9 Kasım 2012 Cuma

ŞEKER HAMURLU NİŞAN KURABİYELERİ


Herkese merhabalar..
Ayşe ve Murat çiftimiz için, arkadaşım bir süpriz hazırlamak istemiş ve bohça günü dağıtılmak üzere kurabiye hazırlamamı rice etti...Birlikte modelleri inceledik,kalp olsunda gerisi sana kalmış diyip sıyrılıverdi işin ucundan :) Bikaç deneme yaptıktan sonra sade ve güzel olarak bu kurabiyelerde karar kıldım,geri dönüşlerin olumlu olması beni çok mutlu etti :)

Nişanlı çiftimize bir ömür boyu güzel bir beraberlik diliyorum, allah mesut etsin...

Birde fotoğraf makinam bozuldu, mecburi bir tembellik süreci beni bekliyor yayına ve yapıma kısa bir ara :)
Ne kadar bir süre içerisinde tamir edilebilir bilmiyorum fakat hepinizi takipteyim haberiniz ola :)



HAYIRLI VE MUTLU CUMALAR !

106 yorum:

  1. Canim harika gorunuyorlar,ee nisan kurabiyesi olunca kalp olmasi da kacinilmaz sanirim.Bayiliyorum goze hos gorunen kurabiyelere.Ellerine saglik.
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çilekli mektubum

      evet canım kesinlikle kalp olması gerçekten kaçınılmaz :)
      bende senin yaptıklarına bayılıyorum.teşekkür ederim sevgiler...

      Sil
  2. Allah bir omur boyu ayirmasin insallah. Seninde ellerine saglik. Optum canim:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nevinin yemekleri

      inşallah canım amin :)
      teşekkür ederim bende öptüm kocaman..

      Sil
  3. Pasta köşem kurabiyelerin her şeyden önce çok zarif görünüyor onu bi söyleyeyim. Çok beğendim eminim nişanlı çiftte çok beğenmiştir. Dilerim çok mutlu olurlar ve ellerine zevkine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslı

      sen gibi o zaman kurabiyelerde Aslım :)yorumlarda görmek çok mutlu ediyor tamam ama postlarınlada gelsen ya artık :)hem senin içinde iyi olur diye düşünüyorum yada seni özledik işte, açıkçası bu aslında :))))) inşallah canım bir ömür boyu çok mutlu olsunlar :) teşekkür ederim...

      Sil
  4. şeker hamurlu kurabiyeleri çok seviyorum :))))
    ellerine sağlık canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gurme şirine

      teşekkürler canım benim :)

      Sil
  5. nasil bir emek bu kurabiye isi.ellerine saglik.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. özgür tatlar

      insan severek yapınca ne güzel olmuyorki canım :)
      teşekkür ederim...

      Sil
  6. Guzel kardesim:) Kendin gibi guzel cici cici kurabiyeoer hazirlamissin..ellerine saglik canim..guzel hafta sonu diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dostbahçesindenlezzetler

      ablacım benim güzel bakıp güzel gören ablacım çok teşekkür ederim :)
      bende san açok güzel bir hafta sonu diliyorum öpüyorum :)

      Sil
  7. Canım güzel gözlüm sen yaparsın da kötümü olur. Ellerine sağlık.Takip ettiğini biliyorum seni çok seviyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. vuslat

      ablam ablam canım ablam sen yorum yaparsında hiç kötü mü olur :)
      teşekkür ederim,kalbim herzaman sizinle bende seni çooooook seviyore :)

      Sil
  8. Nasıl güzel seyler yapmışsınız böyle. Ellerine saglık. Senin kurabiyelerinle evliliğe adım atmışlar. Evlilikleri boyunca ağızlarının tadı eksik olmasın. Sevgiler canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. lila

      inşallah canım ne güzel temenniler teşekkür ederiz :)
      mutlu haftasonları canım :)

      Sil
  9. sekerim gibi seker senin gibi sevgi dolu .
    Rahman zorlarini kolaylastirsin bebegim
    hayirli hafta sonlari

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. allah ne verdiyse

      ablam ya sen ne kadar sevgi dolu ne kadar tatlısın ama ya :)))
      güzel yüreklim sanada musmutlu hafta sonları olsun inşallah :)

      Sil
  10. Çooookkk romantikkkk :)) Harikasın sennn.. Verdiğin şu mutluluklar katlanarak sana geri dönsün canımmmm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahu

      sen beğendiysen tamamdırrrrrr :)
      kendiside, düşünceleride, dilekleride harika olan Ahummmmmmm :))

      Sil
  11. çok cici olmuşlar ellerine sağlık böyle bir iyilikde herkese yapılmaz kıymetini bilsinler bak:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ehlikeyfchef

      ay canım benim sabah sabah tebessüm oluşturudun yüzümde Allahta seni güldürsün :)))
      teşekkür ederim.

