22 Ocak 2013 Salı

KAPI SÜSÜ


MERHABALAR

Bloğumda bahsetmiş olduğum elişi defteri çekilişinin şanslılarından biri de ben olmuşum :) Vee hediyem cuma günü şeker gibi bir ambalaj ile elime ulaştı , üstelik hediyem doğurmuştu sağ tarafta görmüş olduğunuz aksesuar, elişi defteri tarafından hazırlanmış ve dolap kapağında yerini almıştır ve elbette kapı süsü kapımızda başköşeyi kaptı :)

Herkes tarafından inanılmaz beğenildi çok titiz, itina ve büyük bir zevk ile çalışılmış, yakından görünce insan bunu çok daha iyi anlıyor... Ofiste hepimiz tek tek inceleyip onayladık :) ne kadar ince düşünülmüş detay ve emek kokan bir çalışma cümleleri havada uçuşuyordu :)))

Birazda kendisini tanıtmadan edemeyeceğim :) Blogtan takip ettiğim ve tanıdığım kadarı ile elbette...
Çalışan ve hobilerinde çok başarılı bir anne, dünyalar tatlısı kendisi gibi hobileri ile uğraşıp fikir üreten bir kızı var :)  Bir televizyon programına katılmıştı hobileri ile ilgili hafızam beni yanıltmıyor ise :)


Blog ilgi alanım değilken bir geri dönüşüm araştırması esnasında rastladım kendisine ve o günden sonra  hergün bloğuna uğrayıp ne yapmış diye baktığım bloglardandır kendisi, o zamandan bu zaman değişen birşey olmadı hala bakıyorum yani :)

O zamanlardan hafızama kazınan bir çalışması vardı sizi bundan mahrum bırakmak istemem 
buyrun tık tık :)  Haksız değilim değil mi pet şişe nasıl bir hal almış sayesinde :) 
 Kapı süsüme baktıkça seni hatırlıyorum ve bu çok güzel bir duygu tekrar çok teşekkür ederim...

Herkese mutlu ve şanslı haftalar diliyorum :)


76 yorum:

  1. Sevgili Altınaycığım:) Hediyeni beğenmene çok sevindim, güle güle, mutlulukla kullanmanı dilerim, çok teşekkür ederim bu güzel düşüncelerin için, çok duygulandırdın beni. Tekrar kocaman sevgilerimi gönderiyorum sana.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. elişi defteri
      canım benim ben çok teşekür ederim asıl çok ince ve çok tatlısın yaptıkların gibi :)
      kocaman sevgilerrrrrrrrrr :)

      Sil
  2. Dünya güzeline şahane hediyeler ha.. Güle güle iyi günlerde kullan kuzum. Canım benim yapan hanımefendiye de ellerine sağlık diyorum Ve sayende tanıdığım için ziyaretine gideyorum..Öok öptüm ablam seniii.:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. vuslat
      cansın sen can :) ablam benim çok ama çok teşekür ederim ki :) git ablacım gitte şaheserlerini görrrr :)
      öptüm seni kocaman mutlu bir hafta olsun inşallah :)))

      Sil
  3. ben geldim :))))
    o resim nasıl güzel renkli gözler nostaji yaşattın kuzum:)
    hangi resim diycen kendi resmin kuzucum...
    elişi defteri arkadaşım çok maharetli o şişeden o güzellik çıkmışya hemen yeğenimi aradım onunda kızı küçük yapması için teşekkürler güzel gözlüm:)
    ablan sevgilerini bıraktı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir kase lezzet
      hoşgeldin ablam :)
      sorma ablacım o gün posttaki resim mi diye düşünüp sormuştum jetonum düşmemişti :) eski fotoğrafın siyahlaşıp beyazlaşmış haliiiiiii :))çok teşekür ederim :) ablacım benim ya ne iyi yapmışsın haber vermekle şahane bir sonuç çıkmış dimi ortaya maşallah diyelim :) bende ablama sevgilerimi bırakıp artı kocaman öptüm :)

