2 Nisan 2013 Salı

BİRİKEN PASTACIKLAR

     Evettttt ben geldim :) Zorunlu bir aradan sonra aranızdayım yok modem sorunuydu yok modem değil telefon hattı sorunuydu yok oydu buydu inanın bu can sıkıcı sürece değinmek bile istemiyorum....
     Her aradan sonra olduğu gibi yazsam mı yazmasam mı lar arasında gelip gitsemde :) 
Sizlerin merakı ve sevgisi neden yazmıyorsun :)yaptığın bu tatlılar neden pasta köşesinde yok :) aslında gezdiğin yerleri de paylaşsana, aa okuduğun kitapları falanda, yaptığın geri dönüşümleri de  gibi gibi tepkilere dayanamayıp yine kendimi burada buluyorum :)
     Neyse lafı fazla uzatmadan hepinizi ziyaret etmek istiyorum çünkü inanılmaz özledim ve paylaşımlarınızı çok merak ediyorum...Siz pastalar ile başbaşa kalın bende e sizdeyim hadi o zaman :)
   
mickey mouse pasta



Barney ve arkadaşları pastası (hehe benzetme konusuna gelince pek emin değilim ama neyse :)





pepe pasta



zebra pasta



Pastacıklarımın sahipleri hepinizi çok seviyorum iyiki hayatımızdasınız :))))
Sevgili okuyan senide çok seviyorum elbetteeeeeeeee :)))

54 yorum:

  1. hepsi birbirinden güzell
    ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zeynep kozan
      çok teşekkür ederim canım senin yaptıklarında öyle ki :)

      Sil
  2. Hosgeldin ozaman ;) modem daha dogrusu ttnet sorunu genel sanirim bu ara bizimde binaca bi gidip bi geliyo. Pastalarin ozellikle zebra olan hharikaaaa bayildim ellerine saglik cok guzel gorunuyo hepsi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cicileydi
      e hoşbulduk o zaman :) bende başta öyle zannettim zaten ama uzun sürdü gitti beni çileden çıkardı :)) birde yeni taşındığımız bir ev olunca aman neyseki şimdi sorun kalmadı :) çok teşekkür ederim beğenmene sevindim...

      Sil
  3. Canım harika pastalar ellerine,emeğine sağlık sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. derya sezgin
      çok teşekkür ederimm canımmmmm :) sevgilerimle.

      Sil
  4. pastalar öyle özenli ve güzel görünüyor ki ellerinize emeklerinize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arzu göncü hangül
      çok teşekür ederim o senin güzel bakış açın :)))

      Sil
  5. Hosgeldin,hosgeldiiin..Nerelerdesin diye merak etmedim degil..Bu kadar arayi uzatma bence :)
    Pastaciklara geliince ayy cok sekerler ben peppeeee ve zebraliya bayildim,ellerine saglik canim :)
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çilekli mektubum
      hoşbulduk,hoşbulduk canım çilekli mektubum :) bir modemin yaptığına bak ayrı düşürdü beni sizlerden :)
      haha şaka bir yana tamam uzatmicim artık söz :) minik prensimiz pepeyi seviyor olmalı o zaman :) beğenmene çok sevindim güzellik :)

      Sil
  6. hepsi çok güzel...
    ama ben 1. ve sonuncuyu çok beğendim...
    ellerine sağlık canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gurme şirine
      hepsi adına çok teşkkür ederim :)
      şirine demek pembe demek :) tahmin ettim onları seveceğini :)
      çok teşekkür ederim canım tekrardan sevgilerimle.