      Sil
  12. Çok güzeller yaa,ama nede olsa yapan sensin..:))
    Ellerine sağlık canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayat cafe tarifleri

      ama nede olsa bakan sensin böyle bir fark var aslında :)
      teşekkür ederim canım benim :)

      Sil
  13. ÇOK GÜZEL OLMUŞLAR ELLERİNE SAĞLIK CANIM
    HAYIRLI GÜNLER

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. seyyah gül

      teşekkür ederim ablacım :)
      hayırlı günler olsun inşallah sanadaaaa :)

      Sil
  14. harika bir sürpriz olmuş;) beyaz kullanman ise ayrı bir zarafet vermiş kurabiyelere

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pınky fashıon

      evett beklenmedik süprizler hep mutlu eder :)
      beyaz rengi severim bennnn :)
      teşekkür ederim...

      Sil
  15. Bende böyle sürpriz kurbişlere bayılıyorum,amatörce deniyorum.Elinize ve zevkinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ıhlamurcum

      süprize kim bayılmaz dimi : )
      amatördaşız o zaman :)
      teşekkür ederim...

      Sil
  16. ne güzeeel şeler çok seviyom böle şeleri.
    :)
    tabii başkalarının nişanı olmak şartıyla.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone

      evettt güzel şelerrr, ince detaylar :)
      hahaa allah seni :)

      Sil
  17. çok güzeller ellerine sağlık ,çiftinize de mutluluklar dilerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sarımutfak-hande

      teşekkür ederim Hande'cim,amin inşallah :)))

      Sil
  18. Süper görünüyor. Kimbili nasıl da lezzetlidir. Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bak bu harika

      teşekkür ederimmmm çokkkk :)

      Sil
  19. yine şirin kurabiyeler yapmışsın canım...
    nişanlana çifte mutluluklar diliyorum...
    seninde ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gurme şirine

      yine teşekkür ederim tatlım :)
      inşallah bir ömüt boyu mutlu olsunlar :)

      Sil
  20. fotoğraf makinam bozuk;yayına ve yapıma ara cümlelerini kabul etmiyorum pastacım :))
    dostlar ne günler için ;)

    bu güzel kurabiyelerin nasıl bir emek sonucu ortaya çıktığını kısmen de olsa görmüş oldum...ellerine sağlık canım...ben de istiyorummmmmmmmm....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bahriye-krm

      diyosunnnnn :) tembellik yapasın tutmuş senin demek istiyor olabilersin :)))
      ama haklısın sahalara döncim bi şekilde birde başkaları üstüne alınsa derim ben ama ;) teşekkür ederim canım isteeee sen yeterki yapmam mıııı :)

      Sil
  21. harika olmuşlar ellerine sağlık paketleride çok şık olmuş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aylin

      teşkkür ederim bende sevdim paketlerini ve kutuyu :)

      Sil
  22. her zaman ki gibi çok güzel olmuşlar,Allah tamamına erdirsin.eline sağlık tatlım,öpüyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. anne eli gibi

      inşallah canım benim :)
      çok teşkür ederim öperim kocaman seni :)

      Sil
  23. canım bravo sana ellerine sağlık harika olmuş.
    çok ara verme oldumu özlerim bak seni:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir kase lezzet

      lezzetim benim çok teşekkür ederim yok yok takipteyim özletmem :)
      öptümm...

