2 Ocak 2013 Çarşamba

YILBAŞI PASTASI



Güzel bir yılın başındayız henüz hoşgeldinnnnnn 2013 dedik :)
Bazılarınız evet ya herşey ne güzel, bazılarımız da neyi güzel ki sanki diyebiliriz... Her ne dersek diyelim ben size gönlünüzce geçireceğiniz bir yıl diliyorum. Kimimiz hayattan sağlık, kimimiz mutluluk, kimimiz huzur istiyoruz gibi gibi maddeleri çoğaltmak mümkün o nedenle ki hayatınızdaki öncelik sırası ne ise tez vakitte sizi bulsun ve yakanızı bırakmasın inşallah :)



Yeni bir yıla iki güzel duyuru ile girelim mi? Tamam diyenlerdenseniz birincisi ile başlayalım o zaman :)





Sevgili Şirin Tarifler şipşirin yemek tariflerinin sahibi bu arada kendisi :) bu yarışmaya katılmış, oylamak isteyenler hemen tıklasın veeeee ayrıca çok güzel bir çekiliş düzenlemiş. Hem oylayıp hep çekilişine katılabilirsiniz.










Diğer güzel haberim ise yaptıklarını hayranlıkla izlediğim Elişi Defteri'nden sizcede hayranlıkla izlenicek bir blog ve hediyeler değil mi? El emeği ve göz nuru :) aynı fikirdeyseniz hemen yorumunuzu bırakabilirsiniz.

46 yorum:

  1. Sevgili arkadaşım uzun zamandır yoktun,özledik seni:) Gelişinde çok güzel oldu. Umarım yeniyıl hepimize huzur mutluluk sağlık ve bol kazanç getirir. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nevininyemekleri

      canım benimmmmmm seni seviyorum.
      inşallah herşey çok güzel olsun herkes için :)
      sevgilerimle...

      Sil
  2. Pasta köşem iyiki geldin, senin yazılarını özlüyorum bilesin.
    2013 pastandan bende bir dilim alıyorum ve bu sene her şey çok güzel olucak diyorum :) ellerine sağlık.
    Mutlu sağlıklı yıllar dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslı

      Aslım bir dilim mi aaaa olmadı bak pasta senin yahu ne dilimi :)
      evet çok güzel olucak ve senin adına buna yürekten inanıyorum ki ben :)
      hep birlikte mutlu bir yıla olsun amin :)

      Sil
  3. tüm dileklerimiz gerceklesir ins :) pasta harika görünüyor

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel gül

      inşallah güzelim aminnnn :)
      çok teşekür ederim....
      profil resmin ne güzel bu arada :)

      Sil
  4. hoş gelmiş güzel gözlüm.
    gözlerim yollarda kaldı özledim.
    güzel pastasıyla teşrif etmiş.
    oh olsada yesem demi çaylar benden gülüm tamam.
    Hadi hemen mutfağa gidip katalım.
    mutluluklarla dolu geçireceğin nice seneler:)
    Amin kuzum sağlık sıhhat mutluluk ve afiyeti bende istiyom
    bide küçücük ve sıcacık işletme aminnnnnnnn:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir kase lezzet

      hoşbulmuşmuş hemde ne hoş sayenizde :)
      ah asıl o pembe pasta olsa da ben yesem çay kahve ne istersen benden :)
      ayyy hatta ablacım bir işletme açmış beni davet etmiş birlikte keyifle yer içeriz ne güzel olur yahuuu :)aminnnnnnnnnnnnnnnnnn :) bunu en az senin kadar bende istiyorum ve olucak allahın izniyle inanıyorum güzel yüreklim ...
      ablam tüm isteklerine dualarımla destekçiyim...seni seviyorum.

      Sil
  5. Yeni yilla birlikte sen de hosgeldin canim.Pasta da cok seker olmus.Bizleri sensiz koma emi canim:))))))) Iyi seneler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pasta sarayım

      hoşbulduk ablacım:)
      senin saray mutfağının pastalarının yanında benimkiler sönük kalıyor ama idare edicez artıkın :)))) komam ablam benim seni seviyorum çok...
      mutlu ve bol pastalı seneler dilerim :)

      Sil
  6. canım benim eline sağlık pastan her zaman ki gibi harika olmuş.mutlu musmutlu yıllar dilerim,öpüyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. anne eli gibi

      canım her zamanki gibi sonsuz teşekkürler.Amin canım hep birlikte inşallah :)
      öptüm kocaman...