      Sil
  7. Kuzu sen nerelerdeydinnnnn. Nasıl nasıl özlettin kendiniii.Herşey harika, pastalar çok güzel ama dönüşün dahada güzel...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. vuslat
      bende bende hemde hemde çokta çok özledim yahuuu :) ablam benim birtanemmm :)

      Sil
  8. Kuzum kızarım yazsammı yazmasammı olmaz yazcan tabi ara ver olabilir modem bozulur olabilir :))))
    ELİNE SAĞLIK SÜPERSİN İŞTE BU SENSİN TAMAM.
    Sorular gelsin.
    Heppy birtday yazısı şeker hamurundanmı yaptın hazırmı bak ablan bi şey öğrenecek.
    Hangi pastayı alsam hepsi güzel öpüldün güzel yüzlüm:)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir kase lezzet
      alblam sen kızma ama ya kıyamam kıymetlim benim :)
      ANLAŞTIK BENİM TAMAM HEHE :))
      gelsinnnn :) hazır ablam o pastanın sahibi koymuş benim fotoğraflamaya vaktim kalmıyor kendilerinden fotoğraf istiyorum :))
      ama şeker hamurundan oluyor harf kalıplarla yapıp kürdana batırdığın zaman :)
      çok öptüm ablammmm :)

      Sil
  9. elnze saglık hepsı mukemmel olmus sevgıler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. the bircan
      çok teşekkür ederim mükemmel yorumuna sevgilerimle :)))

      Sil
  10. Hepsi ne kadar güzel olmuş,brawo desem az gelir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ıhlamurcum
      çok teşekkür ederimmmm canım :)

      Sil
  11. Öyle sıkıntılı bir süre bende geçirdim.:(Modemmi,bilgisayarmı derken inan kabus gibiydi..
    Sonunda bilgisayarda olduğu anlaşıldı.
    Canım benim hoşgeldinnn:)
    Pastaların muhteşemlerrr..
    Özletme artık kendini.
    Öpüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. meliha çalışkan
      canımıniçi sorma ya internete girmek bile istemiyordum bağlantı bir git bir gel,dakikalarca sayfa açılsın die bekle tam bir eziyetti gerçekten :) neyseki şuan herşey yolunda :)hoşbuldukkk hoşbulduk canımda ya sen profil resmini hani şu gülen tatlı resmin var ya onu yapsan ya :)))) böyle görünce iyi olmadığını düşünüp üzülüyorumm :)) haddimi aşmadım umarım sadece gülen yüzünü görmek bana iyi geliyor öptüm kocaman seni :)))

      Sil
  12. Bizde seni seviyoruz elbettee tatlı dillim,canım benim.
    Harika bir pasta şow'rumu olmuş.Ellerine emeklerine sağlık:)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevalce lezzetler
      ablam ablam canım ablam benim :)
      teşekkürler yorumuna sağlık öpüyorum seni ablam :)

      Sil
  13. hoşgeldin:) hayata dair herşeyi paylaşabilirsin takipteyim:)
    pastalarda çok güzeller ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aylin
      peki annaştık o zaman :))))
      çok teşekkür ederim ki :)

      Sil
  14. Sevgili yazan, ben de seni çok seviyorum :)) Sen bir tanesin. Senin enerjin kimsede yok canım benim. Ben seni hiççç sıkmıyorum :) Canın ne zaman isterse o zaman yazarsın. Ama yeter ki yaz :) Sensiz olmayacağına göre, yazmaya her zaman devam. ok ?? Sıklığının önemi yok :)) Canımsın sen.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahum
      sen daha çok birtanesin ki hahay senin enerjin yanında benimki devede kulak :)))) evet seziyorum zaten öyle düşündüğünü canımsın can :)) bende sen yazmayınca çok özlüyorum mesela ama yorumlarda bile görmek içimi rahatlatıyor yazmasan da :)
      ikimizde aynı fikirdeyiz sorun yok o zaman öptüm sizi tatlılarım benim :)

      Sil
  15. Yanıtlar
    1. serdar erdem
      çok teşekkür ederim :)

      Sil
  16. pastalar çok güzel gözüküyo her zamanki gibi.
    sölediklerini de sevdim.
    :)
    hah şöleeeee kaybolmak yok üzme bizi.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone
      hah şölee anlaştık o zaman güzel yorumunla :)