      Sil
  24. Çok güzel olmuşlar. Düğün pastalarını da yapmak nasip olur inşallah. Ellerine emeklerine sağlık canım benim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. neslice tarfiler

      çok teşekür ederim tatlım o beni aşar yaaa :)
      güzel temenni ama :)))

      Sil
  25. harıka olmuslar ellerıne saglık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. marifet ellerimizde

      çok teşekür ederim :)

      Sil
  26. Çok güzel olmuşlar sunum da nefis ellerine sağlık canım kendini çok özletme ama.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çeşnici handan

      çok teşekkür ederim canım :)
      özletmem söz ama kumanda panelim çıkmıyor kimsenin güncellemelerini göremiyorum :(
      yorumlardan geziniyorum mecbur inşallah düzelir :)

      Sil
  27. Sen yaparsın da güzel olmaz mı? Kurabiyeler de güler yüzün gibi gülüyorlar adeta:) Ama çok özletme bizi:
    Ellerine sağlık canım.)Sahiplerine de mutluluklar:)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevalce lezzetler

      ablacım hoşgeldin sefalar getirdin :))))
      kumanda panelimde kimse çıkmıyor bomboş :(
      seni görmek çok mutlu etti :)
      çok teşekkür ederim canım ablam :)

      Sil
  28. Yanıtlar
    1. bir kase lezzet


      ablam iyim allaha şükür kumanda panelimin yok oluşunu saymazsak :(
      ay çok mutlu ettin bak beni şimdi ama sen :))) anca bu kadar devrik bir cümle olur ama silmicimmm :)))

      Sil
  29. Ellerine sağlık çok şık :) Şu kutulara da bayılıyorummmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. leylanın kahve dükkanı


      çok teşekkür ederim bende senin yaptıklarına bayılıyorum kiiii :))

      Sil
  30. Vallahi bunları görünce yeniden nişanlanmak, yeniden nikahlanmak istiyor insan:)))) Ellerine sağlık canım benim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. lezzetli somunlar

      haha yüzümde güller açtı gülmekten ablacım valla :) öleee dimi :)
      çok teşekkür ederimmm :))

      Sil
  31. öyle güzeller ki,
    yemeye kıyamaz insan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cep aynası

      teşekkür ederim cep aynam :)

      Sil
  32. seker nerlerdesin
    kumanda panelin nasil kaybolur yavrum sasirdim
    hayir olsun
    özledim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. allah ne verdiyse

      inan bilmiyorum ablacım durum hala aynı önce foto mak.şimdide bu hayırdır inşallah :) hala bir gelişme yok bilgisayar odaklı desem farklı bilgisayarlardan da giriş yaptım fakat sonuç aynı :) neyse bakalım kısmet şimdilik böyle idare edicim...
      gelcem sana bende çok özledim kimbilir ne güzellikler yaptın yine :))

      Sil
  33. Guzel yuzlu ve kalpli kardesim:) Bu kurabiyeler harika olmuslar, genc nisanli cifte bor omur mutluluklar. Foto makinan cabuk tamir olur umarim.. ozamana kadar sende eskilerden yayin yapiver tekrardan ne olcak:) Mesela ben bu yaptigin kurabiyenin tarifini istiyorum:))bende cok var ama sanirim kabartnma tozu kulanilinca kabariyor suslemek zor oluyor bende genelde kabratma tozu koymadan tereyagli kurabiyelerimiz var ya onlar gibi bir tarifim var onu deniyorum..Gerci sayfanda eskilere gidecem yinede bakim..hem belki farkli kolay tariflerinde vardir baska cesit goz atim:)) sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dostbahçesindenlezzetler

      ablacım makinam tamirden geldi ve kumanda panelimde bugün kendine geldi herşey yolunda çok şükür :) stoklu çalışsam dediğin olabilir ama stok post malesef yok haha:)öptüm seni gelicim sana :)

      Sil
  34. Ellerine sağlık arkadaşım, kurabiyeler çok şık olmuşlar. Makinen hala tamir olmadı mı? Geçmiş olsun inşaalah bir an önce tamir olur. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beyaz hanımeli

      teşekkür ederim canım benim :) oldu oldu dün geldi, en kısa zamanda paylaşıcam inşallah :)
      sevgilerimi bıraktım...

      Sil
  35. Yanıtlar
    1. kıvırcık bayan/Fatoş

      hoşgeldin :)
      çok teşekür ederim...