      Sil
  7. pasta köşem;akşam akşam beni nasıl şaşırttın anlatamam...fırsat bulmuşken blog kaçamağı yapayım dedim,bir de baktım sen...hangi ara dönüş yaptın? tüm gün yan yanayız hiç fark etmemişim;)
    heyse gelelim konumuza...yeni yıl ile ilgili yazdıkların o kadar doğru ki...kim ne dilemiş ise o olsun,kimin gönlünden ne geçiyorsa onu yaşasın...
    ama bu güzel pastanın hikayesini anlatmamışsın...harika bir yeni yıl kutlaması ve harika bir yeni yıl pastası...ellerine sağlık güzellik...birlikte daha nice kutlamalara...
    farkındayım çok uzun bir yorum oldu ama özledik seni;)
    ve son bir cümle ile noktayı koyuyorum...her iki çekilişte de bollllll şans...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bahriye-krm

      aaa bende takipte olmadığını sanıyodumkine :)yeni dönüş yaptım ne bilim öle bir post yayınlayasım geldi bir çırpıda oldu bende pek anlamadım:))))
      aminnnnnn inşallah :)
      evet herşey çok ama çok güzeldi kiiiiiiii :)
      uzun olmadı senin yerin her zaman hazır da blog dünyasında bende seni özledim ama hiç üstüne alınmıyorsun ne hikmetseeeeeee :)
      noktayı koy sen koymasına ama ben çekilişlere katılmayı unuttum ki biliyor musun :)
      sevdiğim bloglar olduğundan destek olmaktı tek maksadım ama dur katılayımm :))

      Sil

      Sil
  8. pasta bi de o elişi blogu ne hoş amaaa.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone

      evet yahu çok bayılıyorum yaptıklarına nası güzellerrrr :)

      Sil
  9. Canım hoşgeldin..
    Aminnnnnn güzel dileklerin için,benim için kötü bir yılda ve öylede devam ediyor,inşAllah benim ve herkes için güzel bir yıl olur.
    Pastan her zamanki gibi harika görünüyor.
    Canım çok öpüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayat cafe tarifleri

      ah kıyamam ben sana ya gözümüze kötü görünen şeylerin arkasından ne güzel şeyler çıkıyor aslında... bunu anlayabilmek asıl mesele ve sen bunu anlayabilen naif insanlardansın :)
      seni çok seviyorum dilerim bu yıl senin yılın olur en kısa zamanda şifa bulursun dualarımdasın :) o fıstık hala aklımdaaaa birde öpüyorum ikinizi de kocaman :)

      Sil
  10. Çok çok güzel seneler sana ve tüm sevdiklerine gelsin canım arkadaşım :) Seni çok seviyorum. İyi ki varsın :) O pasta ne güzel öyle. Bembeyaz :) Hımmm, içide mi beyaz onun ? Yaşasın beyaz pastaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahu

      canımmmmmm o güzel seneler hepimize gelsin nadide arkadaşım :)
      bende bende :)) sende sende :)) güzel kalplim içine doğdu galiba evet içide beyaz ki çocuklar öle seviyor diye yaptım :) onların yılbaşı partisi içindi :) beyaz olan herşey güzeldir hemde çokkkk :)öpüyorum seniii...

      Sil
  11. pastan harika görünüyor...
    sana bol şans diliyorum canım...
    oy içinde çok teşekkürler...

    canım parfüm kampanyası 31 aralık son gündü...
    bende son güne yetiştim :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gurme şirine

      ne demek canım benim :)
      şansların en bolu senin olsun da kazan hadi yarışmayı :)
      aa ne güzel şanslısın bak :)

      Sil
  12. Güzel yorumun için teşekkür ederim canım, iyi uğradın sayfanı tanıma fırsatı verdin bana, Mutlu yıllar, bol şans..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. feray kaygısız
      mutlu ve tatlı yıllar ben teşekür ederim güzel yorumun için :)sevgilerimle...