      Sil
  17. oooo, tam bir pasta köşesi oldu şimdiiii :) süper.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. leylak
      evet şimdilik oldu ama sanırım artıkın vedalaşıcam pastalarla :))) köşemle değil tabi :)

      Sil
  18. Emeğine sağlık çok güzel pastalar... Bende beklerimmm...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayattan azıcık
      çok teşekkür ederim hoşgeldin :) gelirim elbette :)

      Sil
  19. Ooo pastalarda nefis evet gercekten tam pasta kosesi olmus..bende isterim:)) artik dondum:)) sarildim optum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dostbahçesindenlezetler
      ablam döndün demek hoşgeldin mi güle güle mi denir ki ama bak şimdi neyse sen mutlu olda bir önemi yok bulunduğun yerin :) çok teşkkür ederim ablam öptüm seniii :)

      Sil
  20. Bkz. yeni postum lütfen :) Çok öptüm seni.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahu
      tabiki de efenimmmm :) öptüm canım.

      Sil
  21. Hiç farketmiyorki Pasta köşem ister bağlantı sorunları ister bilgisayar bozulması :) bizi blogumuzdan uzak tutuyor işte. Üstelik sinir bozucu bir süreç bu.
    Yeniden yazman çok güzel seni yeniden okumak çok güzel :)
    Pastalarrının güzelliğini yazmama gerek bile yok ama ben dayanamıyorum, şahaneler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslı aslı
      evet ya gerçekten sinir bozucu:( ay yeter tamam okumicam dedirtiyor insana :)
      ama ayrıda kalamıyorsun nitekim kalmayalım da zatenn ki :)))
      çok teşekkür ederim güzelimm :)

      Sil
  22. Geldi ablacı nasılmış güzel gözlü kuzum.
    Tamam kuzum bende şeker hamurundan yapyom seninki gözüme farklı geldi ondan sordum.
    Tamam kuzum iyi geceler tatlı rüyalar:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir kase lezzet
      hoş gelmiş ablaların tatlısı :)))
      tamam ablam sanada hayırlı geceler tatlı rüyalar hatta en güzel rüyalar :)

      Sil
  23. gerçekten sen bu aralar çok ara veriyorsun,ben kendime diyorum ama sen benden de beter çıktın yahu :)bu kadar ara verme özlüyorum valla :)eline sağlık canım her biri ayrı güzel olmuş..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. anne eli gibi
      gerçekten gerçekleri söylüyorsun bak canım benim:))şu kumanda paneli ile hiç iyi değildi aram ama sanırım artıkın düzeldi :)bende çok özlüyorum ama ya hakkımı yedirmem valla :))çok teşekür ederim öpüyorum seni:)

      Sil
  24. yine döktürmüşsün... pastalar birbirnden güzel ama minik civcivliye bittim ....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ikiböcekbirçiçek
      teşekür ederim güzel çiçek :))

      Sil
  25. Vayyy blog yine pasta köşesi ama tema değişmiş :) Çok güzel olmuş bu da güle güle kullan canikom :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahum
      iyi ki varsın yahu sen :) hala gülüyorum inan :) çok teşekkür ederim tatlım tatlım :))

      Sil
  26. sanirim yogunsun? bir gozukuyor bir kayboluyorsun..zebrali pastandan istiyorum ben..nasil bir beceri bilmem:) bak bak yutkun hem goruntuler icin hem yiyemedigim icin..sarildim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dostbahçesindenlezzetler
      ablam benim sana pastalar feda olsun sen yeter ki iste :)
      tatlı akşamlar öptüm senii :)

      Sil
  27. nasıl güzel görüntü bunlar...
    gece gece canım çekti:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CEP AYNASI

      senin güzel evlerinden de herkesin canı çekiyor inan :)))
      teşekkür ederim ablacım :)

      Sil