      Sil
  36. Evet canım devrik cümle kullandım maksat muhabbet olsun.
    sorun çözüldümü.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir kase lezzet

      lezzetim o cümleyi devrik kulanan vatandaş sen değil benim ben :)))
      evet ablacım iki gündür normal çok şükür kendi kendine düzeldi :)
      geliyorum sanaaaa :)özlem dolu :)

      Sil
  37. sefffiiiiyom seni
    bir yanak almaya geldim ;)
    dualarimi biraktim zorlarini kolay eyle yarabbi diye

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. allah ne verdiyse

      ablam bende çokk sefiyom seni çok çok :)
      ay hoşgelmiş benide ne mutlu etmiş oldun bir bilsen :)
      yahu korkuyorum senden ama o kadar isabetli zamanlarda o kadar güzel dualar ediyorsunki 'meleğim' benim....

      Sil
  38. ellerinize sağlık arkadaşım, şeker hamuru sabır isteyen bir iş gerçekten; çok başarılı olmuş kurabiyeler ;D genç çifte mutluluklar bizden yana...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. marifetli cadı

      kesinlikle! ama severek yaparsan o sabır oluveriyor zaten :)
      çok teşekkür ederim duyarlı ve güzel dileklerin için canım :)

      Sil
  39. Evet yaa o gece attigim goz kaldi bende hahaha..yokmus...seni seni...hala etrafa bakiniyorum belki unutmussundur eski postunu biryerlerde diye :) bende istiyorum boyle kurabiye yapmakkk..ama sadece kendime :))) sarildim kocaman..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dostbahçesindenlezzetler

      ne güldürdün beni ama ablacım ya :)) gelcem sana yap tabi ablacım tüm sevdiklerine yap hemde :)çok güzel şeyler yapıyorsun zaten :) öpüyorum kocaman seni...

      Sil
  40. Valla harika görünüyorlar
    Ellerine sağlık
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nilay

      hoşgeldin :)
      valla yorumuna çok teşekkür ederim sevgiler :)

      Sil
  41. Kurabiyelerin harika olmus canim.Ellerine emegine saglik.Kucak dolusu sevgiler:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pasta sarayım

      senin saray mutfağının yanında benimkiler bir hiç ablacım :)
      çok teşekür ederim öpüyorum ellerinden :)

      Sil
  42. Merhaba güler yüzlüm.
    Kumanda panelin düzelmiştir inşallah.
    Bazen benim de gözükmüyor.Zaten izlediklerim bölümünü düzeltme yapayım derken yanlışlıkla silerek uçurdum:( Kumanda panelimdeki de gidince sizlere ulaşmakta zorlanıyorum. Ancak yorumlarınızdan sizlere dönüyorum.
    Bide üstüne klavyem beni kıskanıp kahvemi içmeye kalkınca,bazı harfleri yazmıyor.Ekran klavyesiyle tık tık yazmaya çalışıyorum.Servise gideceği günü bekliyor:(
    Yani çin işkencesi benimkisi.Blog aşkı bu olsa gerek:)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevalce lezzetler

      hoşgeldin ablacım :)
      sorun halloldu sayılır ara ara gidip geliyor ama bunada razıyım :)
      hadi yaa ay kıyamam ya ne işkence ne işkence ablacım seni çok iyi anlıyorum :)
      klavyenin kıskanması çok normal sen öyle güzel kahveler yaparsannnn :)
      yaramaz klavye keşke ilaç almaya gerek kalmadan iyileşiverse :)
      öpüyorum seni keyfinin yerinde olmasına çok mutlu oldummm analaştık mı :)))

      Sil
  43. ellerine sağlık çok güzel olmuşlar ,nişan çiftinede mutluluklar dilerim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sarı mutfak hande

      çok teşekür ederim bende o zaman :)

      Sil
  44. Ellerine sağlık ne kadar da sevimli duruyorlar ama ben olsam kıyamam bunları ne yemeye ne hediye etmeye:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zeynep

      bende hediye etmeye kıyıyorum ama kendime gelince inan yapmıyorum pastaneden alıyorum :)))
      çok teşekkür ederim :)

      Sil
  45. bunlar neeee çok tatlıııı.
    didem özkan var ya o da yapıyo bunnardan çok şeker.
    ne güzel şeyler yaaaa.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone

      dimi :)
      hımm bakarım o zaman deep :)
      güzel güzelde bazen yorucu olabiliyor sadecene, bu haftasonu 4 tane pasta yapmam gerek şimdiden gerginliği başladı ;)mesleğini değiştirmelisin diye dalga geçmeye başladılar :)
      kar tatili falan olsa ne iyi olur diye hayalllllll kuruyorum:)))