      Sil
  13. Çok şıkkkkk :)
    Tam bloğa yakışır bir tarif :)
    Mutlu seneler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. leylanın kahve dükkanı
      çok teşekürrrrrr :)
      senin için musmutlu seneler diliyorum :)

      Sil
  14. Bayıldım çok şık görünüyor ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. emine şahin
      çok teşekür ederim bayılmanıza sevindim :)

      Sil
  15. Güzel gözlümmmmmmm canım sanada iyi yıllar becerikli kızım ne güzel pastalar yaparmış, arkadaşları ile ilgili duyurular yaparmışşşşşş. Seni çok seviyorum güzel gözlüm.. Ama ben senin o güzel yüzün olan profil resimciğin vardıya onu çok seviyodum mavişimmmmm.

    Çok öptüm seni canım benim. Çok..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. vuslat
      hoşgeldin ablacım ablacım yorumunu görmem bile mutluluk kattı mutluluğuma :)
      bende seni o kadar çok seviyorum ki ablacım :)
      hımmm profil resmi bende tam alışamadım aslında.Bir karasızlığın neticesinde bu çıktı ortaya :) ilk etapta güven simgeler profil fotoğrafının olması falan dedi arkadaşlar ama sonra bilemedim işte olsa mı olmasa mı derken aman dedim değiştir gitsin,çok belli olmasamda olur nitekim :))kafanı şişirdim ablacım sabah sabah, günaydınnnnnnnnn keyifli haftaların olsun özlemiştim çok :)öptüm seniii...

      Sil
  16. Herşeyin gönlümüzce olduğu, sağlıklı, mutluluk ve neşe dolu harika bir yıl diliyorum. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beyaz hanımeli
      aminn canım inşallah herşey çok güzel olsun hepimiz için :)

      Sil
  17. Evet ya resmii degistirmissin..bende baskasi diye bakiyorum:)) pasta nefis nefisss.. ne beceriklilik, kendi guzel, yaptiklari guzel:)) sevgiler, tum dileklerin gercek olsun ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dostbahçesinden lezzetler

      amaaaa ablacım benim yahuuu :) yorumu yapan güzel ondan kaynaklanıyor tüm bu güzellikler :))amninnnn hepimizin olsun dimi kime ne zararı varr :)))

      Sil
  18. kuzum hayırlı cumalar.
    bende seni seviyorum.
    bende senin dualarına amin diyorum:)
    sıkıca sarıldım....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir kase lezzet
      ablacımmmmm mutlu haftasonları :)
      lezzetim benim canım benim :)

      Sil
  19. selam seker
    yeni postun düsmemis panelime :( sebebini bilmiyorum
    yazmana sevindim bos koyma buralari
    sagliktan ayirmasin Allah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. allah ne verdiyse
      ablacım bişicik olmaz çıkmasın benim kalbim seninle ve seninde benimle biliyorum ki :)
      geç yada erken görmek fark etmez asma sakın suratını :))))
      tamam boş koymak yok ;)
      aminnnnnn şeker ablacım :)

      Sil
  20. Tatttttlım günaydın demeye geldim sana.. Günaydın günlerin çok aydım olsun. Öptümmmmmmm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. VUSLAT
      ablacım hoşgeldin gönlüne yüreğine sağlıkkkkkkkkkkkk :)
      günaydınnn hep birlikte hepimizin apaydın olsun inşallah o zaman :)
      kocaman öper seniiiii :)

      Sil
  21. Caniim cok guzel gorunuyor pasta,tekrar mutlu seneler diliyorum.
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çilekli mektubum
      canımcım ya ben bu tarihe kadar bu yorumu niye cevapalamamışım gözümden kaçmış çok üzüldüm bak şimdi affına sığınıyorum :( çok teşekür ederim canım çileğim benim :) hep birlikte musmutlu bir yıl olsun inşallah :)seni seviyorum...

      Sil
  22. ne güzel pastalar yapıyorsunuz hayran kaldım gerçekten. bir gün ziyaretinize gelirim tatmaya ama :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. juliette
      benimkisi hobi ve çok amatörce, sanat eseri gibi yapanlar var :))) çok teşekkür ederim çok tatlısın ne güzel olur öyle bir fırsat olsa :)

      Sil
  23. merhaba :)
    gerçekten çok güzel bir çalışma olmuş ki ellerinize sağlık..paylaşımlarınızı izlemeye aldım bilginize ;)
    Kolay gelsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. emine me
      merhaba :) hoşgeldinnnn :)
      gerçekten çok teşekür ederim ki :) ilk fırsatta sendeyim sevgiler...

      Sil