      Sil
  4. Guzel hediyeler sansli guzele gelmis:)) el emegi goz nuru severek kullanacagindan eminim..verdigin sayfayida ziyaret edecem simdi..gonlunce aksamin olsun.sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dostbahçesindenlezzetler
      evet ablacım el emeği ve göz nuru olmasında tüm ayrıcalığı zaten :) düşünülmüş uğraşılmış çaba sarfedilmiş :) çok teşekür ederim...et tabi ablacım diğer güzellikleri de gör :)
      günün aydın ve güzel olsun ablam :)

      Sil
  5. Sevgili Elişi Defterinin inanılmaz güzel çalışmaları var. Bende çok beğenmiştim bu kapı süsünü :)
    Güle güle mutlulukla kullan canım benim. Beğenilmeyecek gibi değillerki.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslı
      evet canım çok haklısın :) bende çok beğenmiştim ve iki alternatifim vardı biride kapı süsüydü :) teercihim hemen kapı süsü oldu çifte şans yani :) çok teşekür ederim tatlım benim :)

      Sil
  6. çok tatlııııı.
    :)
    tık tık yaptım.
    onlar da çok tatlııı.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone
      evetttttttt :)
      ya ya ne güzel bir sonuç pet bir şişe fakat ortaya çıkan ne tatlı :)

      Sil
  7. KANDİLİNİZ MÜBAREK OLSUN:)

    Hz.Muhammed as. ahlakı
    Hz. Süleyman as. adaleti
    Hz. Eyyüb as. sabrı
    Hz Yusuf as.Yusuf as. güzelliği
    Hz. Hamza as. cesareti
    Hz. Ömer as. adaleti
    hz. Ali as. bilgisi
    124 bin peygamberin ve bütün
    müslümanların duası hepimizle olsun...

    Canım dualarınıza talibim.
    Saygılar:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir kase lezzet
      canımmmm lezzetim benim dualarımdasın dilerim bende senin dualarında olurum :)) seni çok seviyorum....

      Sil
  8. hediyelerin çok güzelmiş,güle güle kullan canım.hayırlı kandiller..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. anne eli gibi
      çok teşekür ederim güzellik :)

      Sil
  9. Çok cici güle güle kullan canım bayıldım ;)) Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. baharatın kızı
      çok teşekür ederim canım bende bayıldım inan :)sevgiler..

      Sil
  10. hediyelerin cok guzelmis .gule gule kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. özgür tatlar
      çok teşekkür ederim kiiiii :))

      Sil
  11. çok güzel :)http://senaserdaroglu.blogspot.com buda benim sitem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. senaserdaroğlu
      teşekkürler :) senin siten demek tamam anlaştık :))

      Sil
  12. kuzum iyi akşamlar nasılsın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir kase lezzet
      iyim çok şükür ablaların tatlısı :)
      netim yok bikaç gündür bikaç güne kalmaz hallolucakmışş :)

      Sil
  13. Çok cici hediyelermiş keyifle kullanın..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zeynep
      çok teşekür ederim cici yorumun için :)

      Sil
  14. Canım Altınay'ımmm :) Bloga gelir gelmez sana geldim :) İyi ki geldim. Bak gelir gelmez gülümsemeye başladım hi hi :)) Hediyelerin pek güzelmiş, güle güle kullan. Bize gelirsen ben de sana yemek yaparım. Ha haaa :)) Kandırcam ya bize gel diye :)) Gel bak sana dondurma alcam :))) Canım benim, çok öpüyorum seni ve prenseslerimi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahum
      bitanem benim ya bende seni her gördüğüm yerde gülümsüyorummmm seni çok seviyorum :)
      yahu sen bana dondurma almasan yemek yapmasanda varlığın yeter varlığın sen ol ahum ol başka bişicik istemem ben senden ki :) ımmm sımsıkı sarılıp öptük bizde seni ve akıllı cimcimemi :)))))sana gelcem hemen yorum cevaplarımdan sonra bakalım neler yaptınız tatilde :)uzun süredir netim yoktu :))) uçuyorummmmm duygusal komedi sevenlerin müdavimi olaraktan sana :)