      Sil
  46. allam gerilceksen neden yapıyosun kii.
    ya da evet bırak muhasebe sadece pasta yap.
    haftasonu 4 pasta.
    herkese evet diyon tabii ondan.
    :)
    didem özkan.
    blogumda var.
    hatta bak hobbite de yorum yaptı.
    o da kurabiyeci.
    çok şirin yapıp satıyor.
    yeni evli.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone

      senin bile kafan karşıtı bak :))
      işimi seviyorum, pasta yapmakta güzel,çakışmadığı surece :) prensesimle zaman geçirmekte çok güzel, idare edicim artık yorgunluklada aramı düzelticim en kısa zamanda :) allah yardımcım olsun en iyisi:)))))
      evet sevdiklerim ya evet diyorum :)
      tamam anlaştık bakarım didem'in cici kurabiyelerinede :) sağol.

      Sil
  47. :((( Yaaa yine mi yeni post yookkk :(( Şaka şaka..Sitem değil amaaaaa özlemmmm :) Yeni post yeni post yeni post :))) Çok seviyorum seni :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahu

      Avumm demek sorunların düzeldi çok sevindim.ben bir süredir karasız kaldım.yayın yapıp yapmamak arasında hoş halada devam ediyor. ama sizi ilgiyle ve sevgiyle takip ediyorum ve çok seviyorum.öptüm kocaman :)

      Sil
  48. Nedennnnnnnnnnn????????????????

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahu

      herhangibir nedeni yok ...
      insana olur ya bazen içinden öyle gelir öle bişi ama uzun sürdü bu bende bende anlamadım :) neyse canımıniçi öle işte zamana bıraktım :)

      Sil
    2. Canım benim. Zamana bırakmak doğru oluyor çoğu zaman. Haklısın. Yalnız fikrimi söylemeden edemeyeceğim :) Sensiz olmaz :) Hani diyorum blogun kişisel blog + yemek blogu olsa... da bu sayede yazdıklarını da okusak :)) Tabi tekrar yazmak istediğin zaman. Ve eğer istersen :) Çok öptüm seni :)

      Sil
    3. Ahu

      zaten sizleri bırakmam ki yazmasam da kurtulamazsınız benden :)))))
      canımsın sen canım ah güzel güzeller güzelim ne tatlısın sennnnnnn :)
      senin yazdıkların o kadar güzel ki bana yetiyor yazmasam da olar yani :)
      'zaman' konusunda mutabık kaldık o zaman :) öptüm seni güzelliğim benim...

      Sil
  49. güzel gözlüme geldim.
    dikkatimi çekti
    resimdeki kim canım.
    Hayırlı akşamlar öptüm seni
    birazda gülücük:)))))))))))))))))))
    mutlu ol bak tamammı???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir kase lezzet

      ablam hoşgelmiş sefalar getirmiş :)
      benim ablacım eğer onu sorduysan tabi kız kulesi olanı mı sordun :)))
      bende öptüm sımsıkı sarıldım gülücüklerini keyifle kabul ettim yüzümü güldürdün mutlu ettin :) seni seviyorum mutluyum mutlu ama yorgun :) hafta sonu(cmtsi öğlene kadar çalışıyorum 1,5 günde diyelim) 4 pasta beni çok zorladı :)

      Sil
  50. son zamanların en çok ilgi çeken şeyleri bu kurabiyeler olsa gerek :)
    farklı , özel oluşu en çok sevilen yanları.. ben de doğum günü hediyesi için yaptırdım, çok memnun kaldımm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merve

      kesinlikle haklısın öyleler :) ilgi çekiyorlar zaman ilerledikçe hep farklı şeyler ortaya çıkıyor ve insanlar yeni olan herşeye ilgi duyuyor :)
      öyle mi ne güzel o zaman :)
      sevgiler..

      Sil
  51. Yanıtlar
    1. antpasta antaylya butik pasta ve kurabiye

      teşekkürler canım hep birlikte inşallah :)

      Sil
  52. Mutlulukları daim olsun:)

    YanıtlaSil