çok önemli bir konuydu :) hıh şimdi işlem tamam adına sevindim.öpücüklerimle sevgilerimi yolluyorum :)

      Sil
  9. Gülen gözlüm, güler yüzlüm canım benim Aşk'a senden daha fazla tat veren varmı. Sanmam. sen çok
    tatlı bir aşk yaratmışsın. Yiyene de afiyet olsun, bizim gibi seyredene de. Canım benim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. var var sen varsın ablam anca arkandan gelebiliriz bizler :)
      olsun olsun herkeslere afiyet bal şeker olsun ablacımmmm ...öptüm seni :)
      kalp kalp kalp kalp ;)

      Sil
    2. canım canım canım benim. Şımartma beni..

      Sil
    3. hakkın ablam şımar keyfini çıkar ohhh sefan olsun :)

      Sil
  10. Çok hoş olmuş. Ellerine sağlık. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  11. tekrar kutlu olsun F'nin yeni yaşı...güzel ailesi ile birlikte nice güzel yaşları olsun...
    senin gibi bir baldıza sahip olduğu için çok şanslı...yine ortaya harika bir iş çıkardın...
    ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah tatlımmmm :))
      canım canım çok teşekkür ederim kii ben sana yaw :)

      Sil
  12. Ne fark eder sana son dakika tatlişkom :) Şahane her zamanki gibi. Darısı kendi sevgilinin başına :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim tatlişkom tatlişkom:)

      Sil
  13. ellerine sağlık tatlım mis gibi olmuş,ailemizin pastacısı :)öpüyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haha evet tatlım aynen öle valla :)
      öpüyorum kocaman...

      Sil
  14. Nefis bir pasta olmuş ellerine zevkine sağlık canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım benim :)

      Sil
  15. Aceleye gelen daima güzel olur,bazen özenerek yapilan seylerde terslikler olabiliyor.
    Gercekten süper olmus ellerine saglik.Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle haklısın abla :)
      çok teşekkür ederim sayfana bakıyorum arada güncelleme yoktu geliyorum hemen :)

      Sil
  16. Çok şık bir pasta, tam 14 şubatlık.Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler :) aşk pastası oldu evet :)

      Sil