      Sil
  15. Yanıtlar
    1. leylanın kahve dükkanı
      çok teşekür ederim :) prensesimin odasından aldım, dış kapıya taktım her gören çok beğeniyor :)bende elişi defteri Füsun'a tekrar teşekür ediyim senin vesilen ile :)))

      Sil
  16. semestr tatili uzun sürdü.
    hoşgeldiiin.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. depptone
      benim için tatil değil tam bir tempoydu deep :)
      hoşbulduk :)))

      Sil
  17. Ben geldim sevgi ve saygılarımı getirdim sayfana bıraktım canım:)))
    Güzel mutlu sıcacık yuvana selamlar:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir kase lezzet
      bendende bendende bendende, sanada sanada ablacım lezzetim benim :)))

      Sil
  18. Eveett bende sana nasilsin demek icin ugramistim:))) sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dostbahçesindenlezzetler
      ablam bende sana uğramıştım ama keyifle geniş zamanda yorum bırakayım dedim çıkmak zorunda kalmıştım :)
      iyim çok şükür net olayı halloldu :) geçmiş yazıları okumaya çalışıyorum :) canım ablam benim :)

      Sil
  19. çok güzel gözüküyor gerçekten.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. margu
      çok teşekür ederim gerçekten :)

      Sil
  20. Canim net olayi hallolmus sevindim. Gonlunce bir hafta sonun olsun..bu aksam Yemege 16 kisi olacagiz yardima geeeeellll:):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şükür ablacım :) seninde gönlünce olsun hemde tüm günlerin inşallah :) hadii ya kıyamam ben sana ayyy ne iyi olurdu varya gelebilsem sonrada sen beni gezdirirdin oralarda ohhhh :) detayları anlat ama ablacım yaptıklarınıda görelim hem :) ama ama çok yorma kendini :)

      Sil
  21. Güzel gözlüm hediyelerini güle güle kullan,gerçekten çok güzeller:)
    Ayrıca sayence bu güzel bloğuda tanımış oldum.
    Sevgiler canımmmmm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayat cafe tarifleri
      çok teşekür ederim tatlısı :)
      senin bloğun gibi çok başarılı bir blog :)
      bendende sevgiler ...

      Sil
  22. Kuzuşummmmmmmm nerelerdesin sen..Özledim seni.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. vuslat
      ablam bende seni :) sende hoşgeldin ama bende hoşgelicem inşallah :)

      Sil
  23. Ya Pasta Köşem, nerdesin? merak ediyorum seni ya :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslı
      buralardayım canım benim ama taşınma faslından dolayı yorgun düşmüş bir durumdaaaaa :)

      Sil
  24. Canım göremiyorum seni merak ediyorum.İyisindir umarım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nevinin yemekleri
      çok teşekür ederim canım :)
      taşınma karışıklığı ve yorgunluğu nedeni ile yoktum ama şimdi herşey tamamdır :) bu hafta sonu sizleri ziyaret edicem :)

      Sil
  25. yorumlari okuyunca anladim neden yoksun .
    bir an evvel islerini yoluna koyman dilegiyle seker
    özledim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. allah ne verdiyse
      ablammm çok teşekkür ederim :)
      inşallah ablam yoluna koyuldu sayılır
      öpüyorum seni bende çok özledim şeker ablam...

      Sil
  26. Şeker gibi birine şeker gibi hediyeler yakışırdı.Güle güle kullan canım:)
    Hazırlayan arkadaşımızın da ellerine emeklerine sağlık,bu güzel el emekleri için:)
    Bu arada sayfan da sahibi gibi şeker gibi olmuş,güle güle kullan.Yeni sayfanda yeni yayınlarını bekliyoruz canım:)
    Son yayın tarihine bakınca epeydir yoksun.merak ederek yorumlara bakınca taşındığını öğrendim.Neyseki üzücü bir durum yokmuş.
    Sevgilerimle öptüm canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevalce lezzetler
      teşekür ederim ablammm :)
      elleri dert görmesin valla çok güzel çalışmalar yapıyor :)
      bugün yarın diye diye günler akıp gidiyor en kısa zamanda yayınlicam ablacım inşallah bişiler :)
      seni görmek beni çok mutlu etti bilesin öptümmmm kocaman :)

