13 Ekim 2012 Cumartesi

Zafer Azimlilere Aittir


Gelin kabul edelim; hayat bir mücadeledir!...
Özellikle de günümüzün sorunlarla dolu Dünyasında! İnanç ve cesaret ve bir sürü mücadele gerekiyor!
Ama bazılarımızın sorunu, denemek gereken zamanlarda denemeyi bırakmaktır!
Bazı insanlar zihinleri içinde baygınlık geçirirler. Zihinsel olarak vazgeçerler; ruhsal olarak vazgeçerler! Ama irade güçlüdür! Güçlü bir inanç, güçlü bir irade ile çoğu zaman birlikte aşılamaz gibi görünen güçlüklerin üstesinden gelmiştir.

14'üncü yüzyılda yaşamış olan büyük Moğol fatihi Timurlenk gençlik yıllarına ait şu hikayeyi arkadaşlarına anlatırmış:
" Bir keresinde düşmanlarımdan saklanmak için harap bir binaya sığınmak ve saatlerce tek başıma oturmak zorunda kalmıştım.
Ümitsiz durumumdan zihnimi uzaklaştırmak için kendinden çok daha büyük bir mısır tanesini yüksek bir duvara çıkartan bir karıncaya gözümü dikmiş bakıyordum. Bu işi başarmak için , başarısız olan kaç deneme yaptığını saymıştım. Mısır tanesi altmış dokuz kere yere düşmüştü; ama karınca vazgeçmiyordu ve yetmişincisinde duvarın üstüne ulaştı!
Bu manzara bana, vazgeçmemek için o an şiddetle ihtiyacım olan cesareti vermişti ve aldığım o dersi hiç unutmadım."

Büyük felaket ve karışıklık zamanları, sıklıkla en büyük beyinleri doğurmuştur.
En saf cevher, en kızgın ocaklarda üretilir ve en parlak yıldırım, en karanlık fırtınadan doğar.

Zafer, ona en çok azmedenindir.

KAYNAK: BELİRSİZ ALINTI


MUTLU HAFTASONLARI !

22 yorum:

  1. azmetmek mi ne için ....

    YanıtlaSil
  2. Hayırlı günler, azmetmek başarmanın yarısıdır. Güzel paylaşım için teşekkürler.

    Saygılar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlu haftasonları Fuat Bey,kesinlikle inanmak ve azmetmek sonuç muhteşem oluyor :)
      Saygılar.

      Sil
  3. Nerde bu kuzum dedim senin arkandan bende geldim.
    Yeşil gözlüm içimden ne dedim biliyormusun heyt kim tutarseni.
    Başarır benim gülüm herşeyi:))
    Şaka bi yana çok güzel yazı olmuş hepimizde umutsuzluğa düştüğümüz an bir kıvılcım ayağa kaldırıyor.teşekkürler canım kıssadan hissemi aldım.
    Lezzetli kaseciğin seni öper:))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lezzetli Kasem benim canım benim :)))
      evet o kıvılcım hiç umulmicak bir yerde ve anda bile olabilir dimi yeterli görmesini bilelim :))
      öperim ablacım kocaman :))

      Sil
  4. Canim paylasimin cok guzel, sevdim, sanada guzel hafta sonu olsun diyorum, kucakladim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler ablacım çok sağolsun :)
      sevgilerimi yolluyorum kocaman :)

      Sil
  5. azmimizi nedenlerimiz belirler bebegim .
    zor olan kiymetlidir ayni zamanda

    iyiki varsin tatli kiz
    Allah cok sevsin seni hayirli hafta sonlari

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen ablacım nedenler doğrultusunda hareket ederiz bazen azimle bazen vazgeçerek bize kalmış herşey :)
      iyiki sende varsın canım ablam,cümlemizi çok sevsin inşallah :)
      ay ne güzel bir temmeni ama mutlu ettin beni akşam akşam :)
      mutlu haftabaşları olsun yarında inşallah :)

      Sil
  6. tek kelimeyle harika PASTA KÖŞESİ, işte budur dedirten bir hikaye. teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. senin yazdıkların gibi işte :)ben yazmadım ama çok hoşuma gitti paylaştım :)
      rica ederim ne demek,okuduğun için ben teşekkür ederim.

      Sil
  7. Merhaba canım,
    Geçmiş olsun ziyaretin ve duaların için çok teşekkürler.
    Bugün teşekkür ziyaretleri yapıyorum,daha sonra yine gelicem inşallah.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim ablam onca sıkıntın içinde gelip yorum yapıp zahmet ettiğin için,her zaman yanındayız,her zaman yanımızda da görmek isteriz senin gibi tatlı insanları,rabbim tez vakitte şifa verir inşallah...

      Sil
  8. BAYILDIM
    ÇOK GÜZEL BİR HİKAYE
    TEŞEKKÜRLER
    HAYIRLI SABAHLAR

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben teşekkür ederim sevmene ayrıca sevindim ablam kimi zaman böyle hikayeler iyi geliyor insana :)hayırlı akşamlar :)

      Sil
  9. Hayat tamda böyle Pasta köşem hiç bir şeyi kolayına elde edemiyoruz hep bir mücadele. En kısa zamanda yazılarının hepsini okumak istiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslım hoşgeldin bitanem yorumlardan takip ediyordum seni çok zor zamanlar geçiriyordun.umarım daha iyisindir sensiz tadı olmuyordu özlendin çok çok...
      sayfana ışınlanıyorum hemen :)seni seviyorum...

      Sil
  10. Canım benim gülen gözlüm hepimiz yılmadan mücadele edenlerden değilmiyiz. Yoksa yaşamak nasıl bu kadar vazgeçilmez olurdu..Biz mücadele ettikçe yaşamın değeri bir kat daha artıyor..
    ssssssss
    ssssssss
    çok hemde:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kimi zaman yılmayı tercih ederiz ya olurda öle bir anda olana denk gelir dedim ablacım:)değil mi çok haklısın ablacım mücadele yaşam kalitesini arttırıyor :)
      ben daha çok ki ben daha çok ki seviyorum ki :)))))öpüyorum ablam...

      Sil
  11. Ne kadar doğru. Kesinlikle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. emek olmadan yemek olmuyor işte :))

      Sil