      Sil
  27. gülüm rabbim senden razi olsun
    ben yeni tarifi yazarken sen ziyarette imişsin.
    Gülen yüzün hiç solmasın:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir kase lezzet
      ablacım rabbim senden razı olsun asıl ya :)
      gelicim ki daha tüm tarfilere bakamadım kaçırdıklarımı birbir inceleyeceğim :)
      amin hepimizin inşallah canımmmmm :)

      Sil
  28. Canim ya insallah yorgunluk azalmistir..tasinma sonrasi birazda olsa dinlendinmi?? resim ve paylasimlari bekliyum bende:)) canim onumuzdeki hafta TR.yolcusuyum..birkac hafta blogdan uzak kalacagim sanirim:)) ablam nerlerde diye merak etme emi:)) sarildim optum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dostbahçesinden lezzetler
      ablam ya şimdide modem gitti iyi mi :( modemdeki sorun giderilsin hemen aranızdayım :)
      ayy inanmıyorum süper bir haber ablacım özlediiğin tüm lezzetleri bol bol ye emi :) özlerim ki tabi ki sorarım ablam nerelerde diye o allahın emri :)öptüm seni çok...

      Sil
  29. güzel gözlüme günaydın:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir kase lezzet
      günaydınlarrrrrrr tatlı ablamaaa :)

      Sil
  30. gerçekten çok şıkmış güle güle kullan şekerim.Bu arada nerelerdesin sen ? özledik yahu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. anne eli gibi
      canım yok modemdi yok telefon hattıydı derken neyseki sorun kalmadı artıkın buralardayım :)
      çok teşekürler bitanem :)

      Sil
  31. Nerdesin diye hatır sormaya geldim canım.
    Hadi bekliyoruz seni.
    İnşallah yaramaz bir durum yoktur.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevalce lezzetler
      ablam telefon hattı,modem sorunu derken neyseki buralardayım şuan hiçbir sorun kalmadı :)
      çok iyim çok şükür :)gelicim ziyaretine öpüyorum seni :)

      Sil
  32. Pasta köşem nerelerdesin? iyisin değil mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslım
      çok iyim ki çok şükür :)
      modem telefon hattı sorunu derken bu vakit oldu :)
      gelicim hemen sanaaaa :)

      Sil
  33. So cute!
    Very beautiful!

    YanıtlaSil
  34. Kuzum sende bebek mebek durumları var herhalde yoksa bu kadar uzun ayrı kalmazdın dimi:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. vuslat
      hahay :)ihtimal dahilinde değil ablacım öle bişi :))) hayatımın merkezi olan prensesim dışında kalan vakitlerimde netteyim zaten o engel teşkil değil yane :)öperim senii ben :)

      Sil
  35. iyisin diy mi.
    sadece iş yoğunluğu diy mi.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone
      iyim iyi çok şükür...
      modem sorunu telefon hattı sorunu derken ara açıldı toparlayana kadar epeyde vakit geçicek sanırım ama neyse şimdilik eskilere takılmadan şuanki postları incelicem :)

      Sil
  36. pastalar süper görünüyor bu arada yani site açtım banada beklerim sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayşe özcan

      peki keyifle gelirim ki :)
      pastalar mı diğer postun yorumu sandımca bu :) çok teşekkür ederim sevgilerimle

      Sil
  37. Yanıtlar
    1. yaşamdan süzülenler
      afedersiniz tam anlayamadım ama kapı süsü ile mi ilgili link vermek istiyorsunuz eğer öyle ise kapı süsünün yapımı bana ait değil, bir blog arkadaşımızın çekilişinde bana hediye edildi :) dilerseniz o arkadaşıma soralım sanırım bu şekilde daha doğru olur :)

      Sil
  38. ay ay kimler gelmiş kimler.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone
      hahay pasta mı köşe mi gelmiş bişiler ama :))

      Sil